UGiM Ozimek

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P14/09 o szacunkowej wartości powyżej 14 000 euro na: Druk gazety samorządowej Wiadomości Ozimskie

ZZP.KS-0341/P14/09                                        
  
B U R M I S T R Z   O Z I M K A

ogłasza
przetarg nieograniczony
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na:
„Druk gazety samorządowej
Wiadomości Ozimskie”
 


Przedmiotem zamówienia jest usługa druku gazety samorządowej „Wiadomości Ozimskie” w nakładzie ok. 1 800 szt. miesięcznie.

Szczegółowy zakres zamówienia:
1.Średni nakład 1800 szt.,
2.średnia objętość 36 stron,
3.format – B4,
4.okładka kolor, papier offsetowy 80 g/cm2
5.wewnątrz numeru kolor – 4 do 8 stron papier offsetowy 80g/cm2, pozostałe czarno - białe
6.wkładka kolorowa – format jw. – kolor 4x0 kreda 135 g,
7.technika druku z wykorzystaniem technologii CTP,
8.gazeta pozszywana /linia zbierająco -  szyjąca/
Gazeta samorządowa „Wiadomości Ozimskie” ukazuje się comiesięcznie w sobotę, po 20 dniu każdego miesiąca.
Wykonawca zobowiązany jest do odbióru blach do naświetlenia w czwartek przed dniem wydania gazety do godz. 13.00 od firmy: ZUK VOGAR Wojciech Wojtanowski 45 – 512 Opole ul. Obrońców Stalingradu 66
Zamawiający wydrukowaną gazetę odbierze od Wykonawcy w piątek przed dniem wydania gazety najpóźniej do godz. 18.00 (wskazana gotowość nakładu w godzinach dopołudniowych)
 
Kody CPV  79 80 00 00 - 2 – usługi drukowania powiązane
      
 Termin wykonania zamówienia:   od 01.01.2010r.  do  31.12. 2010r.
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest poniżej lub w siedzibie Zamawiającego pok. 220a 
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
-Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
-Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Dokumenty i informacje wymagane od oferenta:
1.oświadczenie o spełnianiu wa­runków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
2.odpis z właściwego rejestru albo zaświadcze­nia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Wykaz wykonanych usług (przynajmniej jednej) polegających na realizacji przez okres co najmniej 12 miesięcy druku czasopism o charakterze lokalnym
5.oświadczenie, że usługi będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do wykonania w/w usług lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia
 
Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie w systemie 0 – 1 (zero - jedynkowym) tj. spełnia/nie spełnia
 
Zamawiający nie przewiduje:
− składania ofert częściowych,
− składania ofert wariantowych,
− zawarcia umowy ramowej,
− ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
− zastosowania aukcji elektronicznej.
wniesienia wadium
 
Termin składania ofert  –  23 listopad 2009r.  godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego pokój nr 114.
 
Kryterium  oceny ofert:
Kryterium oceny ofert będzie najniższa wiarygodna cena – 100 %
 
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni licząc od dnia złożenia oferty ostatecznej.
Zamawiający może udzielić, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
 
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu  13 listopada 2009r.    

ZAŁĄCZNIKI: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty[doc.], Załącznik nr 2 - Oświadczenie, Załącznik nr 3 - Potencjał kadrowy, Załącznik nr 4 - Wykaz usług, Załącznik nr 5 - Podwykonawcy, Załącznik nr 6 - Umowa

-----
Drukuj Wydrukuj tę stronę

Gmina Ozimek
siedziba:
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. Ks.J. Dzierżona 4b
46-040 Ozimek
tel. (+48) 77 462 28 00
fax (+48) 77 462 28 11
e-mail: sekretariat@ugim.ozimek.pl

Data ostatniej aktualizacji:2009-11-13 12:19:40
Opis ostatniej aktualizacji:Dodano odnośnik - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P14/09
Za treść odpowiada:Zastępca Burmistrza Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl
Zredagował:Katarzyna Szewczyk Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych., tel.:77 462 28 69, email:k.szewczyk@ugim.ozimek.pl
Liczba odsłon strony:259