Zapytanie ofertowe nr KS.271.11.2022.EJ dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych
ZAPYTANIE OFERTOWE
nr KS.271.11.2022.EJ
dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto
na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Ozimek
Ul. ks. Jana Dzierżona 4B
46-040 Ozimek
Tel. 077 4622800
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia są materiały zawarte w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – zestawienie przedmiotowe zapytania.
- Przedmioty muszą posiadać aktualne atesty i/lub certyfikaty (jeżeli dotyczy) i spełniać wymagania określone przepisami prawa, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.
- Wszystkie przedmioty w cenie mają zawierać ologowanie (herb, napis lub inny element wskazany przez Zamawiającego).
- Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie niezbędne koszty, transport docelowy i zwrotny, załadunek i inne niezbędne do realizacji.
- W ramach oferty Wykonawca przedstawi projekty przedmiotów zamówienia do zatwierdzenia Zamawiającemu. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem projektu, poprawki itp. winny być wkalkulowane w cenę przedmiotu zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt.
- W celu uniknięcia konfliktu interesów osoby wykonujący w imieniu Zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru Wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Powinny być to osoby bezstronne i obiektywne. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZPO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Lokalizacja: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek
Termin: do 10.06.2022r.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Oferent powinien określić cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 2 do zapytania – za całość zamówienia.
- Podstawą obliczenia ceny jest opis przedmiotu zamówienia.
- Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.
- Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Oferta winna być:
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną,
- zeskanowana i przesłana mailowo na adres e.jendryassek@ugim.ozimek.pl.
- Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurująca w rejestrze lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej.
- Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania.
- Zamawiający unieważni zapytanie w przypadku braku złożenia co najmniej dwóch ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Oferta powinna być dostarczona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e.jendryassek@ugim.ozimek.pl do godziny 15:30 do dnia 25.05.2022r. – za wiążącą uznaje się datę wpływu oferty.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
OCENA OFERT:
- Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt. za wskazanie ceny najniższej w ofercie niepodlegającej odrzuceniu, wg. Wzoru:
Cena najniższa/Cena oferowana x 100 pkt.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
- Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.
- Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia wyliczonej, do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich (zgodnie z formularzem ofertowym).
PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERT I WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Oferta zostanie odrzucona w następujących przypadkach:
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- nie złożył na wezwania Zamawiającego wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
- zostały złożone więcej niż 1 oferta przez jednego Wykonawcę,
- została złożona po terminie.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców:
- powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZPO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą, w związku z przedłużającą się procedurą udzielenia zamówienia,
- którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
- powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.ozimek.pl/Przetargi i zamówienia publiczne/2022/ zamówienia do 130.000zł.
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji w sprawie przedmiotu zamówienia Pani Emilia Jendryassek pod numerem telefonu 77 46 22 869.
ZAŁĄCZNIKI:
Zestawienie przedmiotowe zapytania – załącznik nr 1
Formularz ofertowy – załącznik nr 2
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Ozimka z siedzibą w Ozimku przy ul. księdza Jana Dzierżona 4B, zwany dalej „Administratorem”.
W sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych na adres email:iod@ugim.ozimek.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu, w jakim Administrator je pozyskał i w zakresie niezbędnym do:
- a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze /na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO/,
- b) wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi /na podstawie art. 6 ust. 1 lit e) RODO/,
- c) wykonania umowy z Administratorem /na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO/.
Pełna klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest w siedzibie Administratora lub na stronie internetowej pod adresem: https://ozimek.pl/121-menu-tematyczne/21101-ochrona-danych-osobowych.html
Burmistrz Ozimka
/-/
Mirosław Wieszołek