UGiM Ozimek

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P15/09 o szacunkowej wartości powyżej 14 000 Euro na: Przygotowywanie i dostawę gorących posiłków dla uczniów i osób uprawnionych w gm

ZZP.KS-0341/P15/09
 


B U R M I S T R Z   O Z I M K A
ogłasza przetarg nieograniczony
o szacunkowej wartości
powyżej 14 000,00 euro na:

 „Przygotowywanie i dostawę gorących posiłków dla uczniów i osób uprawnionych w gminie Ozimek

PRZETARG  OBEJMUJE  NASTĘPUJĄCY ZAKRES:
Przygotowanie i dostawę gorących posiłków dla uczniów do szkół podstawowych w Antoniowie, Grodźcu, Dylakach, a także zapewnienie posiłków w Ozimku dla uczniów szkół miejscowych, które nie posiadają punktów żywieniowych, jak również dla osób starszych, chorych, niepełnosprawnych, dzieci młodszych i innych osób uprawnionych (średnio ok. 1800 posiłków miesięcznie)
Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
55 32 10 00 – 6 usługi przygotowywania  posiłków
55 52 00 00 – 1 usługi dostarczania posiłków
 
Zamawiający nie przewiduje:
−składania ofert wariantowych,
−składania ofert częściowych,
−zawarcia umowy ramowej,
−ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
−zastosowania aukcji elektronicznej.
 
Termin realizacji zamówienia – 04.01.2010r. – 31.12.2010r.
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
4.znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Dokumenty i informacje wymagane od oferenta:
1.Oferta Wykonawcy – wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej i podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli,
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadcze­nia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
3.Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych  w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
4.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5.oświadczenie, że usługi będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje,  oraz  że Wykonawca posiada odpowiedni potencjał techniczny do wykonania w/w usług  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia
6.aktualny dokument wydany przez Państwową Inspekcję Sanitarną o braku przeciwwskazań do przygotowywania posiłków ciepłych w lokalu wskazanym przez oferenta.
7.wykaz wykonanych usług polegających  na przygotowaniu min. 1000 posiłków miesięcznie przez okres co najmniej 6 miesięcy.
 
Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest poniżej oraz  w siedzibie Zamawiającego pok. 220a
 
Termin składania ofert –21.12.2009r.  godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 114.
 
Kryteria oceny ofert:
Cena za jeden posiłek:   100 %
 
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni licząc od dnia złożenia oferty ostatecznej.
 
Wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) w dniu 11.12.2009r. 
 

ZAŁĄCZNIK: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

-----
Drukuj Wydrukuj tę stronę

Gmina Ozimek
siedziba:
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. Ks.J. Dzierżona 4b
46-040 Ozimek
tel. (+48) 77 462 28 00
fax (+48) 77 462 28 11
e-mail: sekretariat@ugim.ozimek.pl

Data ostatniej aktualizacji:2009-12-11 13:49:45
Opis ostatniej aktualizacji:Dodano odnośnik - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P15/09
Za treść odpowiada:Zastępca Burmistrza Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl
Zredagował:Katarzyna Szewczyk Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych., tel.:77 462 28 69, email:k.szewczyk@ugim.ozimek.pl
Liczba odsłon strony:278