Zapytanie ofertowe nr ZZP.271.10.2014.IW na przeprowadzenie kursów nauki pływania
POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE,
W ZAŁĄCZENIU OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr ZZP.271.10.2014.IW
z dnia 17.02.2014r.
na
przeprowadzenie kursów nauki pływania dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych, uczestników projektu „Szkoła pełna pomysłów”
(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Siedziba Zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
46 – 040 Ozimek
Tel. 77 46 22 800 fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu nauki pływania dla uczniów klas podstawowych IV –VI, uczestników projektu „Szkoła pełna pomysłów” nr POKL.09.01.02-16-019/12 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
W ramach projektu realizowane będą 3 kursy. Każdy kurs obejmuje 20 godzin zegarowych (60 minut).
Dla każdego kursu zaplanowano 10 pobytów, każdy po 2 godziny.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- kurs 1 – dla uczniów Szkoły Podstawowej w Antoniowie - 10 osób w roku szkolnym 2013/2014, w okresie do VI 2014;
- kurs 2 – dla uczniów Szkoły Podstawowej w Krasiejowie - 15 osób w roku szkolnym 2013/2014 w okresie VI 2014;
- kurs 3 – dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Dylakach -12 osób w roku szkolnym 2013/2014 w okresie VI 2014;
Harmonogram na pierwszy kurs zostaną ustalone wspólnie z wybranym wykonawcą usługi po naborze uczestników zajęć w szkole. Zajęcia będą się odbywać
w ramach zajęć pozalekcyjnych. Mogą odbywać się po lekcjach, bądź w dni wolne od szkoły (za wyjątkiem ferii i wakacji).
IV. OPIS WARUNKÓW, JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
- posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędną do realizacji zamówienia
dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, tj. obiektem krytej pływalni oddalonym od siedziby Zamawiającego o nie więcej niż 40 km z pomieszczeniami towarzyszącymi (zaplecze sanitarne, szatnie, natryski, depozyt itp.)
dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przynajmniej 2 osobami posiadające uprawnienia Instruktora Pływania
posiadają stosowne ubezpieczenie OC w zakresie objętym niniejszym zamówieniem
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
nie są w trakcie postępowania upadłościowego, upadłości lub likwidacji,
Oferty Wykonawców, którzy nie spełnią powyższych warunków nie będą rozpatrywane.
V. DOKUMENTY, JAKIE NALEŻY PRZEDŁOŻYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Do oferty (formularza ofertowego) należy dołączyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie powyższych warunków:
a) podpisane oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do zapytania
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ponadto do oferty należy dołączyć:
c) odpowiedniego pełnomocnictwa jeżeli Oferta jest podpisywana przez osobę (osoby) inną niż ujawniona we właściwym rejestrze jako uprawniona do reprezentacji Oferenta,
d) odpowiedniego pełnomocnictwa w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, w którym podmioty uczestniczące w Konsorcjum wskażą pełnomocnika do reprezentowania i składania oświadczeń woli w zakresie spraw związanych
z niniejszym postępowaniem przetargowym. Ustanowienie pełnomocnika nie jest konieczne jeżeli Oferta podpisywana jest przez wszystkie podmioty uczestniczące w Konsorcjum,
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia:
1) kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Ważne ubezpieczenie wymagane jest w całym okresie realizacji zamówienia.
2) kopii dokumentów potwierdzających uprawnienia do prowadzenia nauki pływania
IV. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną należy złożyć na formularzu ofertowym (zał. nr 1) za pośrednictwem:
- faksu na nr 77/4622811,
- kuriera/poczty polskiej
- lub też dostarczona osobiście do Biura Podawczego znajdującego się
w siedzibie Zamawiającego (parter)
- Termin składania ofert - do dnia 25.02.2014r. do godz. 10:00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.ozimek.pl w zakładce Przetargi
i zamówienia publiczne do 14 000 Euro.
V. OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT
- Zamawiający dokona oceny tylko tych ofert, które wpłyną do upływu terminu składania ofert i będą spełniały wymagania formalne.
- Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz oferty złożone przez Wykonawców, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 4 zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
- Oferty nie opatrzone podpisami osób uprawnionych/umocowanych do reprezentacji Wykonawcy zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
- Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: cena brutto podana
w formularzu ofertowym (100%) przeliczonego wg wzoru:
C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100
- Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA BRUTTO.
- W przypadku złożenia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofert, które uzyskają jednakową najwyższą ilość punktów Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaproponować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwy i adresy firm, a także punktację, jaką przyznano każdemu
z Wykonawców. - Informację, o której mowa w pkt 1 Zamawiający zamieści również na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl (zakładka Przetargi i zamówienia publiczne/do 14 000 euro).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców o tym fakcie.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pani Iwona Wiercińska pod numerem telefonu 77/46 22 833 oraz adresem email: i.wiercinska@ugim.ozimek.pl
IX. ZAŁĄCZNIKI
Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1,
Wzór oświadczenia – załącznik nr 2
Wzór umowy – załącznik nr 3.
BURMISTRZ OZIMKA
/-/ MAREK KORNIAK