UGiM Ozimek

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P9/09 o szacunkowej wartości powyżej 14 000 euro na: Renowację zabytkowego mostu wiszącego z 1827r. w Ozimku


ZZP.KS-0341/P9/09                                                                    
 B U R M I S T R Z   O Z I M K A

ogłasza
przetarg nieograniczony
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na:
 
„Renowację zabytkowego mostu wiszącego z 1827r. w Ozimku”

Przedmiotem zamówienia są roboty związane z naprawą i montażem (zdemontowanej tymczasowo) metalowej konstrukcji mostu (wraz z oświetleniem) w związku z renowacją zabytkowego mostu wiszącego z 1827 r. nad rzeką Małą Panew w Ozimku.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
 45221110 – 6 Roboty budowlane z zakresie mostów,45221116 – 9 Roboty budowlane w zakresie renowacji mostu
 
Zakres robót obejmuje:
Rozbiórka elementów dróg o nawierzchni bitumicznej i nawierzchni z kostki kamiennej – 88,16 m2,
Rozbiórka chodników z płyt betonowych  na drodze dojazdowej do mostu – 60 m2,
Wykonanie ścianek szczelnych z grodzic stalowych – 100,70 m2,
Tymczasowy demontaż mostu wraz z pylonami,
Wykonanie i demontaż tymczasowej kładki dla pieszych,
Renowacja elementów konstrukcji mostu,
Renowacja powłoki malarskiej istniejącej konstrukcji metalowej i zabezpieczenia antykorozyjne nowych elementów stalowych – 510 m2
Wymiana poręczy stalowych – 58,26 m,
Montaż konstrukcji mostu
Wykonanie instalacji elektrycznych zasilania i iluminacji obiektu,
Wykonanie nowych ogrodzeń przyobiektowych – 1 334 kg,
Odbudowa nawierzchni drogowych  - 148 m2,
Umocnienie skarp i stożków przyczółków prefabrykatami ażurowymi z obsianiem trawą – 45 m2
Wykonanie próbnego obciążenia mostu wraz z kosztem opracowania projektu próbnego obciążenia
     Termin wykonania zamówienia:                 do  16 listopada  2009r.
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest poniżej lub w siedzibie Zamawiającego pok. 220a 
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Dokumenty i informacje wymagane od oferenta:
1. oświadczenie o spełnianiu wa­runków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
2. odpis z właściwego rejestru albo zaświadcze­nia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.(tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert)
5. Wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na renowacji zabytku wpisanego do rejestru zabytków na kwotę min. 500 000,00 zł brutto.
6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia  a w szczególności:
a. kierownika budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich,, restauratorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków posiadającą przynajmniej 2 letnią praktykę na zabytkach nieruchomych   wraz z kserokopią o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego  oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (ważne na dzień składania oferty)
b. wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w  wykonywaniu zamówienia wraz z informacją kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku wykazania osób,  którymi będzie dysponował.
 
Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
 
Zamawiający nie przewiduje:
− składania ofert częściowych,
− składania ofert wariantowych,
− zawarcia umowy ramowej,
− ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
− zastosowania aukcji elektronicznej.
 
Termin składania ofert  –  04 sierpnia 2009r.  godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego pokój nr 114.
 
Kryterium  oceny ofert:
Kryterium oceny ofert będzie najniższa wiarygodna cena – 100 %
 
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni licząc od dnia złożenia oferty ostatecznej.
 
Wadium wynosi – 10 000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych)
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu  14 lipca 2009r.       

ZAŁĄCZNIKI:
         Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty[doc.], Załącznik nr 2 - Oświadczenie, Załącznik nr 3 - Wykaz robót, Załącznik nr 4 - Podwykonawcy, Załącznik nr 5 - Potencjał kadrowy, Załącznik nr 6 - Umowa, Przedmiar robót, Dokumentacja techniczna - opis, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, PRZEKRÓJ POZIOMY NA PLANIE SYTUACYJNYM WIDOK Z GÓRY, PRZEKROJE POPRZECZNE, PRZEKRÓJ PODŁUŻNY WIDOK Z BOKU, RYS. SZALUNKOWY PRZYCZÓŁKA PRAWOBRZEŻNEGO, RYS. SZALUNKOWY PRZYCZÓŁKA LEWOBRZEŻNEGO, ZBROJENIE PRZYCZÓŁKA PRAWOBRZEŻNEGO, ZBROJENIE PRZYCZÓŁKA LEWOBRZEŻNEGO, UMOCNIENIE BRZEGU PRZY PRZYCZÓŁKU PR, UMOCNIENIE BRZEGU PRZY PRZYCZÓŁKU L, EL. KONSTRUKCJI - CIĘGNA ŁAŃCUCHOWE, EL. REKONSTRUKCJI, EL.REKONSTRUKCJI - ZADASZENIE PYLONU DETALE KONSTR. POMOSTU, DETALE KONSTR. POMOSTU - POŁĄCZENIA, DETALE KONSTR. POMOSTU - LINIA ODCIĄGOWA, EL. WYSYŁKOWE, EL. WYSYŁKOWE - PODŁUŻNICE WEWN., ODBUDOWA NISZ ZAKOTWIEŃ, ODBUDOWA NISZ ZAKOTWIEŃ - WIDOKI I PRZEKROJE, ODBUDOWA NISZ ZAKOTWIEŃ - SZCZEGÓŁY KONSTRUKCYJNE, BALUSTRADA - RYS. OGÓLNY, BALUSTRADA - WIDOKI I PRZEKROJE, OGRODZENIE, INSTALACJA ELEKTRYCZA, MONTAŻ OŚWIETLENIA W PYLONACH, KONSTRUKCJA TYMCZASOWEGO PODPARCIA

-----
Drukuj Wydrukuj tę stronę

Gmina Ozimek
siedziba:
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. Ks.J. Dzierżona 4b
46-040 Ozimek
tel. (+48) 77 462 28 00
fax (+48) 77 462 28 11
e-mail: sekretariat@ugim.ozimek.pl

Data ostatniej aktualizacji:2009-07-14 15:02:02
Opis ostatniej aktualizacji:Dodano treść odnośnika - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P9/09
Za treść odpowiada:Zastępca Burmistrza Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl
Zredagował:Katarzyna Szewczyk Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych., tel.:77 462 28 69, email:k.szewczyk@ugim.ozimek.pl
Liczba odsłon strony:315