UGiM Ozimek
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P13/09 o szacunkowej wartości powyżej 14 000 euro na: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego
ZZP.KS-0341/P13/09
B U R M I S T R Z O Z I M K A
ogłasza
przetarg nieograniczony
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na:
„Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego”
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2 000 000,00 zł. na: utworzenie Regionalnego Centrum Turystycznego „Dolina Małej Panwi w Ozimku” do wysokości 800 000,00 zł. oraz na wydatki nie znajdujące pokrycia w planie finansowym dochodów do wysokości 1 200 000,00 zł.
1.Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji zamawiającego od momentu podpisania umowy do 31.12.2014 roku.
2.Kredyt będzie uruchamiany w transzach według potrzeb Zamawiającego. O terminie i kwocie uruchomienia kredytu Zamawiający będzie informował bank z 7-dniowym wyprzedzeniem.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości poboru kredytu bez ponoszenia za to odpowiedzialności finansowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wcześniejszej spłaty kwoty kredytu bez poboru przez bank pozostałych odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu
4.Spłata kredytu( kapitału) :
− KWOTA 800 000,00 zł.
OKRES SPŁATY – 02.12.2010r. – 31.12.2014r.
SPŁATY: KAPITAŁU kwartalnie ODSETEK miesięcznie
DATA URUCHOMIENIA KREDYTU od momentu podpisania umowy
− KWOTA 1 200 000,00 zł.
OKRES SPŁATY - 01.12.2010r. – 31.12.2014r.
SPŁATY: KAPITAŁU kwartalnie ODSETEK miesięcznie
DATA URUCHOMIENIA KREDYTU od momentu podpisania umowy
5.Kredytodawca zobowiązuje się, że w przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości mniejszej od planowanej kwoty powyższa okoliczność nie będzie skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń w stosunku do Kredytobiorcy, a odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty.
6.Formę zabezpieczenia spłaty kredytu z należnymi odsetkami stanowi weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową równą wielkości udzielonego kredytu.
7.Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia
Termin wykonania usługi: do 31 grudnia 2014r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest poniżej lub w siedzibie Zamawiającego pok. 220a
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
- Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
- Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokumenty i informacje wymagane od oferenta:
− odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
− zezwolenie na utworzenie banku i wykonywanie czynności bankowych
− oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
− Harmonogram spłat kredytów
− Projekty 2 umów na poszczególne kredyty
Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zamawiający nie przewiduje:
− składania ofert częściowych,
− składania ofert wariantowych,
− zawarcia umowy ramowej,
− ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
− zastosowania aukcji elektronicznej.
Termin składania ofert – 12 październik 2009r. godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego pokój nr 114.
Kryterium oceny ofert:
Kryterium oceny ofert będzie najniższa wiarygodna cena – 100 %
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni licząc od dnia złożenia oferty ostatecznej.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zamawiający może udzielić, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 2 października 2009r.
ZAŁĄCZNIKI:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia,
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty[doc.],
Załącznik nr 2 - Oświadczenie[doc.],
Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce i deficycie - rok2007
Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce i deficycie - rok2008
Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce i deficycie - I półrocze 2009
Informacja o wykonaniu budżetu gminy Ozimek za I półrocze 2009 r.
Budżet Gminy Ozimek na rok 2009

![]() |
Gmina Ozimek ul. Ks.J. Dzierżona 4b |
Data ostatniej aktualizacji: | 2009-10-02 14:31:49 |
---|---|
Opis ostatniej aktualizacji: | Dodano załączniki: Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce i deficycie - rok2007 Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce i deficycie - rok2008 Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce i deficycie - I półrocze 2009 Informacja o wykonaniu budżetu gminy Ozimek za I półrocze 2009 r. Budżet Gminy Ozimek na rok 2009 |
Za treść odpowiada: | Zastępca Burmistrza Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl |
Zredagował: | Katarzyna Szewczyk Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych., tel.:77 462 28 69, email:k.szewczyk@ugim.ozimek.pl |
Liczba odsłon strony: | 271 |