Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P18/08 o szacunkowej wartości powyżej 14 000 euro na: Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Akacjowej w Antoniowie ZZP.KS-0341/P18/08
B U R M I S T R Z O Z I M K A ogłasza przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na:
„Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Akacjowej w Antoniowie ” Zakres robót obejmuje: − Roboty pomiarowe − Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych – 755,1 m2 − Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej – 755,1 m2 − Odwodnienie liniowe kryte (Korytka Faserfix – super 100) – 200 m Termin wykonania zamówienia: 21 listopad 2008 rok Zamawiający nie przewiduje: − składania ofert częściowych, − składania ofert wariantowych, − zawarcia umowy ramowej, − ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, − zastosowania aukcji elektronicznej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty i informacje wymagane od oferenta: 1. Oferta Wykonawcy – wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej i podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 3. Zaświadczenie o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 5. Aktualna polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6. Informacja o stanie zatrudnienia ( wykaz pracowników biorących udział w realizacji inwestycji), w tym informacji, że Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy wraz z kserokopią uprawnień budowlanych oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 7. Wykaz sprzętu technicznego, którym dysponuje Wykonawca, niezbędnego do wykonania zamówienia 8. Wykaz robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł. brutto (każda) potwierdzonych referencjami/opiniami/listami polecającymi bądź protokołami odbioru. Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest ponizej Termin składania ofert –24.09.2008r. godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego pok. nr 114. Kryteria oceny ofert: Cena: 100 % Wykonawca jest związany ofertą 30 dni licząc od dnia złożenia oferty ostatecznej. Wadium wynosi : 5 000,00 zł. / pięć tysięcy złotych/ Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 02.09.2008r.
ZAŁĄCZNIKI: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, Przedmiar robót, Plan zagospodarowania ul. Akacjowa, Profil podłużny, Przekrój konstr. a-a, Przekrój konstr. b-b, Przekrój konstr.c-c, Odwodnienie liniowe - szczegóły, Odwodnienie liniowe, Opis do projektu, Zestawienie odwodnienie liniowego systemu Faserfix |