Ogłoszenia o naborze
Ogłoszenie o naborze na stanowisko Referenta ds. organizacyjnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY
Burmistrz Ozimka
poszukuje kandydata na stanowisko: Referent ds. organizacyjnych
Liczba lub wymiar etatów: 1
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
Główne obowiązki:
§ zapewnienie prawidłowego działania stanowiska – Biuro Podawcze w Referacie Organizacyjnym,
§ sprawna i profesjonalna obsługa interesantów,
§ przyjmowanie korespondencji wnoszonej przez interesantów do Urzędu, zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i elektronicznym obiegiem dokumentów
§ systematyczne i staranne prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej, rejestracja i znakowanie korespondencji zgodnie z obowiązującą instrukcja kancelaryjną i elektronicznym obiegiem dokumentów,
§ przekazywanie przyjętej korespondencji do dekretacji poprzez Sekretariat Urzędu,
§ prowadzenie modułu kancelaryjnego elektronicznego obiegu dokumentów,
§ udzielanie wszechstronnej informacji interesantom o sprawach załatwianych w Urzędzie oraz o obowiązujących w tym zakresie procedurach,
§ wydawanie interesantom druków urzędowych niezbędnych do załatwiania spraw ,
§ archiwizacja dokumentów.
Wymagania konieczne:
§ wykształcenie średnie, preferowane wyższe
§ co najmniej 6-miesięczny staż pracy w administracji publicznej,
§ znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy i Miasta Ozimek,
§ ogólna orientacja w sprawach związanych z obiegiem dokumentów w urzędach samorządowych,
§ znajomość przepisów:
a) o samorządzie gminnym,
b) Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
c) Kodeksu Cywilnego
d) Instrukcji Kancelaryjnej
e) oraz przepisów, na których opiera się elektroniczny obieg dokumentów ( ustawa o podpisie elektronicznym, ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne);
§ znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym,
§ umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office (Word, Excel),
§ biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych ( skaner, drukarka, ksero, fax)
Wymagania pożądane:
§ umiejętność pracy w zespole,
§ wysoka kultura osobista,
§ samodzielność w podejmowaniu decyzji,
§ komunikatywność,
§ terminowość, dokładność, odpowiedzialność,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
§ CV z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
§ kopie lub odpis dokumentów potwierdzających:
a) wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych),
b) staż pracy, (świadectw pracy, umów o pracę, zaświadczeń itp.),
c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomów, zaświadczeń itp.),
§ oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
§ oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacj
§ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o (http://www.ozimek.pl/przjrzysta_polska/pliki/karty/kwestionariusz.pdf /kliknij - format .pdf/ ) lub w sekretariacie Urzędu, pok. 114)
Dokumenty należy przesłać do dnia 20 czerwca 2008 r. pod adres: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
ul. Ks. J. Dzierżona 4 B; 46-040 Ozimek
z dopiskiem: „dotyczy ogłoszenia o wolnym stanowisku pracy –Referent ds. organizacyjnych
lub składać w Sekretariacie Urzędu – pokój nr 114.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 077/4651 388, w. 120
/-/ Jan Labus

![]() |
Gmina Ozimek ul. Ks.J. Dzierżona 4b |
Data ostatniej aktualizacji: | 2008-06-05 10:07:34 |
---|---|
Opis ostatniej aktualizacji: | Dodano treść odnośnika - Ogłoszenie o naborze na stanowisko Referenta ds. organizacyjnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku |
Za treść odpowiada: | Burmistrz Jan Labus, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl |
Zredagował: | Miriam Szczurek Kadry, tel.:77 462 28 38, email:m.szczurek@ugim.ozimek.pl |
Liczba odsłon strony: | 1649 |