AKTUALNOŚCI - Ogłoszenia o naborze Ogłoszenie o naborze na stanowisko Referenta ds. organizacyjnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY
Burmistrz Ozimka poszukuje kandydata na stanowisko: Referent ds. organizacyjnych Liczba lub wymiar etatów: 1 Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku Główne obowiązki: § zapewnienie prawidłowego działania stanowiska – Biuro Podawcze w Referacie Organizacyjnym, § sprawna i profesjonalna obsługa interesantów, § przyjmowanie korespondencji wnoszonej przez interesantów do Urzędu, zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i elektronicznym obiegiem dokumentów § systematyczne i staranne prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej, rejestracja i znakowanie korespondencji zgodnie z obowiązującą instrukcja kancelaryjną i elektronicznym obiegiem dokumentów, § przekazywanie przyjętej korespondencji do dekretacji poprzez Sekretariat Urzędu, § prowadzenie modułu kancelaryjnego elektronicznego obiegu dokumentów, § udzielanie wszechstronnej informacji interesantom o sprawach załatwianych w Urzędzie oraz o obowiązujących w tym zakresie procedurach, § wydawanie interesantom druków urzędowych niezbędnych do załatwiania spraw , § archiwizacja dokumentów. Wymagania konieczne: § wykształcenie średnie, preferowane wyższe § co najmniej 6-miesięczny staż pracy w administracji publicznej, § znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy i Miasta Ozimek, § ogólna orientacja w sprawach związanych z obiegiem dokumentów w urzędach samorządowych, § znajomość przepisów: a) o samorządzie gminnym, b) Kodeksu Postępowania Administracyjnego, c) Kodeksu Cywilnego d) Instrukcji Kancelaryjnej e) oraz przepisów, na których opiera się elektroniczny obieg dokumentów ( ustawa o podpisie elektronicznym, ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne); § znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym, § umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office (Word, Excel), § biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych ( skaner, drukarka, ksero, fax) Wymagania pożądane: § umiejętność pracy w zespole, § wysoka kultura osobista, § samodzielność w podejmowaniu decyzji, § komunikatywność, § terminowość, dokładność, odpowiedzialność, Wymagane dokumenty i oświadczenia: § CV z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni, § kopie lub odpis dokumentów potwierdzających: a) wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych), b) staż pracy, (świadectw pracy, umów o pracę, zaświadczeń itp.), c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomów, zaświadczeń itp.), § oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie § oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacj § kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o (http://www.ozimek.pl/przjrzysta_polska/pliki/karty/kwestionariusz.pdf /kliknij - format .pdf/ ) lub w sekretariacie Urzędu, pok. 114) Dokumenty należy przesłać do dnia 20 czerwca 2008 r. pod adres: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku ul. Ks. J. Dzierżona 4 B; 46-040 Ozimek z dopiskiem: „dotyczy ogłoszenia o wolnym stanowisku pracy –Referent ds. organizacyjnych lub składać w Sekretariacie Urzędu – pokój nr 114. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 077/4651 388, w. 120
/-/ Jan Labus |