Zapytanie ofertowe pn. Remont zabytkowego mostu w Ozimku
W dniu 13.05.2021 r. dodano informację o unieważnieniu postepowania
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto
na zdanie pn.:
REMONT ZABYTKOWEGO MOSTU W OZIMKU
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Ozimek
ul. ks. Jana Dzierżona 4B
46-040 Ozimek
Tel. 077 4622800
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Opis przedmiotu stanowi załącznik nr 1 do zapytania (projekt zamienny remontu zabytkowego mostu żeliwnego.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Gwarancja min. 3 lata.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 20-08-2021 r.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferent powinien określić cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym, które stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Podstawą obliczenia ceny jest opis przedmiotu zamówienia.
- Oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Wykonawca zobowiązany jest do określenia ryczałtowej ceny ofertowejza realizację przedmiotu zamówienia na Formularzu ofertowym
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
- Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.
- Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Oferta winna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
- Zeskanowana i przesłana mailowo na adres j.ginter@ugim.ozimek.pl lub złożona osobiście w Biurze Podawczym Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku.
- Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w rejestrze lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej;
- Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być dostarczona (do wyboru): za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres j.ginter@ugim.ozimek.pl lub osobiście do Biura Podawczego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego do dnia 07-05-2021 do godz. 13:30 - za wiążącą uznaje się datę wpływu oferty.
- Ocena ofert zostanie dokonana w terminie do 7 dni.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. - W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
OCENA OFERT
- cena - 60%
- gwarancja – 30%
- termin wykonania – 10%
Liczba pkt = najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert/cena badanej oferty x 100
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Opis sposobu obliczania ceny:
1) Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT
2) Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia wyliczonej, do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich (zgodnie z formularzem ofertowym).
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi mailowo.
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pan Jacek GInter pod numerem telefonu 77 46 22 859, 660680311 oraz adresem email: j.ginter@ugim.ozimek.pl
ZAŁĄCZNIKI:
Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1,
Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 2.