UGiM Ozimek

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P7/09 o szacunkowej wartości powyżej 14 000 euro na: Rewitalizację Parku Hutnika w Ozimku - odtworzenie walorów rekreacyjno - przyrodniczyc

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013
 
„inwestujemy w Twoją przyszłość”
 
ZZP.KS-0341/P7/09                                                                    

B U R M I S T R Z   O Z I M K A

ogłasza
przetarg nieograniczony
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na:
„Rewitalizację terenu Parku Hutnika w Ozimku – odtworzenie walorów
rekreacyjno - przyrodniczych”

Przedmiotem zamówienia jest Rewitalizacja Parku Hutnika  wraz z odbudową alei z kostki brukowej, a także budowa nowej sceny i zaplecza socjalno – gospodarczego. 
Ogólny zakres robót obejmuje:

1.Roboty ogólnobudowlane w tym między innymi:
Budowa nowej sceny oraz budynku zaplecza sceny o kubaturze 333m3
2.Roboty elektryczne w tym między innymi:
Linie zasilające, tablice rozdzielcze, wewnętrzna instalacja elektryczna, oświetlenie terenu, montaż opraw oświetleniowych – 13 szt.
3.Roboty instalacyjne w tym między innymi:
Przyłącz wody dł. 64m, przyłącz kanalizacji sanitarnej 72m, instalacja wody zimnej i ciepłej,
4.Roboty drogowe w tym między innymi:
Roboty ziemne, wykonanie warstw konstrukcyjnych, krawężniki i obrzeża, chodniki z kostki brukowej 2001,60 m2.

CPV
45212320 – 5 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów wystawiania sztuki
45233222 – 1 Roboty  w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316100 – 6 Instalacje urządzeń oświetleniowych zewnętrznych

Termin wykonania zamówienia:                              
do  28 maja  2010r.
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest poniżej lub w siedzibie Zamawiającego pok. 220a 
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2.Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
4.Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Dokumenty i informacje wymagane od oferenta:
1.oświadczenie o spełnianiu wa­runków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
2.odpis z właściwego rejestru albo zaświadcze­nia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wy­stawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.(tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert)
5.informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł.
6.wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na wykonaniu jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni min. 1000 m2 oraz jednej roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie budynku o powierzchni zabudowanej 200m2.
7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia(załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z informacją kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności), a w szczególności.
 
a) kierownika budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
b) kierownika robót wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci  wodociągowych i kanalizacyjnych
wraz z kserokopią o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego  oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (ważne na dzień składania oferty)
8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku wykazania osób,  którymi będzie dysponował.
 
Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie w systemie 0 – 1 (zero - jedynkowym) tj. spełnia/nie spełnia

Zamawiający nie przewiduje:
−składania ofert częściowych,
−składania ofert wariantowych,
−zawarcia umowy ramowej,
−ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
−zastosowania aukcji elektronicznej.
 
Termin składania ofert  –  30 październik 2009r.  godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego pokój nr 114.
 
Kryterium  oceny ofert:
Kryterium oceny ofert będzie najniższa wiarygodna cena – 100 %
 
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni licząc od dnia złożenia oferty ostatecznej.
 
Wadium wynosi – 10 000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych)

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 08 października 2009r. 


ZAŁĄCZNIKI: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty[doc.], Załącznik nr 2 - Oświadczenie[doc.], Załącznik nr 3 - Potencjał kadrowy, Załącznik nr 4 - Wykaz robót, Załącznik nr 5 - Podwykonawcy, Załącznik nr 6 - Umowa, Przedmiar robót - budowlany (zaplecze sceny), Przedmiar robót - instalacja sanitarna, Przedmiar robót -drogowy, Przedmiar robót - elektryka, Przedmiar robót - mała architektura, OPIS TECHNICZNY - cz. drogowa, Plan sytuacyjny dróg, Przekrój konst. 1-1, Przekrój konst.2-2, Przekrój konstr 3-3, Przekrój konstr 4-4, OPIS - b.elektryczna, Plan uzbrojenia terenu, Schemat zasilania, schemat ideowo - montażowy, Zestaw szaf ZS, schemat TR - 1, Plan inst. wewn, szafki TR-2,TR-3,TR-4, Naścienny zespół gniazd, szafki TR-5,TR-6, schemat szafy ośw. terenu, Słupy oświetleniowe cz.1, Słupy oświetleniowe cz. 2, Zestawienie kabli, Zestawienie opraw oświetleniowych, karta opraw do zabudowy, karta opraw do zabudowy 2, karta wyłącznika prądu, Rzut przyziemia - Instalacja wod-kan., Lokalizacja wodomierza, OPIS TECHNICZNY - cz. sanitarna, Projekt przyłaczy wody, Warunki techniczne, OPIS TECHNICZNY - architektura, Opis cz. konstr, Zagospodarowanie terenu - projekt, Rzut fundamentu, Rzut przyziemia, Rzut dachu, Przekrój podłużny, Elewacje, Elewacje cz.2, Zestawienie, Rzut fundamentów, Rzut przyziemia, Elementy konstrukcji, Wykaz zbrojenia, Mała architektura, STWiOR cz. drogowa, STWiOR b. elektryczna, STWiOR przyłącza wod - kan, STWiOR inst. wewn, Geologia cz.1, Geologia cz.2, Geologia cz.3, Geologia cz.4, Geologia cz.5, Geologia cz.6, Wizualizacja.

-----
Drukuj Wydrukuj tę stronę

Gmina Ozimek
siedziba:
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. Ks.J. Dzierżona 4b
46-040 Ozimek
tel. (+48) 77 462 28 00
fax (+48) 77 462 28 11
e-mail: sekretariat@ugim.ozimek.pl

Data ostatniej aktualizacji:2009-10-08 13:38:47
Opis ostatniej aktualizacji:Dodano odnośnik - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P7/09
Za treść odpowiada:Zastępca Burmistrza Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl
Zredagował:Katarzyna Szewczyk Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych., tel.:77 462 28 69, email:k.szewczyk@ugim.ozimek.pl
Liczba odsłon strony:465