Ośrodek Integracji i Pomocy Społecznej
II KONKURS OFERT na świadczenie usług opiekuńczych w gminie Ozimek.
KONKURS OFERT
Ośrodek Integracji i Pomocy Społecznej w Ozimku ul. Dzierzona 4B tel. 4653 314 ogłasza: KONKURS OFERT na dożywianie uczniów szkół podstawowych: w Antoniowie, Grodźcu, Dylakach, Ozimku nr 2 i nr 3 oraz szkół gimnazjalnych : Gimnazjum Nr 1 i 2 w Ozimku dla około 150 dzieci w roku szkolnym 2004/2005
Wysokość dotacji na realizację powyższego zadania wynosi: 90 tys. .zł.
W roku szkolnym 2003/2004 koszt realizacji tego zadania wyniósł: 75 tys.555 zł.
W roku szkolnym 2002/2003 koszt realizacji tego zadania wyniósł: 95 tys.938 zł.
Dotacja przyznawana jest z budżetu państwa i budżetu gminy.
Warunki realizacji zadania:
Obiady do szkół należy dostarczać w ramach kosztów własnych, a także zapewnić na własny koszt naczynia i sztućce. W przypadku Gimnazjum nr 1 i nr 2 w Ozimku oraz szkoły podstawowej nr 2 i nr 3 w Ozimku, oferent winien wskazać w ofercie miejsce w którym będzie wydawał posiłki dla uczniów ( szkoły te nie posiadają punktów żywieniowych). Posiłek ma być jednodaniowy, a przynajmniej dwa razy w tygodniu winien być to posiłek mięsny. Przeciętny posiłek winien zawierać 900 cal. Zamawiający zastrzega, iż ilość osób korzystających z posiłków może się zmienić w trakcie obowiązywania umowy i każdorazowo będziemy informować o ilości posiłków które wykonawca winien jest dostarczyć do poszczególnych placówek. Posiłki winny być dostarczane przez wykonawcę wyłącznie w dni w których odbywa się nauka w szkołach.
Zgodnie z art.29.1.ustawy o pomocy społecznej a dnia 12 marca 2004 roku (Dz..U.nr 64 z dnia 15 kwietnia 2004 r. poz. 593) oferta podmiotu uprawnionego powinna zawierać:
1. Szczegółowy zakres rzeczowy proponowanego do realizacji zadania zawierający opis planowanego działania.
2. Informacje o terminie i miejscu realizacji zadania.
3. Kalkulacje przewidywanych kosztów realizacji zadania.
4. Informacje o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych zapewniających realizację zadania.
5. Informacje o wysokości środków finansowych własnych albo pozyskany z innych źródeł na realizacje tego zadania.
6. Informacje o wcześniejszej działalności podmiotu składającego ofertę, w zakresie, którego dotyczy zadania.
7. Inne informacje wymagane zgodnie z ogłoszeniem o otwartym konkursie ofert.
Zgodnie z art. 30 ustawy o pomocy społecznej warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
1. zamieszczenie w ofercie informacji, o których mowa w art.29.ust.1.
2. dołączenie aktualnego odpisu potwierdzającego wpis do właściwej ewidencji lub rejestru dotyczących statusu prawnego uprawnionego podmiotu i prowadzonej przez niego działalności.
3. Przedstawienie sprawozdania finansowego i merytorycznego z działalności podmiotu za ubiegły rok lub- w przypadku dotychczasowej krótszej działalności- za okres tej działalności.
Oferty w formie pisemnej należy składać w terminie do dnia 2 września 2004 w pokoju nr 10 Ośrodka Integracji i Pomocy Społecznej w Ozimku
Ośrodek Pomocy Społecznej w Ozimku, ul. Ks. Dzierżona 4b, tel. 4653314 ogłasza przetarg nieograniczony na dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych tj. Szkoły Podstawowe: w Antoniowie, Grodźcu, Dylakach, Ozimku Nr 3 oraz Gimnazjum Nr 1 i 2 w Ozimku.
Obiady do szkół należy dostarczyć w ramach kosztów własnych a także zapewnić na własny koszt naczynia i sztućce.
Posiłki winny być dostarczane w okresie do dnia 25.06.2004 r.
W przypadku szkół gimnazjum Nr 1 i 2 w Ozimku oraz Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ozimku oferent winien wskazać w ofercie miejsce w którym będzie wydawał posiłki dla uczniów (szkoły te nie posiadają punktów żywieniowych). Posiłek ma być jednodaniowy a przynajmniej 2 razy w tygodniu winien być to posiłek mięsny. Przeciętny posiłek winien zawierać 900 cal.
Do oferty winny być załączone oświadczenia o których mowa w art. 19 i 22 ustawy o zamówieniach publicznych tj.:
1) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3) dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia,
4) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 19.
Ofertę zawierająca cenę 1 posiłku należy przedłożyć w terminie do dnia 1.10.2003r. w tut. Ośrodku Pomocy Społecznej pokój Nr 10 do godz. 10.00 . Oferta ma być w 2 kopertach, 1 koperta bez oznaczeń 2-ga koperta ma zawierać oznaczenia - przetarg na dożywianie uczniów. Obydwie koperty winny być szczelnie zamknięte.
Otwarcie kopert odbędzie się w dniu 1.10.2003r. o godz. 12.00 .
Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena 1 posiłku.
Z osobą, która złoży najkorzystniejszą kompletną ofertę zostanie zawarta umowa na dostawę posiłków na okres do 25.06.2004r. Zamawiający zastrzega, iż ilość osób korzystających z posiłków może się zmienić w trakcie obowiązywania umowy i każdorazowo będziemy informować o ilości posiłków, które wykonawca winien jest dostarczyć do poszczególnych placówek. Posiłki winny być dostarczane przez wykonawcę wyłącznie w dni, w których odbywa się nauka w szkołach. Zamawiający może rozwiązać umowę wcześniej w przypadku gdy nie będzie posiadał wystarczających środków na uiszczenie należności na zamawiane posiłki, powiadamiając o tym wykonawcę z tygodniowym wyprzedzeniem.
Kierownik Ośrodka PomocySpołecznej
Marianna Siudeja

![]() |
Gmina Ozimek ul. Ks.J. Dzierżona 4b |
Data ostatniej aktualizacji: | 2011-12-30 13:59:12 |
---|---|
Opis ostatniej aktualizacji: | Ogłoszenie o wyniku przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Ozimek |
Za treść odpowiada: | Dyrektor Barbara Katolik, tel.:77 462 28 76, email:b.katolik@ugim.ozimek.pl |
Zredagował: | Katarzyna Szewczyk Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych., tel.:77 462 28 69, email:k.szewczyk@ugim.ozimek.pl |
Liczba odsłon strony: | 58783 |