UGiM Ozimek

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P8/09 o szacunkowej wartości powyżej 14 000 euro na: Przebudowę ul. Hutniczej w Ozimku wraz z remontem elewacji bramy wjazdowej

ZZP.KS-0341/P8/09                                                                    

B U R M I S T R Z   O Z I M K A

ogłasza
przetarg nieograniczony
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na:
 
„Przebudowę ul. Hutniczej w Ozimku wraz z remontem elewacji bramy wjazdowej”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogi ul. Hutniczej w Ozimku z kostki brukowej betonowej stylizowanej  o powierzchni 502 m2 wraz z chodnikami o pow. 264 m2 i oświetleniem  oraz remont elewacji ściany przy bramie.
Zakres robót obejmuje:
Roboty  rozbiórkowe
− Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanej mineralno- bitumicznych o grubości 8 cm oraz rozebranie podbudowy z kruszywa o grubości 25cm - 518.4m²
− Rozebranie chodników z płyt betonowych na podsypce cementowo – piaskowej -  624.5m²
Roboty ziemne
− Mechaniczne wykonanie koryta - 641.0m²,
− Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża po warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 128.10m²
Roboty nawierzchniowe
− Podbudowa  z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 20 cm -  307.0m².
− Nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm , stylizowanej typu Ateny na podsypce z miału kamiennego o grubości 3cm - 502.5m²
− Nawierzchnia wjazdów z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, stylizowanej typu Atena na podsypce z miału kamiennego o grubości 3cm - 138.5m²
− Ścieki uliczne z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10cm  na podsypce cementowo- piaskowej 2 rzędy - 143.3m²
Roboty chodnikowe
− Podbudowa z kruszywa łamanego - 559.0m²
− Chodniki z płyt betonowych  z wypełnieniem spoin piaskiem  - 264.0m²
− Nawierzchnia chodnika z kostki kamiennej nieregularnej w wysokości 6cm koloru szarego na podsypce z miału kamiennego o grubości 4cm - 295.0
− Obrzeża betonowe - 220.0m²
Oświetlenie terenu
− Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny – 220m3
− Układanie kabli  - 231 m
− Montaż latarń oświetleniowych parkowych z ustawieniem fundamentu prefabrykowanego – 12 kpl.
− Montaż opraw stylowych na murkach, fundamentach, elementach ogrodzenia – 12 szt.
Remont elewacji  ściany przy bramie
− Odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach o powierzchni odbicia ponad 5m2 i okładziny ścienne z płytek klinkierowych na zaprawie klejowej grubowarstwowej - 56.0m²
Zieleń drogowa
− Wycinka krzewów w celu przesadzenia oraz sadzenia krzewów liściastych uprzednio wykopanych
Kody CPV:   
45233140 – 2 Roboty drogowe
45233000 –9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg
31527200 – 8 oświetlenie zewnętrzne
45315300 – 1 instalacje zasilania elektrycznego
Termin wykonania zamówienia:                      do  16 listopada  2009r.
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest poniżej lub w siedzibie Zamawiającego pok. 220a 
 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
- Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
- Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Dokumenty i informacje wymagane od oferenta:
1. oświadczenie o spełnianiu wa­runków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
2. odpis z właściwego rejestru albo zaświadcze­nia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wy­stawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł.(tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert)
5.wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni min. 500 m2
6.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia  a w szczególności:
a. kierownika budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności konstrukcyjno – budowlanej
b. kierownika robót wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
wraz z kserokopią o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego  oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (ważne na dzień składania oferty)
c. wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w  wykonywaniu zamówienia wraz z informacją kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku wykazania osób,  którymi będzie dysponował.
 
Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
 
Zamawiający nie przewiduje:
− składania ofert częściowych,
− składania ofert wariantowych,
− zawarcia umowy ramowej,
− ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
− zastosowania aukcji elektronicznej.
     
Termin składania ofert  –  06 sierpnia 2009r.  godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego pokój nr 114.
 
Kryterium  oceny ofert:
Kryterium oceny ofert będzie najniższa wiarygodna cena – 100 %
 
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni licząc od dnia złożenia oferty ostatecznej.
 
Wadium wynosi – 10 000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych)
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu  16 lipca 2009r.   

ZAŁĄCZNIKI: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty[doc.], Załącznik nr 2 - Oświadczenie, Załącznik nr 3 - Wykaz robót, Załącznik nr 4 - Podwykonawcy, Załącznik nr 5 - Potencjał kadrowy, Załącznik nr 6 - Umowa, Przedmiar robót, Przedmiar robót - elektryka, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Projekt bud - wykonawczy - opis, Zagospodarowanie terenu - projekt, Posadzka ulicy - projekt, Rzut skweru, Przekrój przez plac A-A, Elewacja portierni i bramy, MA - Kosz na śmieci, MA - latarnia, MA - ławka, DROGI i ODWODNIENIE - Opis techniczny, Plan odwodnienia, Plan sytuacyjny dróg, Plan zbiorczy dróg, Profil podłużny, Przekrój konstr. a -a, Przekrój konst. b- b, OPIS TECHNICZNY - oświetlenie, Plan oświetlenia ulicznego, Schemat połączenia oświetlenia

-----
Drukuj Wydrukuj tę stronę

Gmina Ozimek
siedziba:
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. Ks.J. Dzierżona 4b
46-040 Ozimek
tel. (+48) 77 462 28 00
fax (+48) 77 462 28 11
e-mail: sekretariat@ugim.ozimek.pl

Data ostatniej aktualizacji:2009-07-16 14:35:17
Opis ostatniej aktualizacji:Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P8/09
Za treść odpowiada:Zastępca Burmistrza Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl
Zredagował:Katarzyna Szewczyk Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych., tel.:77 462 28 69, email:k.szewczyk@ugim.ozimek.pl
Liczba odsłon strony:386