ZAPYTANIE OFERTOWE Nr ZRG.271.2.2014.AW z dnia 08.05.2014 r. na opracowanie „ Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Ozimek ”.
UWAGA! ZMIANA TREŚCI PUNKTU III ZAPYTANIA.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr ZRG.271.2.2014.AW
z dnia 08.05.2014 r.
na opracowanie
„ Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Ozimek ”.
- I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka.
Siedziba Zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
46 – 040 Ozimek
Tel. 77 46 22 800 fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30
- II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest:
- opracowanie „ Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Ozimek ”,
- przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
- od dnia podpisania umowy do 15.09.2014 roku.
IV. OPIS WARUNKÓW, JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA:
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku; Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań
z zakresu tego warunku; Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu.
2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1 Pzp.
- V. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną należy złożyć na formularzu ofertowym według załączonego wzoru i przesłać za pośrednictwem:
- faksu na nr 77/4622811,
- kuriera/poczty polskiej,
- lub dostarczyć osobiście do Biura Podawczego znajdującego się
w siedzibie Zamawiającego.
- 2. Do oferty należy dołączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej w celu weryfikacji, czy oferta została złożona przez osobę upoważnioną. - Termin składania ofert - do dnia 23.05.2014 roku.
- Oferty złożone po terminie (po dniu 23.05.2014 r.) nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- VI. OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT:
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający dokona oceny tylko tych ofert, które wpłyną do upływu terminu składania ofert i będą spełniały wymagania formalne.
- Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz oferty złożone przez Wykonawców, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 4 zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
- Oferty nie opatrzone podpisami osób uprawnionych/umocowanych do reprezentacji Wykonawcy zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
- Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: cena brutto podana
w formularzu ofertowym (100%) przeliczonego wg wzoru:
C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100
- Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA BRUTTO.
- W przypadku złożenia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofert, które uzyskają jednakową najwyższą ilość punktów Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaproponować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
- VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwy i adresy firm, a także punktację, jaką przyznano każdemu
z Wykonawców. - Informację, o której mowa w pkt 1 Zamawiający zamieści również na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl (zakładka Przetargi i zamówienia publiczne/do 30 000 euro).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców o tym fakcie.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwy i adresy firm, a także punktację, jaką przyznano każdemu
VIII. DODATKOWE INFORMACJE:
Dodatkowych informacji udziela Andrzej Wolny pod numerem telefonu 77-462-28-65 oraz adresem email: a.wolny@ugim.ozimek.pl
IX. ZAŁĄCZNIKI:
- załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
- załącznik nr 2 – wzór umowy.
z up. Burmistrza Ozimka
/-/ Zbigniew Kowalczyk
Z-ca Burmistrza