AKTUALNOŚCI - Ogłoszenia o naborze Ogłoszenie z dnia 18.05.2010 r. o naborze na stanowisko Podinspektora ds. obsługi Rady Miejskiej w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE z dnia 18.05.2010 r.
BURMISTRZ OZIMKA ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy PODINSPEKTORA DS. OBSŁUGI RADY MIEJSKIEJ wymiar czasu pracy : 1 ETAT 1. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie : studia wyższe preferowane na kierunku administracja, prawo, mile widziane studia podyplomowe z zakresu tematyki samorządowej 2) znajomość przepisów: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o samorządzie gminnym; biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i podstawowych urządzeń biurowych (fax, skaner, ksero), 3) obywatelstwo polskie , z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, 4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) cieszenie się nieposzlakowaną opinią. 2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Merytoryczno – techniczne przygotowywanie Komisji Rady Miejskiej w Ozimku 2) Udział w Komisjach Rady Miejskiej 3) Prowadzenie w Biurze Rady Miejskiej protokołów z obrad Komisji, zbiorów i Rejestrów Uchwał Rady, aktów prawa miejscowego, opinii i wniosków Komisji. 4) Udostępnianie obywatelom dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych przez Radę. 5) Wydawanie zaświadczeń o stanie rodzinnym i majątkowym 6) Załatwianie spraw związanych z poświadczeniem własnoręczności podpisów i stwierdzeń zgodności podpisów z oryginałem. 7) Współpraca w pozostałej obsłudze administracyjnej Urzędu. 8) Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. 4. Wymagane dokumenty : 1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, 3) kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie , według wzoru dostępnego na stronach www.bip.ozimek lub możliwego do pobrania w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku , 4) kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 5) kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz znajomość języków obcych; 6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczające znajomość języka polskiego – dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw , którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 7) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach , umiejętnościach , uprawnieniach , jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych oraz listy referencyjne, 8) oświadczenie kandydata stwierdzające , iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 9) oświadczenie kandydata stwierdzające , iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 10) oświadczenie kandydata ,że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanymi z zajęciami , które wykonuje w ramach obowiązków służbowych , wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy. 11) kandydaci na stanowiska kierowników jednostek i zakładów budżetowych gminy składają oprócz dokumentów wymienionych w pkt 1 do 10 autorską koncepcję pracy jednostki lub zakładu budżetowego. Ponadto kandydat składa oświadczenie , iż nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi , którym mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005r Nr 14 , poz.114 z późn. zmianami ) Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych , zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 , poz. 1458). Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 31 maja 2010 r. godz. 15:30 pod adresem : Urząd Gminy i Miasta w Ozimku 46-040 Ozimek ul. Dzierżona 4B w zaklejonych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej”. Aplikacje , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku w dniu 02 czerwca 2010 r. o godz. 10:00 Z Regulaminem naboru można się zapoznać się w siedzibie Urzędu – Referat Organizacyjny lub na stronach internetowych gminy www.bip.ozimek.pl Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 077/46 22 838 lub 077/ 46 22 810 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie w terminie do dnia 25.06.2010 r.
/-/ Jan Labus

Kwestionariusz osobowy. |