I. ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka.
Adres Zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta
46 – 040 Ozimek
ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
Tel. 77 46 22 800 fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu: Poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek – czwartek: 7:30 – 15:30, piątek: 7:30 – 14:00.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz INFORMACJE o CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM i TECHNICZNYM:
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie wyrobów zawierających azbest z 2 budynków gospodarczych / wiat /domu oraz 10 pryzm znajdujących się na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie Gminy Ozimek. Łączna ilość wyrobów azbestowych przewidywanych do:
a) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania
i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. nr 71 poz. 649)
i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania
i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010 r. nr 162 poz. 1089);
b) przez wykonawcę posiadającego zezwolenie na zbieranie odpadów, o którym mowa
w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021r. poz. 779) – o ile wystąpi zbieranie odpadów;
c) przez wykonawcę posiadającego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021r. poz. 779)
lub
przez wykonawcę, wpisanego do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021r. poz. 779);
d) Wykonawca winien deponować odpady celem unieszkodliwienia na składowiskach posiadających decyzję zezwalającą na prowadzenie instalacji składowania odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
a) zgłoszenia (co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac) przez Wykonawcę zamiaru przeprowadzenia prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu:
b) przedstawienia do weryfikacji zgodności kopii kart przekazania odpadu z okazanymi w oryginale; na karcie przekazania odpadu powinno zostać określone:
weryfikacja zostanie potwierdzona poprzez opatrzenie oryginału karty przekazania odpadu opisem „Zweryfikowałem”, datą weryfikacji oraz czytelnym podpisem lub podpisem i pieczątką osoby dokonującej weryfikacji,
c) potwierdzenia efektu rzeczowego i ekologicznego poprzez spisanie w 3 egzemplarzach protokołu odbioru przez Właściciela nieruchomości, Wykonawcę
i przedstawiciela Gminy Ozimek zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2,
d) oświadczenia Wykonawcy realizującego zadanie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych (§ 8 ust. 3 RMGPiPS w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest – Dz. U. Nr 71 z 2004 r., poz. 649 i Nr 162, poz. 1089 z 2010 r.) wraz z wykazem nieruchomości, których oświadczenie dotyczy – Załącznik Nr 3.
a) potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego zgłoszenie przystąpienia do prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest (np. potwierdzenie nadania) organom wymienionym w pkt. 6 a,
b) potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii opracowanego przez Wykonawcę szczegółowego harmonogramu prac,
c) do wglądu oryginał oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię Kart przekazania odpadu z pieczątką składowiska,
d) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej wykonawcy.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.09.2021r. do 30.10.2021 roku.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1) kopię zezwolenia na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 41 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021r. poz. 779) - o ile wystąpi zbieranie odpadów;
2) kopię zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych wydane na podstawie Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) lub na podstawie art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021r. poz. 779);
lub
przez wykonawcę, wpisanego do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021r. poz. 779);
3) kopię decyzji dla właściciela składowiska, zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest poprzez składowanie;
4) umowę ze składowiskiem posiadającym decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest poprzez składowanie;
5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszego zapytania,
7) oświadczenie zgodne z Załącznikiem Nr 5 do niniejszego zapytania.
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020r. poz. 1740) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- poczty elektronicznej na adres: k.kozlik@ugim.ozimek.pl,
- poczty / kuriera lub też dostarczona osobiście do Biura Podawczego znajdującego się
w siedzibie Zamawiającego
do dnia 20.08.2021r. do godz. 14:00.
Ocena ofert zostanie dokonana w terminie do 7 dni.
VI. OCENA OFERT:
C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.ozimek.pl/ zakładka Przetargi
i zamówienia publiczne do 130 000 zł
VIII. DODATKOWE INFORMACJE:
Dodatkowych informacji udzielają: Krzysztof Koźlik – Kierownik Referatu Drogownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska pod numerem telefonu 77 46 22 864, adresem email: k.kozlik@ugim.ozimek.pl oraz Marzena Andrzejewska – Inspektor ds. gospodarki odpadami pod nr tel.: 77 46 22 852, email: m.andrzejewska@ugim.ozimek.pl. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku braku dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Z up. Burmistrza Ozimka
/-/ Andrzej Brzezina
Zastępca Burmistrza