Data wydruku: 2024-12-25 08:23:30

ZAPYTANIE OFERTOWE nr ZZP.271.108.2016.JB na zdanie pn.: Opracowanie Studium Wykonalności Inwestycji dla projektu pn. "Remont Domu Kultury w Ozimku - etap II"

26.08.2016r. dodano ogłoszenie o zmianie zapytania ofertowego (zmiana zał. nr 3)

08.09.2016r. dodano ogloszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

ZAPYTANIE OFERTOWE

nr ZZP.271.108.2016.JB

na zdanie pn.:

Opracowanie Studium Wykonalności Inwestycji
dla projektu pn. „Remont Domu Kultury w Ozimku – etap II

                                                                                                                                      

(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Zamawiającym jest Gmina Ozimekreprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.

Adres Zamawiającego:

46 – 040 Ozimek

Ul. ks. Jana Dzierżona 4 B

Tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811

www.ozimek.pl

Godziny pracy urzędu - poniedziałek od 7:30 do 17:00, wtorek – czwartek od 7:30-15:30 piątek 7:30 – 14:00

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
  2. Opracowanie Studium Wykonalności Inwestycji zgodnie z dokumentami związanymi
    z procedurą naboru wniosków o wsparcie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 na poziomie regionalnym, krajowym i unijnym. Studium dostarczone w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym (nośnik nie podlega zwrotowi Wykonawcy). Studium Wykonalności Inwestycji będzie dotyczył projektu pn. „Remont Domu Kultury w Ozimku – etap II, na którego realizację Gmina Ozimek zamierza ubiegać się o wsparcie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej V Ochrona Środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego, poddziałania 5.3.1 Dziedzictwo kulturowe
    i kultura.

Warunki zlecenia:

  1. Studium Wykonalności Inwestycji będzie stanowiło integralną część wniosku projektowego (załącznik) do aplikowania o środki finansowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 i powinno być opracowane zgodnie z dokumentacją konkursową dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa V Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 5.3.1 Dziedzictwo kulturowe i kultura. Konkurs nr RPOP.05.03.01-IZ.00-16-001/16 – Regulamin konkursu stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
  2. Wykonawca Studium Wykonalności Inwestycji zobowiązany będzie do przeprowadzenia pełnej diagnozy służącej opracowaniu w/w dokumentu.
  3. Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej w 4 egzemplarzach. Kompletna dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia będzie przekazana Zamawiającemu także w formie cyfrowej edytowalnej na nośniku danych (nośnik nie podlega zwrotowi).
  4. W przypadku konieczności uaktualnienia dokumentacji, o której mowa w pkt. 4 przedmiotowego zapytania, Wykonawca w terminie 7 dni, dostosuje ją do aktualnych wytycznych na polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do dwukrotnej aktualizacji dokumentu wykonanej nieodpłatnie, każda kolejna aktualizacja będzie przedmiotem odrębnego zlecenia.
  5. W przypadku wniesienie uwag do SWI przez Instytucję ogłaszającą konkurs Wykonawca będzie zobligowany niezwłocznie do ich naniesienia.
  6. Po zrealizowaniu zamówienia całkowite prawa autorskie do opracowanego dokumentu wraz z możliwością przetwarzania, powielania i modyfikowania, będą należały do Zamawiającego.

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferta powinna być dostarczona (do wyboru): za pośrednictwem poczty / za pośrednictwem kuriera / osobiście do Biura Podawczego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego do dnia 01.09.2016r. do godz. 15:30

Niniejsze ogłoszenie zostało opublikowane na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl w dniu 19.08.2016r.

BURMISTRZ OZIMKA

/-/ JAN LABUS

Załączniki:
PEŁNE ZAPYTANIE OFERTOWE (184,38 kB)

załączył: Marcin Widera, Insp. ds. promocji dnia 2016-08-19 14:00 Liczba pobrań: 58

REGULAMIN (553,97 kB)

załączył: Marcin Widera, Insp. ds. promocji dnia 2016-08-19 14:00 Liczba pobrań: 23

zmiana treści zapytania ofertowego ZZP 271 108 2016 JB (159,00 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2016-08-26 13:07 Liczba pobrań: 24

odpowiedź na zapytanie do swi ZZP.271.108.2016.JB (84,06 kB)

załączył: Marcin Widera, Insp. ds. promocji dnia 2016-08-30 12:19 Liczba pobrań: 11

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (77,00 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2016-09-08 13:29 Liczba pobrań: 45