Referaty i ich zadania
Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych.
I. Do podstawowych zadań stanowiska ds. zamówień publicznych i
pozyskiwania środków zewnętrznych należy:
1) ustalanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego,
2) ogłaszanie zamówienia publicznego w obowiązującym trybie,
3) udzielanie informacji w zakresie prowadzonego zamówienia,
4) organizowanie przetargów,
5) rozpatrywanie protestów i odwołań,
6) prowadzenie ewidencji realizowanych zamówień publicznych.
II. Przy wykonywaniu zadań, o których mowa w ppkt. 1) – 6) – współpraca z poszczególnymi referatami i stanowiskami pracy.
III. Pozyskiwanie wszelkich informacji o moŜliwościach uzyskania środków zewnętrznych na zadania realizowane przez Gminę Ozimek.
IV. Współpraca z referatami, które w zakresie swoich działań mogą wymagać dofinansowania przez środki zewnętrzne.

![]() |
Gmina Ozimek ul. Ks.J. Dzierżona 4b |
Data ostatniej aktualizacji: | 2008-03-28 10:51:05 |
---|---|
Opis ostatniej aktualizacji: | Dodano treść odnośnika - Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych. |
Za treść odpowiada: | Sekretarz Gminy Barbara Durkalec, tel.:77 462 28 37, fax.:(77) 462 28 11, email:sekretarz@ugim.ozimek.pl |
Zredagował: | Tomasz Krzyżowski Urząd Gminy i Miasta w Ozimku., tel.:77 462 28 31, email:bip@ugim.ozimek.pl |
Liczba odsłon strony: | 987 |