UGiM Ozimek
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P7/09 o szacunkowej wartości powyżej 14 000 euro na: Rewitalizację Parku Hutnika w Ozimku - odtworzenie walorów rekreacyjno - przyrodniczyc
ZZP.KS-0341/P7/09
B U R M I S T R Z O Z I M K A
ogłasza
przetarg nieograniczony
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na:
„Rewitalizację terenu Parku Hutnika w Ozimku – odtworzenie walorów
rekreacyjno - przyrodniczych”
Przedmiotem zamówienia jest Rewitalizacja Parku Hutnika wraz z odbudową alei z kostki brukowej, a także budowa nowej sceny i zaplecza socjalno – gospodarczego.
Ogólny zakres robót obejmuje:
Roboty ogólnobudowlane w tym między innymi:
Budowa nowej sceny oraz budynku zaplecza sceny o kubaturze 333m3
Roboty elektryczne w tym między innymi:
Linie zasilające, tablice rozdzielcze, wewnętrzna instalacja elektryczna, oświetlenie
Terenu, montaż opraw oświetleniowych – 13 szt. .
Roboty instalacyjne w tym między innymi:
Przyłącz wody dł. 64m, przyłącz kanalizacji sanitarnej 72m, instalacja wody zimnej i ciepłej,
Roboty drogowe w tym między innymi:
Roboty ziemne, wykonanie warstw konstrukcyjnych, krawężniki i obrzeża, chodniki z kostki brukowej 2001,60 m2.
45212320 – 5 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów wystawiania sztuki
45233222 – 1 Roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316100 – 6 Instalacje urządzeń oświetleniowych zewnętrznych
Termin wykonania zamówienia: do 30 listopada 2009r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest poniżej Zamawiającego pok. 220a
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
-Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
-Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokumenty i informacje wymagane od oferenta:
1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
2. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.(tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert)
5.Wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni min. 1000 m2 oraz budowie/przebudowie budynku o powierzchni zabudowanej 200m2.
6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia a w szczególności:
a. kierownika budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
b. kierownika robót wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
c. instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
d. wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
wraz z kserokopią o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (ważne na dzień składania oferty)
7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku wykazania osób, którymi będzie dysponował.
Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zamawiający nie przewiduje:
− składania ofert częściowych,
− składania ofert wariantowych,
− zawarcia umowy ramowej,
− ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
− zastosowania aukcji elektronicznej.
Termin składania ofert – 05 sierpnia 2009r. godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego pokój nr 114.
Kryterium oceny ofert:
Kryterium oceny ofert będzie najniższa wiarygodna cena – 100 %
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni licząc od dnia złożenia oferty ostatecznej.
Wadium wynosi – 10 000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych)
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 15 lipca 2009r.
ZAŁĄCZNIKI: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty[doc.], Załącznik nr 2 - Oświadczenie, Załącznik nr 3 - Potencjał kadrowy, Załącznik nr 4 - Wykaz robót, Załącznik nr 5 - Podwykonawcy, Załącznik nr 6 - Umowa, Przedmiar robót - budowlany (zaplecze sceny), Przedmiar robót - b. drogowa, Przedmiar robót - elektryka, Przedmiar robót - instalacyjny, Przedmiar robót - mała architektura, STWiOR cz. drogowa, STWiOR cz. elektryczna, STWiOR cz. sanitarna, STWiOR inst. wewn, OPIS TECHNICZNY - cz. drogowa, Plan sytuacyjny, przekrój konstr drogi 1-1, przekrój konstr. - drogi 2-2, przekrój konstr. - drogi 4-4, Przekrój konstr 3-3, BIOZ, Oprawy do zabudowy, Opis b. elektryczna, Plan uzbrojenia terenu, Schemat zasilania en., schemat ideowo - montażowy, Zestaw szaf ZS, Tabl. rozdzielcze, Tabl. rozdzielcze - montaż, Plan inst. wewn, Słupy oświetleniowe, Słupy oświetleniowe cz. 2, Zestawienie kabli, Zestawienie opraw oświetleniowych, OPIS TECHNICZNY - cz. sanitarna, Warunki techniczne, Projekt przyłaczy wody, rzut przyziemia, OPIS TECHNICZNY - architektura, Mała architektura, Opis budowlany cz. konstr, Rzut fundamentu, rzut przyziemia, rzut dachu, przekroje - detale, elewacje, elewacje cz.2, rzut fundamentów, rzut przyziemia, Wykaz zbrojenia

![]() |
Gmina Ozimek ul. Ks.J. Dzierżona 4b |
Data ostatniej aktualizacji: | 2009-07-15 14:30:10 |
---|---|
Opis ostatniej aktualizacji: | Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P7/09 |
Za treść odpowiada: | Zastępca Burmistrza Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl |
Zredagował: | Katarzyna Szewczyk Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych., tel.:77 462 28 69, email:k.szewczyk@ugim.ozimek.pl |
Liczba odsłon strony: | 423 |