Data wydruku: 2024-11-23 11:01:51

Zapytanie ofertowe pn. Remont zabytkowego mostu w Ozimku

W dniu 13.05.2021 r. dodano informację o unieważnieniu postepowania

ZAPYTANIE OFERTOWE 

dla zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej

w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto

 

na zdanie pn.:

REMONT ZABYTKOWEGO MOSTU W OZIMKU      

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Ozimek

ul. ks. Jana Dzierżona 4B

46-040 Ozimek

Tel. 077 4622800

www.ozimek.pl

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Opis przedmiotu stanowi załącznik nr 1 do zapytania  (projekt zamienny remontu zabytkowego mostu żeliwnego.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  3. Gwarancja min. 3 lata.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 20-08-2021 r.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

  1. Oferent powinien określić cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym, które stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  2. Podstawą obliczenia ceny jest opis przedmiotu zamówienia.
  3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  4. Wykonawca zobowiązany jest do określenia ryczałtowej ceny ofertowejza realizację przedmiotu zamówienia na Formularzu ofertowym

    Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:

      § 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

      § 2.  Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.

 

  1. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.
  2. Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  3. Oferta winna być:
  • opatrzona pieczątką firmową,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON,
  • podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
  • Zeskanowana i przesłana mailowo na adres j.ginter@ugim.ozimek.pl lub złożona osobiście w Biurze Podawczym Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku.
  1.  Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w rejestrze lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej;
  2. Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy
  3. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
  4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Oferta powinna być dostarczona (do wyboru): za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres j.ginter@ugim.ozimek.pl lub osobiście do Biura Podawczego znajdującego się  w siedzibie Zamawiającego do dnia 07-05-2021 do godz. 13:30 - za wiążącą uznaje się datę wpływu oferty.

  1. Ocena ofert zostanie dokonana w terminie do 7 dni.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe,
    z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

OCENA OFERT

  1. cena - 60%
  2. gwarancja – 30%
  3. termin wykonania – 10%

Liczba pkt = najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert/cena badanej oferty x  100

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

Opis sposobu obliczania ceny:

1)      Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT

2)      Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia wyliczonej, do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich (zgodnie z formularzem ofertowym).

INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi mailowo.

DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Pan Jacek GInter  pod numerem telefonu 77 46 22 859, 660680311 oraz adresem email: j.ginter@ugim.ozimek.pl

ZAŁĄCZNIKI:

Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1,

Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 2.

Załączniki:
zapytanie ofertowe z umową Most Zabytkowy (195,00 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2021-04-15 11:51 Liczba pobrań: 35

Most_Ozimek_przedmiar (116,03 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2021-04-15 11:51 Liczba pobrań: 30

Oz_wym.dyl_projekt (434,89 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2021-04-15 11:51 Liczba pobrań: 22

Oz_wym.dyl_SST (688,85 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2021-04-15 11:51 Liczba pobrań: 5

Oz_wym.dyl_R4 (710,16 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2021-04-15 11:51 Liczba pobrań: 6

Oz_wym.dyl_R3 (614,49 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2021-04-15 11:51 Liczba pobrań: 6

Oz_wym.dyl_R2 (483,89 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2021-04-15 11:51 Liczba pobrań: 7

Oz_wym.dyl_R1 (473,08 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2021-04-15 11:51 Liczba pobrań: 11

unieważnienie (210,54 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2021-05-13 09:37 Liczba pobrań: 17