UGiM Ozimek
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P1/10 o szacunkowej wartości powyżej 14 000 Euro na: Remont drogi gminnej ul. 1 Maja w Krasiejowie
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013
„inwestujemy w Twoją przyszłość”
ZZP.KS-0341/P1/10
B U R M I S T R Z O Z I M K A
ogłasza
przetarg nieograniczony
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na:
„Remont drogi gminnej ul. 1 Maja w Krasiejowie”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowej ul. 1 Maja i ul. Słonecznej w Krasiejowie o długości 1 484 m wraz z oświetleniem.
Zakres robót obejmuje:
Ul. 1 Maja w Krasiejowie
- Roboty pomiarowe 1,32 km
- Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno – 4 567,29 m2
- Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych – 4 162,72 m2,
- Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych – 22 296,25 m2
- Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)– 7 913,33 m2,
- humusowanie skarp z obsianiem – 6 553,60 m2
- zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowej przed spękaniami – 2 621,44 m2
Odnoga ul. 1 Maja - ul. Słoneczna
- Roboty pomiarowe 0,17 km
- Rozebranie czasowe dróg kołowych – 601,20 m2
- Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych – 833,99 m2,
- Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych – 787,23 m2
- Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)– 787,23 m2,
Oświetlenie terenu
- Kopanie rowów w sposób ręczny – 240 m3
- Układanie kabli o masie do 3,0 kg/m – 800 m
- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300 kg – 11 szt.
- Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie – 12 szt.
- Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - 12 szt.
- Montaż skrzynek rozdzielczych o masie do 10 kg – 11 szt.
- Badania i pomiary instalacji
- Obsługa geodezyjna
Kody CPV:
45233140 – 2 Roboty drogowe
45233000 –9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg
31527200 – 8 oświetlenie zewnętrzne
45315300 – 1 instalacje zasilania elektrycznego
Termin wykonania zamówienia: 10 tygodni od momentu podpisania umowy
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest poniżej lub w siedzibie Zamawiającego pok. 220a
1. Warunki udziału w postępowaniu
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zgodnie w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Ponadto w przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunków
1) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia- nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ.
2) Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż:
-Wykonawca spełnił warunek określony w pkt. 1 ppkt 2) siwz tj.: posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał jedno zadanie budowlane, polegające na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o powierzchni min. 7 000 m2 lub Wykonawca wykonał krótsze odcinki drogi z nawierzchni mineralno - bitumicznych, o łącznej powierzchni 7 000,00 m2.
-Wykonawca spełnił warunek określony w pkt. 1 ppkt 3) tj. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi oraz kierownikiem robót wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
-Wykonawca spełnił warunek określony w pkt. 1 ppkt 4) tj. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli z treści dokumentów będzie wynikać, ze Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.(tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert)
3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Dokumenty i informacje wymagane od oferenta:
1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.(tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert)
4.wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o powierzchni min. 7 000 m2 lub Wykonawca wykonał krótsze odcinki drogi z nawierzchni mineralno - bitumicznych, o łącznej powierzchni 7 000,00 m2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia a w szczególności:
a.kierownika budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej
b.kierownika robót wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
wraz z kserokopią o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (ważne na dzień składania oferty)
Zamawiający nie przewiduje:
−składania ofert częściowych,
−składania ofert wariantowych,
−zawarcia umowy ramowej,
−ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
−zastosowania aukcji elektronicznej.
−udzielania Wykonawcom zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca zatrudniał, przy realizacji zamówienia, osoby wymienione w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp .
Termin składania ofert – 17 luty 2010r. godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego pokój nr 114.
Kryterium oceny ofert:
Kryterium oceny ofert będzie najniższa wiarygodna cena – 100 %
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni licząc od dnia złożenia oferty ostatecznej.
Wadium wynosi – 10 000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych)
Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ustawy Pzp.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 27 stycznia 2010r.
ZAŁĄCZNIKI:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiar robót - cz. drogowa, Metryka projektu - opis techniczny, Metryka projektu st.2 Metryka projektu st.3 Metryka projektu st.4, plan sytuacyjny cz.1, plan sytuacyjny cz.2 plan sytuacyjny cz.3 plan sytuacyjny cz.4, Profil podłużny cz.1, profil podłużny cz.2, profil podłużny cz.3, profil podłużny cz. 4, profil podłużny cz.5, profil podłużny cz. 6, przekrój konstrukcyjny A ul. Słoneczna, Przekrój konstrukcyjny B ul. Słoneczna, Przekrój konstrukcyjny ul. 1Maja, Zjazdy na posesje i pola, SPECYFIKACJA TECHNICZNA cz. drogowa- roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wykonywanie wykopów w gr. nieskalistych, regulacja urz. obcych, koryto+profilowanie, warstwy odsączające i odcinające, oczyszczanie i skropienie warstw, Podbudowa z kruszyw - w. ogólne, podbudowa z kruszywa łamanego, wyrównanie podbudowy, nawierzchnia z betony asfaltowego, nawierzchnia z BA - warstwa ścieralna, Nawierzchnia z BA - warstwa wiążąca, frezowanie nawierzchni, zabezpieczenie geosiatką nawierzchni, umocnienie skarp, wymagania ogólne, OŚWIETLENIE - przedmiar, Projekt techniczny przebudowy oświetlenia, SPECYFIKACJA TECHNICZNA WiOR - oświetlenia

![]() |
Gmina Ozimek ul. Ks.J. Dzierżona 4b |
Data ostatniej aktualizacji: | 2010-01-27 13:50:56 |
---|---|
Opis ostatniej aktualizacji: | Dodano treść odnośnika - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P1/10 |
Za treść odpowiada: | Zastępca Burmistrza Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl |
Zredagował: | Katarzyna Szewczyk Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych., tel.:77 462 28 69, email:k.szewczyk@ugim.ozimek.pl |
Liczba odsłon strony: | 532 |