Data wydruku: 2024-12-25 08:21:31

Zapytanie ofertowe nr ZZP.271.99.2014.JM na zadanie pn.: Budowa wiaty wolnostojącej o konstrukcji drewnianej

znak: ZZP.271.99.2014.JM

POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE, DODANO OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY W DNIU 10.11.2014


 ZAPYTANIE OFERTOWE

z dnia 28.10.2014r.

 na zadanie pn.:

Budowa wiaty wolnostojącej o konstrukcji drewnianej

 (postępowanie wyłączone z ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 ust. 8 prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto)

 

 

I.      ZAMAWIAJĄCY:

 

Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.

Adres Zamawiającego:

Gmina Ozimek, siedziba: Urząd Gminy i Miasta

46 – 040 Ozimek

Ul. ks. Jana Dzierżona 4 B

Tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811

www.ozimek.pl

 II.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

1.     Przedmiotem zamówienia jest budowa wiaty wolnostojącej o konstrukcji drewnianej w Ozimku przy budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w celu poprawy infrastruktury lokalnej do spędzania wolnego czasu.

 

2.     Zakres zamówienia obejmuje m.in. wykonanie stóp fundamentowych, montaż drewnianej konstrukcji wiaty, wykonanie więźby i pokrycie łupkiem bitumicznym oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej 70*90 z regulaminem użytkowania i informacja o dofinansowaniu. Tekst regulaminu udostępni Zamawiający. Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć do akceptacji Zamawiającego projekt tablicy.

3.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i przedmiar, które stanowią załącznik do zapytania ofertowego.

 III.   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 12 grudnia 2014r.

 IV.   SPOSÓB OBLICZENIA CENY

    1. Wykonawca określa cenę za wykonanie całości zamówienia na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
    2. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany przedstawić do umowy kosztorys ofertowy.
    3. Wykonawca zobowiązany jest do określenia ryczałtowej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:

§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.

  1. Podstawą obliczenia ceny jest opis przedmiotu zamówienia i projekt budowlany.
  2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług i dostaw, bez których realizacja zamówienia nie byłaby możliwa.

 V.    WARUNKI, JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA I DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (kierownik budowy).

Aby potwierdzić spełnianie tego warunku wykonawca musi wraz z ofertą przedłożyć oświadczenie (zał. nr 3), w którym wskaże osobę, którą dysponuje i jej uprawnienia. Wybrany wykonawca do umowy będzie zobowiązany przedstawić kserokopie uprawnień osoby wskazanej w oświadczeniu.

 VI.   SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ SKŁADANIA OFERT 

    1. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w odpowiednim rejestrze.
    2. Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
    3. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
    4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    5. Ofertę należy złożyć w opakowaniu zamkniętym, nieprzejrzystym.
    6. Ofertę należy dostarczyć za pośrednictwem poczty/kuriera lub osobiście do Biura Podawczego znajdującego się  w siedzibie Zamawiającego do dnia:

04.11.2014r. do godz. 15:30.

  1. Do oferty należy załączyć:

-         kserokopię odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty

-         oświadczenie według wzoru -  załącznik nr 4 do zapytania.

  1. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W takim przypadku należy w Biurze Podawczym złożyć stosowne pismo o wycofaniu oferty bądź złożyć nową ofertę z adnotacją „ZMIANA”.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie zamieści wyjaśnienie treści zapytania ofertowego na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana będzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego.

 VII. KRYTERIA WYBORU OFERTY I SPOSÓB OCENY OFERT

  1. Zamawiający przyzna punkty tylko tym ofertom, które będą spełniały wymagania formalne.
  2. Oferta nie opatrzona podpisami osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy jest nieważna i podlega odrzuceniu.
  3. W trakcie oceny ofert Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. W przypadku gdy złożona oferta nie zawiera wszystkich wymaganych dokumentów/załączników lub gdy nie potwierdzają one spełnienie warunków udziału Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia braków w wyznaczonym terminie, pod rygorem odrzucenia oferty.
  5. Oferta Wykonawcy, który nie uzupełni braków zostanie odrzucona.
  6. Zamawiający ustala jako kryterium oceny ofert: Cena brutto = 100%
  7. Wybrana zostanie oferta, która uzyska maksymalną liczbę punktów.
  8. Kryterium ceny będzie przeliczone wg wzoru:

           NAJNIŻSZA CENA

Liczba pkt =   ……………………………….   x  100

           CENA BADANEJ OFERTY

  VII.  DODATKOWE INFORMACJE

  1. Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 3 do zapytania).
  2. Przed podpisaniem umowy wykonawca musi przedłożyć kosztorys ofertowy oraz kserokopie uprawnień osoby wskazanej w oświadczeniu (zał. nr 2).
  3. Dodatkowych informacji nt przedmiotu zamówienia udziela Pan Jacek Ginter pod numerem telefonu 77 46 22 859 lub adresem email: j.ginter@ugim.ozimek.pl
  4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej www.bip.ozimek.pl (zakładka: Przetargi i zamówienia publiczne/zamówienia do 30 000 euro).

 

IX.   ZAŁĄCZNIKI:

 

Załącznik nr 1 - wzór formularza ofertowego

Załącznik nr 2 - wzór oświadczenia

Załącznik nr 3 – wzór umowy.

Projekt budowlany, przedmiar

Załączniki:
Zapytanie ofertowe z formularzem ofertowym i oświadczeniem (541,00 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-10-28 13:01 Liczba pobrań: 39

Projekt umowy (47,50 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-10-28 13:01 Liczba pobrań: 19

METRYKA_PROJEKTU (25,00 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-10-28 13:23 Liczba pobrań: 14

opis_do_planu_zagosp._terenu (52,50 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-10-28 13:23 Liczba pobrań: 9

Opis_techniczny (58,00 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-10-28 13:23 Liczba pobrań: 31

Spis_tresci (41,00 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-10-28 13:23 Liczba pobrań: 6

elewacje_wsch_i_pn (208,57 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-10-28 13:24 Liczba pobrań: 30

rzut_konstrukcji_dachu (394,46 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-10-28 13:24 Liczba pobrań: 36

rzut_poaci_dachu (206,68 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-10-28 13:24 Liczba pobrań: 17

rzut_przyziemia (315,18 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-10-28 13:24 Liczba pobrań: 25

elewacje_zach_i_pd (208,47 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-10-28 13:24 Liczba pobrań: 13

projekt_zagospodarowania_terenu (1,27 MB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-10-28 13:24 Liczba pobrań: 21

rzut_fundamentow (206,28 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-10-28 13:24 Liczba pobrań: 30

przedmiar (55,34 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-10-28 13:24 Liczba pobrań: 24

przekroj_A-A_-_skan (624,10 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-10-28 13:24 Liczba pobrań: 30

Ogłoszenie o wyborze oferty (269,00 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-11-10 11:25 Liczba pobrań: 34