UGiM Ozimek

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P12/08 o szacunkowej wartości powyżej 14 000 euro na: Zamknięcie i rekultywację składowiska odpadów komunalnych w Dylakach

ZZP.KS-0341/P12/08       
                                                             
 B U R M I S T R Z   O Z I M K A

ogłasza przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na:
„Zamknięcie i rekultywację składowiska odpadów komunalnych w Dylakach”

  Zakres robót obejmuje:
− roboty pomiarowe 0,39 ha
− mechaniczne plantowanie terenu – 10 530m2
− formowanie i zagęszczanie nasypu – 830 m3
− ułożenie warstwy odgazowującej – 858,5 m
− wykonanie studni odgazowujących – 3 szt.
− uszczelnienie czaszy i skarp składowiska folią – 7 710m
− umocnienie czaszy i skarp geowłókniną  -15 420m2
− ręczne roboty ziemne
− mechaniczne wykonanie piaskowego złoża filtracyjnego – 1 150 m3
− wykonanie warstwy gleby urodzajnej – 3 628 m3
− wykonanie trawników dywanowych – 0,39 ha
− pielęgnacja trawników na terenie płaskim – 3890 m2, na skarpach 5 180 m2
− wykonanie tłuczniowej drogi wjazdowej – 410 m2
 
Termin wykonania zamówienia:                   28 listopad  2008 rok
Zamawiający nie przewiduje  :
− składania ofert częściowych,
− składania ofert wariantowych,
− zawarcia umowy ramowej,
− ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
− zastosowania aukcji elektronicznej.
    
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
-posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
-znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
Dokumenty i informacje wymagane od oferenta:
1.Oferta Wykonawcy – wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej i podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadcze­nia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej
3.Zaświadczenie o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczen,ie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku.
4.Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych  w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
5.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty  wystawienia do dnia składania wniosku.
6.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku.
7.Aktualna polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
8.Informacja  o stanie zatrudnienia ( wykaz pracowników biorących udział w realizacji inwestycji), w tym informacji, że Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy wraz z kserokopią uprawnień budowlanych oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
9.Wykaz sprzętu technicznego, którym dysponuje Wykonawca, niezbędnego do wykonania zamówienia
10. Wykaz robót budowlanych potwierdzonych referencjami.
Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
 
Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu przetargowym oraz opis spełnienia warunków zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnym na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl lub w siedzibie Zamawiającego pok. 220a
 
Termin składania ofert – 28.07.2008r.  godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego pok. nr 114.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28.07.2008r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego w Sali Narad nr 20.
 
Kryteria oceny ofert:
Cena:   100 %
 
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni licząc od dnia złożenia oferty ostatecznej.
 
Wadium wynosi :  10 000,00 zł. /dziesięć tysięcy złotych/

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 03.07.2008r.  

ZAŁĄCZNIKI: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Kształtowanie wierzchowiny i skarpy, Formowanie zakończeń studni odgazowującej, Łączenie warstw uszczelniających z istniejącym uszczelnieniem skarp, Kotwienie warstw uszczelniających, Złoże odpadów zrekultywowane, Konstrukcja V poziomu obwałowania, Przedmiar robót, Dokumentacja zamkniecia składowiska str.1, Dokumentacja zamkniecia składowiska str.2, Dokumentacja zamkniecia składowiska str.3, Dokumentacja zamkniecia składowiska str.4 Dokumentacja zamkniecia składowiska str.5, Dokumentacja zamkniecia składowiska str.6, Dokumentacja zamkniecia składowiska str.7, Dokumentacja zamkniecia składowiska str.8, Dokumentacja zamkniecia składowiska str.9, Dokumentacja zamkniecia składowiska str.10.

-----
Drukuj Wydrukuj tę stronę

Gmina Ozimek
siedziba:
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. Ks.J. Dzierżona 4b
46-040 Ozimek
tel. (+48) 77 462 28 00
fax (+48) 77 462 28 11
e-mail: sekretariat@ugim.ozimek.pl

Data ostatniej aktualizacji:2008-07-03 14:27:41
Opis ostatniej aktualizacji:Dodano treść odnośnika - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P12/08
Za treść odpowiada:Zastępca Burmistrza Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl
Zredagował:Katarzyna Szewczyk Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych., tel.:77 462 28 69, email:k.szewczyk@ugim.ozimek.pl
Liczba odsłon strony:557