znak: ZZP.271.99.2014.JM
POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE, DODANO OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY W DNIU 10.11.2014
ZAPYTANIE OFERTOWE
z dnia 28.10.2014r.
na zadanie pn.:
Budowa wiaty wolnostojącej o konstrukcji drewnianej
(postępowanie wyłączone z ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 ust. 8 prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto)
I. ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Adres Zamawiającego:
Gmina Ozimek, siedziba: Urząd Gminy i Miasta
46 – 040 Ozimek
Ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
Tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
www.ozimek.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wiaty wolnostojącej o konstrukcji drewnianej w Ozimku przy budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w celu poprawy infrastruktury lokalnej do spędzania wolnego czasu.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in. wykonanie stóp fundamentowych, montaż drewnianej konstrukcji wiaty, wykonanie więźby i pokrycie łupkiem bitumicznym oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej 70*90 z regulaminem użytkowania i informacja o dofinansowaniu. Tekst regulaminu udostępni Zamawiający. Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć do akceptacji Zamawiającego projekt tablicy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i przedmiar, które stanowią załącznik do zapytania ofertowego.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 12 grudnia 2014r.
IV. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
- Wykonawca określa cenę za wykonanie całości zamówienia na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Wybrany wykonawca będzie zobowiązany przedstawić do umowy kosztorys ofertowy.
- Wykonawca zobowiązany jest do określenia ryczałtowej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
- Podstawą obliczenia ceny jest opis przedmiotu zamówienia i projekt budowlany.
- Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług i dostaw, bez których realizacja zamówienia nie byłaby możliwa.
V. WARUNKI, JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA I DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (kierownik budowy).
Aby potwierdzić spełnianie tego warunku wykonawca musi wraz z ofertą przedłożyć oświadczenie (zał. nr 3), w którym wskaże osobę, którą dysponuje i jej uprawnienia. Wybrany wykonawca do umowy będzie zobowiązany przedstawić kserokopie uprawnień osoby wskazanej w oświadczeniu.
VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ SKŁADANIA OFERT
- Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w odpowiednim rejestrze.
- Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Ofertę należy złożyć w opakowaniu zamkniętym, nieprzejrzystym.
- Ofertę należy dostarczyć za pośrednictwem poczty/kuriera lub osobiście do Biura Podawczego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego do dnia:
04.11.2014r. do godz. 15:30.
- Do oferty należy załączyć:
- kserokopię odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty
- oświadczenie według wzoru - załącznik nr 4 do zapytania.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W takim przypadku należy w Biurze Podawczym złożyć stosowne pismo o wycofaniu oferty bądź złożyć nową ofertę z adnotacją „ZMIANA”.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie zamieści wyjaśnienie treści zapytania ofertowego na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana będzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego.
VII. KRYTERIA WYBORU OFERTY I SPOSÓB OCENY OFERT
- Zamawiający przyzna punkty tylko tym ofertom, które będą spełniały wymagania formalne.
- Oferta nie opatrzona podpisami osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy jest nieważna i podlega odrzuceniu.
- W trakcie oceny ofert Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- W przypadku gdy złożona oferta nie zawiera wszystkich wymaganych dokumentów/załączników lub gdy nie potwierdzają one spełnienie warunków udziału Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia braków w wyznaczonym terminie, pod rygorem odrzucenia oferty.
- Oferta Wykonawcy, który nie uzupełni braków zostanie odrzucona.
- Zamawiający ustala jako kryterium oceny ofert: Cena brutto = 100%
- Wybrana zostanie oferta, która uzyska maksymalną liczbę punktów.
- Kryterium ceny będzie przeliczone wg wzoru:
NAJNIŻSZA CENA
Liczba pkt = ………………………………. x 100
CENA BADANEJ OFERTY
VII. DODATKOWE INFORMACJE
- Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 3 do zapytania).
- Przed podpisaniem umowy wykonawca musi przedłożyć kosztorys ofertowy oraz kserokopie uprawnień osoby wskazanej w oświadczeniu (zał. nr 2).
- Dodatkowych informacji nt przedmiotu zamówienia udziela Pan Jacek Ginter pod numerem telefonu 77 46 22 859 lub adresem email: j.ginter@ugim.ozimek.pl
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej www.bip.ozimek.pl (zakładka: Przetargi i zamówienia publiczne/zamówienia do 30 000 euro).
IX. ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1 - wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 2 - wzór oświadczenia
Załącznik nr 3 – wzór umowy.
Projekt budowlany, przedmiar