Zapytanie ofertowe S.271.15.2023.BD na przeprowadzenie szkolenia pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku –„Przyjazny urząd – szkolenie z zakresu dostępności cyfrowej realizowane w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Realizacja projektu w ramach Umowy o powierzenie grantu o numerze 3413/1/2021 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT - EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina" o numerze P0PC.05.01.00-00-0001/21-00.
Ozimek, dnia 24 lipca 2023 roku
Zapytanie ofertowe S.271.15.2023.BD
na przeprowadzenie szkolenia pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku - "Przyjazny urząd- szkolenie z zakresu dostępności cyfrowej" realziowane w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"
- Zamawiający: Gmina Ozimek, ul. ks. Jana Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek (991-03-25-175), zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu wyłączonym z zakresu przedmiotowego ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- Opis przedmiotu zamówienia. Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku- "Przyjazny urząd- szkolenie z zakresu dostępności cyfrowej" realizowane w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"
Czas szkolenia :
Minimalny wymiar czasu – 4 godziny zegarowe.
Liczba uczestników: 15 osób
- Zakres szkolenia :
Celem szkolenia jest:
1) Zdobycie wiedzy z zakresu wymagań służących zapewnieniu usług zgodnie z zasadami dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej
2) Nabycie praktycznych umiejętności tworzenia treści łatwych do czytania i rozumienia oraz wprowadzania innych racjonalnych usprawnień, jak również usuwania barier, zapobieganie ich powstawaniu w kontaktach z osobami o szczególnych potrzebach informacyjno-komunikacyjnych
3) przyjęcie postawy otwartej na potrzeby osób o szczególnych potrzebach informacyjno-komunikacyjnych oraz zwiększenie poczucia odpowiedzialności za tworzenie warunków do obsługi klientów zgodnych ze standardami dostępności cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej.
Moduł I „Dostępność cyfrowa”:
- Jak dbać o dostępność cyfrową w umowach i zamówieniach publicznych
- Podstawy tworzenia dostępnych cyfrowo dokumentów oraz treści publikowanych na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. Dostępność cyfrowa elementów graficznych i multimediów
- Jak tworzyć zrozumiałe tabele, wykresy i prezentacje multimedialne
Moduł II „Dostępność informacyjno-komunikacyjna”:
- Zasady prostego języka i poprawnej polszczyzny. Gdzie szukać porad, darmowe narzędzia (słowniki on-line, Poradnia językowa PWN, aplikacje oceniające trudność tekstu typu Jasnopis)
- Jak napisać prostym językiem pismo urzędowe, e-mail, regulamin, ogłoszenie, artykuł prasowy i informacje na stronę internetową
- Jak przygotować ETR – europejskie standardy przygotowania tekstu łatwego do czytania i zrozumienia, na co zwracać uwagę przy zlecaniu opracowania ETR
- Sposoby umożliwiające przeciwstawienie się niepożądanym zachowaniom klientów z niepełnosprawnościami
- Jak sprostać wymaganiom wynikającym z niepełnosprawności klientów oraz różnorodności ich potrzeb
- Rozwiązania, standaryzacja obsługi z uwzględnieniem potrzeb mogących wynikać z różnych niepełnosprawności.
- Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników powinien otrzymać imienny certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.
- Szkolenie odbędzie się stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego.
- Warunki postępowania:
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętej niniejszym zapytaniem ofertowym,
Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji szkoleń o wyżej wymienionej tematyce poparte referencjami z ostatnich dwóch lat. Referencje muszą dotyczyć osoby przeprowadzającej szkolenie.
- Wraz ze złożoną ofertą, Wykonawca dostarczy referencje oraz agendę szkolenia.
- Czas realizacji: nie później niż do 16.08.2023
Termin zapłaty: 14 dni od daty poprawnie wystawionej i dostarczonej faktury na Gminę Ozimek.
Forma zapłaty: przelew na konto wykonawcy wskazane na fakturze.
Wymaga się spisania protokołu odbioru.
- Postanowienia ogólne
- Osoba do kontaktu ws. zamówienia: Barbara Durkalec- Sekretarz Gminy i Miasta w Ozimku tel. 602520041.
- Kryteria wyboru ofert: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta najkorzystniejsza cenowo - cena 100%.
- Ofertę należy przesłać: pocztą elektroniczną na adres sekretarz@ugim.ozimek.pl lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego ul. ks. Jana Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek biuro podawcze, w terminie do 27 lipca 2023 roku do godz. 10:00.
- Oferta winna być przygotowana na druku według Załącznika 1, podpisana i opieczętowana. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim. O terminie złożenia oferty, w tym również przesłanej pocztą, decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, zostanie podpisana umowa, w miejscu i na warunkach określonych przez Zamawiającego. Informacja o wyborze Wykonawcy, miejscu, terminie podpisania umowy zostanie przekazana osobiście, e-mail lub pocztą tradycyjną Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyn.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania do wyjaśnień treści złożonej oferty w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do jej treści po stronie Zamawiającego, na każdym etapie postępowania.
Załączniki:
- Zał. nr 1 - formularz ofertowy
Z up. Burmistrza Ozimka
Barbara Durkalec
Sekretarz Gminy Ozimek