UGiM Ozimek

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P12/09 o szacunkowej wartości powyżej 14 000 euro na: Budowę drogi gminnej ul. Danysza w Antoniowie

ZZP.KS-0341/P12/09                                                                    
 B U R M I S T R Z   O Z I M K A

ogłasza
przetarg nieograniczony
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na:
 
„Budowę drogi gminnej ul. Danysza w Antoniowie”
 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy remoncie drogi gminnej ul. Danysza w Antoniowie.
Zakres robót obejmuje:
roboty pomiarowe,
profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 951,44 m2,
wykonanie górnej podbudowy z kruszyw łamanych – 957,44 m2,
krawężniki betonowe na podsypce cementowo – piaskowej – 580,54 m,
wykonanie ścieków ulicznych z kostki brukowej w dwóch rzędach – 417,89 m,
wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 795,09 m2,
wykonanie odwodnienia liniowego,
wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
 
Termin wykonania zamówienia:    8 tygodni od momentu podpisania umowy
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest poniżej lub w siedzibie Zamawiającego pok. 220a 
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
- Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
- Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Dokumenty i informacje wymagane od oferenta:
1. Oferta Wykonawcy – wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej i podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych  w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadcze­nia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Kub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualna polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż   300 000,00 zł
6. Wykaz przynajmniej dwóch robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia o powierzchni co najmniej 500 m2 (każda) potwierdzonych referencjami/opiniami/listami polecającymi bądź bezusterkowymi protokołami odbioru.
7. Oświadczenie, że roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do wykonania w/w robót lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia.
8. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy wraz z kserokopią uprawnień budowlanych oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
 
Zamawiający nie przewiduje:
− składania ofert częściowych,
− składania ofert wariantowych,
− zawarcia umowy ramowej,
− ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
− zastosowania aukcji elektronicznej.
 
 
Termin składania ofert  –  01 październik  2009r.  godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego pokój nr 114.
 
Kryterium  oceny ofert:
Kryterium oceny ofert będzie najniższa wiarygodna cena – 100 %
 
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni licząc od dnia złożenia oferty ostatecznej.
 
Wadium wynosi – 5 000,00 zł. (pięć tysięcy złotych)
Zamawiający może udzielić, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 10.09. 2009r.    

ZAŁĄCZNIKI: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Przedmiar robót, Przekrój konstr. a-a, Przekrój konstr. b-b, Przekrój konstr. c-c, Przekrój konstr. d-d, przekrój konstr. e-e, Przekrój konst. f-f, Przekrój konstr. g-g, Przekrój konstr. h-h, Plan zagospodar., Profil podłużny 1-2-3, Profil podłużny 4-5, Profil podłużny 2-4-6, Projekt Wykonawczy - opis, Rondo spowalniające, Rondo - konstr. Rondo - rys. konstr., Rondo - geometria, Szczegół 1, Szczegół 2, Szczegół 3, Szczegół 4, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty[doc.], Załącznik nr 2 - Oświadczenie, Załącznik nr 3 - Wykaz robót, Załącznik nr 4 - Podwykonawcy, Załącznik nr 5 - Oświadczenia, Załącznik nr 6 - Umowa

-----
Drukuj Wydrukuj tę stronę

Gmina Ozimek
siedziba:
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. Ks.J. Dzierżona 4b
46-040 Ozimek
tel. (+48) 77 462 28 00
fax (+48) 77 462 28 11
e-mail: sekretariat@ugim.ozimek.pl

Data ostatniej aktualizacji:2009-09-10 12:11:14
Opis ostatniej aktualizacji:Dodano treść odnośnika - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P12/09
Za treść odpowiada:Zastępca Burmistrza Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl
Zredagował:Katarzyna Szewczyk Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych., tel.:77 462 28 69, email:k.szewczyk@ugim.ozimek.pl
Liczba odsłon strony:305