ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę modułów do segregacji odpadów w ramach projektu - Kampania informacyjno-edukacyjna dotycząca gospodarowania odpadami w Gminie Ozimek.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na dostawę modułów do segregacji odpadów w ramach projektu „Kampania informacyjno-edukacyjna dotycząca gospodarowania odpadami w Gminie Ozimek”
Gmina Ozimek
ul. ks. Jana Dzierżona 4B
46-040 Ozimek
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
- Zgniatarka do puszek/butelek – do zamontowania na ścianach wewnątrz budynków, wykonana ze stali, do zgniatania plastikowych butelek typu PET o pojemnościach od 0,3 do 2,5 litra oraz puszek aluminiowych po napojach (zgniatając zmniejsza objętość puszki i butelki 5 krotnie), kształt prostokątny, mechanizm otwierania pokrywy otwarty, w kolorze srebrnym, obsługa dźwigni łatwa
w użyciu (jedną ręką) – 18 sztuk. - Stacja modułowa do segregacji wewnętrzna – trzy pojemniki: jeden na plastik - żółty, jeden na szkło – zielony, jeden na papier – niebieski. Każda komora o pojemności co najmniej 70 l. Wykonany
z blachy ocynkowanej elementy metalowe malowane proszkowo. Całość w jednej obudowie, posiadającej uchwyty ułatwiające przenoszenie. Pokrywa zamykana na zamek (z trzema kompletami kluczy), chroniący przed otwieraniem całej konstrukcji. Każda komora otwierana z góry (pokrywy
w kolorze jak wyżej). Sprężynowe zawiasy pokryw zmniejszające opór otwierania/zamykania. Amortyzatory pokrywy i regulowane nóżki – 20 sztuk. - Pojemnik do segregacji zewnętrzny, 4 komorowy – o pojemności co najmniej 120 l każda komora, dwie komory po przekątnej na śmieci zmieszane w kolorze czarnym, jedna na śmieci – plastik
w kolorze żółtym, jedna na śmieci – szkło w kolorze zielonym, czyli komory w trzech kolorach. Wykonany z materiału odpornego na działanie czynników atmosferycznych. Cztery komory stoją na jednej wspólnej podstawie (zbliżonej kształtem do kwadratu), podstawa również wykonana
z materiału odpornego na działanie czynników atmosferycznych. Całość (czyli cztery komory na podstawie) przykryta z góry zadaszeniem odpornym na działanie czynników atmosferycznych. Komory muszą być wyjmowane z podstawy w łatwy sposób, który pozwoli na opróżnianie ich zawartości – 9 sztuk.
- Dodatkowe wymagania:
- Zamawiane przedmioty muszą być na stałe ologowane zgodnie z kartą wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 (dla Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego), link do strony: http://rpo.opolskie.pl/?p=30362
- Zamawiane materiały: wszystkie moduły i zgniatarki muszą być zaopatrzone w naklejkę lub tabliczkę z treścią informacyjno-edukacyjną dotyczącą właściwej gospodarki odpadami. Projekt tabliczek/naklejek w wersji elektronicznej opracowuje Wykonawca, po uzgodnieniu
z Zamawiającym. - Wykonawca przekaże wraz z ofertą wizualizację poszczególnych przedmiotów zamówienia opisanych w pkt. II do akceptacji przez Zamawiającego.
- Wykonawca musi dostarczyć urządzenia fabrycznie nowe, cechujące się wysoką odpornością na uszkodzenia mechaniczne, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz zgodne z normami
i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Dostawa
Cena obejmuje transport, montaż zgniatarek i modułów w miejscach wskazanych przez zamawiającego.
- Adresy dostawy:
Zgniatarki do puszek/butelek:
1. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Ozimku, ul. Częstochowska 26, Ozimek – 3 sztuki
2. Szkoła Podstawowa nr 2 w Ozimku, ul. Daniecka 14, Ozimek – 1 sztuka
3. Szkoła Podstawowa nr 3 w Ozimku, ul. Korczaka 12, Ozimek – 5 sztuk
4. Szkoła Podstawowa w Antoniowie, ul. Powstańców Śląskich 17, Antoniów – 1 sztuka
5. Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach, ul. Szkolna 5, Dylaki – 1 sztuka
6. Publiczna Szkoła Podstawowa w Grodźcu, ul. Tartaczna 1, Grodziec – 1 sztuka
7. Szkoła Podstawowa w Krasiejowie, ul. Szkolna 5, Krasiejów – 1 sztuka
8. Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku, ul. ks. Maksymiliana Brolla 1, Szczedrzyk – 1 sztuka
9. Dom Kultury w Ozimku, ul. księdza Kałuży 4, Ozimek – 4 sztuki
Stacje modułowe wewnętrzne:
1. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Ozimku, ul. Częstochowska 26, Ozimek – 3 sztuki
2. Szkoła Podstawowa nr 2 w Ozimku, ul. Daniecka 14, Ozimek – 1 sztuka
3. Szkoła Podstawowa nr 3 w Ozimku, ul. Korczaka 12, Ozimek – 7 sztuk
4. Szkoła Podstawowa w Antoniowie, ul. Powstańców Śląskich 17, Antoniów – 1 sztuka
5. Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach, ul. Szkolna 5, Dylaki – 1 sztuka
6. Publiczna Szkoła Podstawowa w Grodźcu, ul. Tartaczna 1, Grodziec – 1 sztuka
7. Szkoła Podstawowa w Krasiejowie, ul. Szkolna 5, Krasiejów – 1 sztuka
8. Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku, ul. ks. Maksymiliana Brolla 1, Szczedrzyk – 1 sztuka
9. Dom Kultury w Ozimku, ul. księdza Kałuży 4, Ozimek – 4 sztuki
Pojemniki do segregacji zewnętrzne:
1. skwerek przy Domu Kultury, ul. księdza Kałuży 4, Ozimek – 1 sztuka
2. skwerek (z linką) – 1 sztuka,
3. plac zabaw przy Przedszkolu Publicznym nr 2 w Ozimku, ul. Korczaka 10, Ozimek – 1 sztuka
4. plac zabaw za sklepem mlecznym, Ozimek – 1 sztuka
5. skwerek przy Placu Europejskim – 1 sztuka
6. wyspa Rehdanza – 2 sztuki
7. skwerek osiedle Leśna (między blokami) – 1 sztuki
8. plac zabaw przy SP3 – 1 sztuka
- Termin dostawy:
od podpisania umowy do 10.12.2018r.
- Dodatkowe informacje:
- WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Ofertę może złożyć Wykonawca, który:
- Wykona przedmiot zamówienia w terminie.
- Rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT.
- Wymagania wobec Wykonawcy:
1) sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym,
2) wiedza i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Cena musi zawierać usługę, wniesienie, transport, montaż w budynkach szkół i Domu Kultury oraz na skwerach. Wyniesienie opakowań, uprzątnięcie terenu.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być wysłana mailowo na adres j.bachlaj@ugim.ozimek.pl - do dnia 6.11.2018r. do godz. 13:00 (decyduje data wpływu) na formularzu załącznika nr 1 do niniejszego zapytania .
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
- OCENA OFERTY
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena – 100%.
- INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi mailowo.
- DODATKOWE INFORMACJE
Osoba do kontaktu: Joanna Bachłaj , adres e-mail j.bachlaj@ugim.ozimek.pl , telefon 77 4622839
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
Załącznik nr 1 do zapytania o cenę
Formularz ofertowy
OFERTA
Nazwa Oferenta: ……………………………………………………………………………………………………………
Adres Oferenta: ………………………………………………………………………………………………………………
Adres do korespondencji: ……………………………………………………………………………………………….
Numer telefonu: ………………………………….………………………………….
adres e-mail: ………………………………….………………………………………
odpowiadając na zapytanie:
Na dostawę modułów do segregacji odpadów w ramach projektu „Kampania informacyjno-edukacyjna dotycząca gospodarowania odpadami w Gminie Ozimek”
- Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę:
|
Jednostka miary |
Ilość |
Wartość netto PLN |
VAT % |
Wartość brutto PLN |
|
1 |
zgniatarka |
18 |
|
|
|
|
2 |
Stacja modułowa do segregacji wewnętrzna |
Szt. |
20 |
|
|
|
3 |
Pojemnik do segregacji zewnętrzny |
Szt. |
9 |
|
|
|
RAZEM Brutto |
|
- Gwarancja na przedmiot umowy wynosi………………………miesięcy (min. 12 miesięcy lub zgodnie
z gwarancją producenta) - Deklaruję ponadto termin wykonania zamówienia zgodnie z zapisami podanymi w zapytaniu o cenę.
- Oświadczam, że uczestnicząc w procedurze wyboru wykonawcy na realizację niniejszego zapytania:
- cena brutto obejmuje wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia,
- spełniam warunki udziału w postępowaniu i wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym,
- uzyskałem od Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do rzetelnego sporządzenia niniejszej oferty,
- uznaję się za związanego treścią złożonej oferty przez okres 30 dni od daty złożenia oferty,
- znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnej
z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym,
- posiadam wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym,
- zrealizuję przedmiot umowy w terminie określonym w zapytaniu.
………………………………….. …...................................................................................
(Data i miejsce) (Pieczęć i podpis/y oferenta)
Jednocześnie stwierdzam/y, iż świadomy/i jestem/śmy odpowiedzialności karnej związanej ze składaniem fałszywych oświadczeń.
………………………………….. …...................................................................................
(Data i miejsce) (Pieczęć i podpis/y oferenta)