UGiM Ozimek
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P6/10 o szacunkowej wartości powyżej 14 000 euro na: Zagospodarowanie turystyczne rzeki Mała Panew - przystanie kajakowe w Ozimku i Krasiejo
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013
„inwestujemy w Twoją przyszłość”
ZZP.KS-0341/P6/10
B U R M I S T R Z O Z I M K A
ogłasza
przetarg nieograniczony
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na:
„Zagospodarowanie turystyczne rzeki Mała Panew – przystanie kajakowe
w Ozimku i Krasiejowie”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka , ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 077 4651388 w. 220, faks 077 4651281.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE TURYSTYCZNE RZEKI MAŁA PANEW - PRZYSTANIE KAJAKOWE W OZIMKU I KRASIEJOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch przystani kajakowych na lewym brzegu rzeki Małej Panwi i jednej przystani na prawym brzegu rzeki:
-Pierwsza przystań w Ozimku na terenie Parku Hutnika, wraz z budową pawilonu – deszczochronu o powierzchni 188,55 m2
-Druga przystań w Krasiejowie w pobliżu jazu „Czarny Dół”, wraz z budową pawilonu – deszczochronu z kuchnią turystyczną o powierzchni 144,80 m2
- Trzecia przystań w Krasiejowie – przeszkoda
Ponadto do przedmiotu zamówienia należy również wykonanie zagospodarowania terenu wokół pawilonu wraz z towarzyszącymi jej elementami małej architektury (stojaki na kajaki, tablice informacyjne, kosze na śmieci, krąg ogniska, stoły z ławami)
zakres robót
-Roboty ziemne -181,50 m3
-Fundamenty - 18,31 m3
-Ściany z kamienia - 21,78 m3
-Dach - 432,69 m2
-Posadzki granitowe - 345,76 m2
-Tablice informacyjne - 4 szt.
-Palisada - 77,62 m
-Umocnienie nabrzeża - 434,01 m2
-Parkingi i ścieżki żwirowe - 858,21 m2
-kosze na śmieci - 3 szt.
-Stół do przygotowania posiłków - 1 szt.
-Palenisko kuchni pod deszczochronem – 1 szt.
-Drewniane zestawy stołu i ławek – 8 szt.
-Stojaki na kajaki – 3 szt.
-Ławy drewnianie – 23 szt.
Szczegółowy zakres inwestycji znajduje się w dołączonych do SIWZ projektach budowlanych, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.Oferowane roboty budowlane musza odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
3.Ilekroć dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna przewidują wykorzystanie urządzeń o określonym pochodzeniu, znaku towarowym lub patencie - rozumie się przez to także urządzenia równoważne czyli o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i estetycznych. Stosowne ustalenia co do zgodności opisu przedmiotu zamówienia z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się w dokumentacji załączonej do SIWZ.
4.Zaleca się, aby wykonawca dokonał na swój koszt wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.20.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1.Zamawiający żąda wniesienia wadium,
2.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł.
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki brukarskiej o pow. min. 200 m2 oraz przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu konstrukcji dachowej o powierzchni min. 150 m2.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania wraz z kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (która posiada wymagane uprawnienia i jest wpisana do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa)
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca posiada aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł.(tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert)
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć
-wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ;
-Wykaz usług, które zostaną powierzone podwykonawcom CZĘŚĆ A lub CZĘŚĆ B – oświadczenie o wykonaniu przedmiotowego zamówienia bez udziału podwykonawców – załącznik nr 5 do SIWZ;
-potencjał kadrowy – załącznik nr 6 do SIWZ;
-Umowę wraz z zaparafowanymi stronami – załącznik nr 7 do SIWZ;
-Dowód wniesienia wadium;
-Kosztorys ofertowy sporządzony metoda kalkulacji szczegółowej.
-Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia w wymaganym terminie, tj.: do dnia 30.06.2010 r.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności której nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówienia lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku:
1.zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin
2. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT, wprowadzenia akcyzy
3. zmiany terminu wykonania robót spowodowanej:
a) przedłużeniem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację robót.
b) udzieleniem zamówienia dodatkowego powodującego wstrzymanie zamówienia podstawowego,
c) koniecznością przerwania robót, ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacja techniczną,
d) koniecznością usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw uzbrojenia podziemnego, nadziemnego bądź urządzeń przez ich użytkowników, co może uniemożliwić terminową realizację zadania,
e) wstrzymaniem robót, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przez uprawniony organ,
f) wystąpieniem sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót.
Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony umowy wyrażą zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl/UGiM Ozimek
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta 46 - 040 Ozimek ul. Dzierżona 4 B pok.220a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta 46 - 040 Ozimek ul. Dzierżona 4 B pok.114.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 - inwestujemy w Twoją przyszłość.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zamawiający nie przewiduje:
− zawarcia umowy ramowej,
− ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.03.2010r. pod numerem 67079
ZASTĘPCA BURMISTRZA
MAREK KORNIAK
ZAŁĄCZNIKI:
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA, PRZEDMIAR ROBÓT - OZIMEK PARK HUTNIKA, Metryka projektu - opis, Przystanie w dolinie Mała Panew, Zagospodarowanie terenu rys. nr 1, Umocnienie nabrzeża rys. nr 2, Pawilon rys. nr 3, Pawilon rys. nr 4, Pawilon rys. nr 5, Pawilon rys. nr 6, Pawilon rys. nr 7, Pawilon rys. nr 8, Pawilon rys. nr 9, Pawilon rys. nr 10, Pawilon rys. nr 11, Pawilon rys. nr 12, Pawilon rys. nr 13, Stojak na kajaki rys. nr 14, Tablica informacyjna rys. nr 15, ława przenośna rys. nr 16, STWiOR - Ozimek, PRZEDMIAR ROBÓT - KRASIEJÓW CZARNY DÓŁ, Metryka - opis, Przystanie w dolinie Mała Panew, Plan zagospodarowania rys. nr 1, Umocnienie nabrzeża rys. nr 2, Umocnienie nabrzeża rys. nr 3, Tablica informacyjne rys. nr 4, Stojak na kajaki rys. nr 5, ława przenośna i siedzisko rys. nr 6, stoły i ławy przenośne rys. nr 7, krąg na ognisko rys. nr 8, Projekt budowlany pawilonu rys. nr 9, Pawilon z kuchnią turystyczna rys. nr 10, stół do przygotowania posiłków rys. nr 11, osłona koszy na śmieci rys. nr 12, STWiOR - Krasiejów, PRZEDMIAR ROBÓT - KRASIEJÓW PRZESZKODA, Metryka - opis, Przystanie w dolinie Mała Panew, Plan zagospodarowania rys. nr 1, umocnienie nabrzeża rys. nr 2, Tablica informacyjna rys. nr 3, ława przenośna rys. nr 4, STWiOR - Krasiejów przeszkoda.

![]() |
Gmina Ozimek ul. Ks.J. Dzierżona 4b |
Data ostatniej aktualizacji: | 2010-03-26 13:36:03 |
---|---|
Opis ostatniej aktualizacji: | Dodano treść odnośnika - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P6/10 |
Za treść odpowiada: | Zastępca Burmistrza Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl |
Zredagował: | Katarzyna Szewczyk Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych., tel.:77 462 28 69, email:k.szewczyk@ugim.ozimek.pl |
Liczba odsłon strony: | 479 |