Projekt pn. „Kulturalnym szlakiem pogranicza” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego
Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013.
PRZEKRACZAMY GRANICE
znak: ZZP.271.100.2014.JM
POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE, DODANO OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY W DNIU 10.11.2014
ZAPYTANIE OFERTOWE
z dnia 30.10.2014r.
na dostawę infomatu w ramach projektu „Kulturalnym szlakiem pogranicza”
(postępowanie wyłączone z ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 ust. 8 prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto)
I. ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Adres Zamawiającego:
Gmina Ozimek, siedziba: Urząd Gminy i Miasta
46 – 040 Ozimek
Ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
Tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
www.ozimek.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego infomatu na potrzeby projektu „Kulturalnym szlakiem pogranicza” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013.Przekraczamy granice.
2. Szczegółowy opis infomatu:
- materiał: stal malowana proszkowo (kolor wybrany przez Zamawiającego),
- typ: wewnętrzny, wolnostojący, wysokość min. 1,60 m,
- monitor LCD + nakładka dotykowa, nie mniejszy niż 19”,
- oprogramowanie: min. Windows 8,
- program info kioskowy, który umożliwia sprawne i bezpieczne surfowanie po internecie oraz zawiera moduły umożliwiające wyświetlanie filmów, galerii zdjęć, dokumentów (pdf),
- komputer: dysk SSD min. 64 GB,
- pamięć: : 4GB RAM,
- zintegrowany układ audio, głośniki ze wzmacniaczem,
- produkt nowy,
- urządzenie z certyfikatem CE,
- nie był współfinansowany ze środków wspólnotowych ani z dotacji krajowych
w okresie ostatnich 7 lat,
- oznakowanie infomatu: infomat musi być trwale oznakowany logotypami programu,
z którego jest współfinansowany, zgodnie z księgą wizualizacji programu dostępną na stronie www.cz-pl.eu wraz z logotypami. Logowanie musi zawierać:
- wymogi według art. 9 Rozporządzenia Wykonawczego (logo UE obejmujące te wymogi; umieszczone jest na stronach internetowych Programu);
- symbol Unii Europejskiej (zgodnie z normami graficznymi określonymi w załączniku I Rozporządzenia Wykonawczego) oraz powołanie się na Unię Europejską (tekst „Unia Europejska”);
- powołanie się na Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego“ (EFRR);
- hasło „Przekraczamy granice”
- oraz dodatkowo herb Gminy Ozimek, który wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy od zamawiającego.
3. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
- dostarczenia i usytuowania infomatu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (Dom Kultury w Ozimku),
- uruchomienia infomatu i sprawdzenia jego działania,
- dostarczenia wraz z infomatem kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi w języku polskim i certyfikatu CE,
- zapewnienia gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z gwarancją producenta oraz napraw na miejscu u klienta.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - do 14 dni od daty podpisania umowy
IV. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
- Wykonawca określa cenę za wykonanie całości zamówienia na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- Podstawą obliczenia ceny jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
- Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług i dostaw (transport, ubezpieczenie itp.), bez których realizacja zamówienia nie byłaby możliwa.
V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ SKŁADANIA OFERT
- Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w odpowiednim rejestrze.
- Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane
w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Ofertę należy złożyć w opakowaniu zamkniętym, nieprzejrzystym.
- Ofertę należy dostarczyć za pośrednictwem poczty/kuriera lub osobiście do Biura Podawczego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego do dnia:
07.11.2014r. do godz. 15:30.
- Do oferty należy załączyć:
- karty katalogowe bądź wizualizacje proponowanego urządzenia,
- kserokopię odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty,
- oświadczenie według wzoru - załącznik nr 2 do zapytania.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W takim przypadku należy w Biurze Podawczym złożyć stosowne pismo
o wycofaniu oferty bądź złożyć nową ofertę z adnotacją „ZMIANA”.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie zamieści wyjaśnienie treści zapytania ofertowego na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana będzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego.
VI. KRYTERIA WYBORU OFERTY I SPOSÓB OCENY OFERT
- Zamawiający przyzna punkty tylko tym ofertom, które będą spełniały wymagania formalne.
- Oferta nie opatrzona podpisami osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy jest nieważna i podlega odrzuceniu.
- W trakcie oceny ofert Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- W przypadku gdy złożona oferta nie zawiera wszystkich wymaganych dokumentów/załączników Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia braków w wyznaczonym terminie, pod rygorem odrzucenia oferty.
- Zamawiający ustala jako kryterium oceny ofert: Cena brutto = 100%
- Wybrana zostanie oferta, która uzyska maksymalną liczbę punktów.
- Kryterium ceny będzie przeliczone wg wzoru:
NAJNIŻSZA CENA
Liczba pkt = ………………………………. x 100
CENA BADANEJ OFERTY
VII. DODATKOWE INFORMACJE
- Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 3 do zapytania).
- Dodatkowych informacji nt przedmiotu zamówienia udziela Pani Joanna Bachłaj pod numerem telefonu 77 46 22 833 lub adresem email: j.bachlaj@ugim.ozimek.pl
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej www.bip.ozimek.pl (zakładka: Przetargi i zamówienia publiczne/zamówienia do 30 000 euro).
VIII. ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1 - wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 2 - wzór oświadczenia
Załącznik nr 3 – wzór umowy
BURMISTRZ OZIMKA
/-/ MAREK KORNIAK