Zapytanie ofertowe nr ZZP.271.01.2014.IW na zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie 1 szt. tabliczki informacyjnej
Postępowanie zakończone, poniżej załączono ogłoszenie o wyborze oferty.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr ZZP.271.01.2014.IW
z dnia 21.01.2014r.
na zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie 1 szt. tabliczki informacyjnej
(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Siedziba Zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
46 – 040 Ozimek
Tel. 77 46 22 800 fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie i dostarczenie 1 szt. tabliczki informacyjnej
o wymiarach 400 mm szerokości x 300 mm wysokości – tablica przeznaczona do montażu zewnętrznego w ramach projektu „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór” nr POKL.09.01.02-16-003/13 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych
i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Szczegółowy opis wykonania tablicy:
- z płyty warstwowej gr. min. 4 mm.
- wymiary - 400 mm szerokości x 300 mm wysokości
- przeznaczona do montażu zewnętrznego, w komplecie z elementami montażowymi, odporna na działanie warunków atmosferycznych.
- druk - full kolor, jednostronny, druk powinien zostać zabezpieczony laminatem antygraffiti/UV.
- ologowana zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dostępnymi na stronie www.pokl.opole.pl ; tablica informacyjna powinna zawierać następujące treści i logotypy graficzne:
a) logotyp Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz z odwołaniem słownym do Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp POKL, hasło promocyjne POKL - Człowiek – najlepsza inwestycja (powyższe informacje powinny zawierać co najmniej 15 % powierzchni tablicy),
b) herb beneficjenta – Gminy Ozimek
c) informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej: „Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”,
d) tytuł projektu: „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór”.
- Tablica będzie wykonana zgodnie z projektem zaakceptowanym przez Zamawiającego, z uwzględnieniem przeniesienia praw autorskich do projektu.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy
IV. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Podpisaną ofertę należy złożyć za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej na adres i.wiercinska@ugim.ozimek.pl w postaci załączonego skanu oferty. Oferty przesłane w treści wiadomości e-mail będą nieważne (nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert).
- faksu na nr 77/4622811,
- kuriera lub też dostarczona osobiście do Biura Podawczego znajdującego się
w siedzibie Zamawiającego
- Termin składania ofert - do dnia 29.01.2014r. do godz. 10:00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.ozimek.pl w zakładce Przetargi i zamówienia publiczne do 14 000 Euro.
V. OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT
- Zamawiający dokona oceny tylko ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena brutto - 100%
- Kryterium ceny będzie oceniane na podstawie ceny brutto, podanej
w formularzu ofertowym I przeliczone wg wzoru:
C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwy i adresy firm, a także punktację, jaką przyznano każdemu z Wykonawców.
- Informację, o której mowa w pkt 1 Zamawiający zamieści również na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl (zakładka Przetargi i zamówienia publiczne/do 14 000 euro).
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pani Iwona Wiercińska pod numerem telefonu 77/46 22 833 oraz adresem email: i.wiercinska@ugim.ozimek.pl
IX. ZAŁĄCZNIKI
Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1,
Wzór umowy – załącznik nr 2.
BURMISTRZ OZIMKA
/-/ MAREK KORNIAK