Ogłoszenia o naborze

Ogłoszenie z dnia 18.05.2010 r. o naborze na stanowisko Podinspektora ds. obsługi Rady Miejskiej w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE z dnia 18.05.2010 r.

BURMISTRZ OZIMKA
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
PODINSPEKTORA DS. OBSŁUGI RADY MIEJSKIEJ

wymiar czasu pracy : 1 ETAT
 
1. Wymagania niezbędne:
1)      wykształcenie : studia wyższe preferowane na kierunku administracja, prawo, mile widziane studia podyplomowe z zakresu tematyki samorządowej
2)      znajomość przepisów: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o samorządzie gminnym; biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i podstawowych urządzeń biurowych (fax, skaner, ksero),
3)      obywatelstwo polskie , z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
4)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5)      brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6)      cieszenie się nieposzlakowaną opinią.
 
 
2.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
1)      Merytoryczno – techniczne przygotowywanie Komisji Rady Miejskiej w Ozimku
2)      Udział w Komisjach Rady Miejskiej
3)      Prowadzenie w Biurze Rady Miejskiej protokołów z obrad Komisji, zbiorów i Rejestrów Uchwał Rady, aktów prawa miejscowego, opinii i wniosków Komisji.
4)      Udostępnianie obywatelom dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych przez Radę.
5)      Wydawanie zaświadczeń o stanie rodzinnym i majątkowym
6)      Załatwianie spraw związanych z poświadczeniem własnoręczności podpisów i stwierdzeń zgodności podpisów z oryginałem.
7)      Współpraca w pozostałej obsłudze administracyjnej Urzędu.
8)      Przygotowywanie korespondencji do wysyłki.
 
 
 4. Wymagane dokumenty :
1)      list motywacyjny,
2)      życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3)       kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie , według wzoru dostępnego na stronach www.bip.ozimek lub możliwego do pobrania w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku ,
4)      kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5)      kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz znajomość języków obcych;
6)      kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)  poświadczające znajomość języka polskiego – dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw , którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
7)       inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach , umiejętnościach , uprawnieniach , jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych oraz listy referencyjne,
8)      oświadczenie kandydata stwierdzające , iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
9)      oświadczenie kandydata stwierdzające , iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10)  oświadczenie kandydata ,że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanymi z zajęciami , które wykonuje w ramach obowiązków służbowych , wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
11)  kandydaci na stanowiska kierowników jednostek i zakładów budżetowych gminy składają oprócz dokumentów wymienionych w pkt 1 do 10 autorską koncepcję pracy jednostki lub zakładu budżetowego. Ponadto kandydat składa oświadczenie , iż nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi , którym mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005r Nr 14 , poz.114 z późn. zmianami )
 
Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , CV powinny być opatrzone klauzulą :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych , zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 , poz. 1458).
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 31 maja 2010 r. godz. 15:30 pod adresem :
 
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
46-040 Ozimek
ul. Dzierżona 4B
 
w zaklejonych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej”.
 
Aplikacje , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
 
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku w dniu 02 czerwca 2010 r. o godz. 10:00
 
Z Regulaminem naboru można się zapoznać się w siedzibie Urzędu – Referat Organizacyjny lub na stronach internetowych gminy www.bip.ozimek.pl
 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 077/46 22 838 lub 077/ 46 22 810
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie w terminie do dnia 25.06.2010 r.

                                                              /-/ Jan Labus


Kwestionariusz osobowy.

-----
Drukuj Wydrukuj tę stronę

Gmina Ozimek
siedziba:
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. Ks.J. Dzierżona 4b
46-040 Ozimek
tel. (+48) 77 462 28 00
fax (+48) 77 462 28 11
e-mail: sekretariat@ugim.ozimek.pl

Data ostatniej aktualizacji:2010-05-18 14:07:07
Opis ostatniej aktualizacji:Dodano odnośnik - kwestionariusz osobowy
Za treść odpowiada:Burmistrz Jan Labus, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl
Zredagował:Miriam Szczurek Kadry, tel.:77 462 28 38, email:m.szczurek@ugim.ozimek.pl
Liczba odsłon strony:1085