DODANO OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dyrektor Ośrodka Integracji i Pomocy Społecznej
ogłasza
przetarg nieograniczony
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na zadanie pn:
„Przygotowywanie i dostawa gorących posiłków dla uczniów i osób uprawnionych w gminie Ozimek”
Numer ogłoszenia BZP: 269753 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Integracji i Pomocy Społecznej w Ozimku , ul. ks. Jana Dzierżona 4 B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 462 28 74, faks 77 4651 314.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostawa gorących posiłków dla uczniów i osób uprawnionych w gminie Ozimek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Publiczna Szkoła Podstawowa w Antoniowie,
b) Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach,
c) Publiczna Szkoła Podstawowa w Grodźcu,
d) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Ozimku,
oraz przygotowanie i wydawanie posiłków w miejscu do tego przystosowanym wskazanym w formularzu ofertowym dla uczniów z Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku i Publicznego Gimnazjum nr 2 w Ozimku oraz dla osób uprawnionych.
UWAGA!
miejsce wydawania posiłków musi spełniać wymogi sanitarne, lokal musi być wyposażony w minimum 3 stoliki (tj 12 miejsc siedzących), posiadać dostęp do bezpłatnego WC oraz winno znajdować się na terenie miasta Ozimek.
Środek transportu przeznaczony do przewozu wyprodukowanych posiłków musi spełniać wymogi sanitarne w tym zakresie
- dwa razy w tygodniu zupa z wkładką mięsną podana wraz ze świeżym pieczywem,
- dwa razy w tygodniu drugie danie: ziemniaki, mięso lub ryba, surówka, kompot. W ramach drugiego dania Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania zamienników dla ziemniaków tj. makaron, ryż lub kasza,
- raz w tygodniu danie bezmięsne (naleśniki, pierogi, placki ziemniaczane, bigos, wątróbkę itp.)
- w soboty do wyboru spośród ww. posiłków
UWAGA!!
Ww. posiłki nie mogą powtarzać się w przeciągu dwóch tygodni
- ziemniaki ( kasza, ryż, makaron) 200 g.
- mięso lub ryba 120 g.
- surówka lub jarzyny gotowane 100 g.
- naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi 300 g.
- zupa 350 g.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca będzie przygotowywał obiady zgodnie z zalecanym modelem żywienia o charakterze prozdrowotnym poprzez:
- stosowanie tłuszczów roślinnych
- ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych;
- umiarkowane stosowanie mięsa (czerwonego)
- stosowanie mięsa drobiowego
- stosowanie ryb;
- miarkowane stosowanie jaj, cukru i soli;
- duży udział warzyw i owoców w posiłkach w tym także nasiona roślin strączkowych
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; 2) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; Inne dokumenty jakie należy dostarczyć przed podpisaniem umowy 1.dokument potwierdzający, że wskazane przez Wykonawcę miejsce przygotowywania i wydawania posiłków oraz środek transportu spełniają wymogi Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne dla stron postanowienia dotyczące umowy, warunki umowy i jej zmiany zostały wprowadzone do wzoru umowy - część III SIWZ 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności której nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówienia lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w szczególności w przypadku: 1. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin. 2. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT, wprowadzenia akcyzy 3. zmiany terminu wykonania usługi spowodowanej: a) udzieleniem zamówienia dodatkowego powodującego wstrzymanie zamówienia podstawowego, b) wstrzymaniem usługi, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przez uprawniony organ, c) wystąpieniem sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację usługi. 4. zmiany godzin wydawania i dostarczania posiłków, 5. zmiany systemu wydawania posiłków, 6. zmiany miejsca wydawania posiłków, tylko w przypadku kiedy nowy lokal będzie posiadał zezwolenie na przygotowywanie i wydawanie ciepłych posiłków, 7. zmiana środka transport, tylko w przypadku kiedy zmieniony środek transportu będzie posiadał zezwolenie na przewóz żywności. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Stron umowy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony umowy wyrażą zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Ośrodek Integracji i Pomocy Społecznej 46 - 040 Ozimek ul. ks. Jana Dzierżona 4B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.12.2012 godzina 10:00,
miejsce: Ośrodek Integracji i Pomocy Społecznej
46 - 040 Ozimek ul. ks. Jana Dzierżona 4B BIURO PODAWCZE (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
DYREKTR OŚRODKA INTEGRACJI I POMOCY SPOŁECZNEJ
BARBARA KATOLIK