Postępowanie zakończone, poniżej załączono ogłoszenie o wyborze oferty.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr ZZP.271.01.2014.IW
z dnia 21.01.2014r.
na zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie 1 szt. tabliczki informacyjnej
(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Siedziba Zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
46 – 040 Ozimek
Tel. 77 46 22 800 fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie i dostarczenie 1 szt. tabliczki informacyjnej
o wymiarach 400 mm szerokości x 300 mm wysokości – tablica przeznaczona do montażu zewnętrznego w ramach projektu „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór” nr POKL.09.01.02-16-003/13 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych
i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Szczegółowy opis wykonania tablicy:
a) logotyp Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz z odwołaniem słownym do Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp POKL, hasło promocyjne POKL - Człowiek – najlepsza inwestycja (powyższe informacje powinny zawierać co najmniej 15 % powierzchni tablicy),
b) herb beneficjenta – Gminy Ozimek
c) informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej: „Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”,
d) tytuł projektu: „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór”.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy
IV. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- poczty elektronicznej na adres i.wiercinska@ugim.ozimek.pl w postaci załączonego skanu oferty. Oferty przesłane w treści wiadomości e-mail będą nieważne (nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert).
- faksu na nr 77/4622811,
- kuriera lub też dostarczona osobiście do Biura Podawczego znajdującego się
w siedzibie Zamawiającego
V. OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT
C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pani Iwona Wiercińska pod numerem telefonu 77/46 22 833 oraz adresem email: i.wiercinska@ugim.ozimek.pl
IX. ZAŁĄCZNIKI
Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1,
Wzór umowy – załącznik nr 2.
BURMISTRZ OZIMKA
/-/ MAREK KORNIAK