STRUKTURA ORG. UGIM - Referaty i ich zadania Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych. I. Do podstawowych zadań stanowiska ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych należy:
1) ustalanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego,
2) ogłaszanie zamówienia publicznego w obowiązującym trybie,
3) udzielanie informacji w zakresie prowadzonego zamówienia,
4) organizowanie przetargów,
5) rozpatrywanie protestów i odwołań,
6) prowadzenie ewidencji realizowanych zamówień publicznych.
II. Przy wykonywaniu zadań, o których mowa w ppkt. 1) – 6) – współpraca z poszczególnymi referatami i stanowiskami pracy.
III. Pozyskiwanie wszelkich informacji o moŜliwościach uzyskania środków zewnętrznych na zadania realizowane przez Gminę Ozimek.
IV. Współpraca z referatami, które w zakresie swoich działań mogą wymagać dofinansowania przez środki zewnętrzne. |