Zawiadomienie o Sesji Rady Miejskiej
Sesja Rady Miejskiej odbędzie się dnia 18 listopada o godzinie 15.00 w Sali Narad (pokój nr 20) Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku
Porządek obrad:
- I. Otwarcie obrad Sesji Rady Miejskiej oraz stwierdzenie prawomocności obrad
- II. Interpelacje i zapytania
- III. Podjęcie uchwał
-
- w sprawie Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Ozimek na lata 2025-2027 (druk nr 1)
- w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Ozimek z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025 (druk nr 2)
- w sprawie zmiany budżetu gminy na 2024 rok (druk nr 3)
- w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej (druk nr 4)
- w sprawie w sprawie przystąpienia Gminy Ozimek do realizacji Programu Priorytetowego "Ciepłe Mieszkanie" (druk nr 5)
- w sprawie wyboru metody ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty oraz zwolnienia w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym (druk nr 6)
- zmieniająca uchwałę w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Ozimku (druk nr 7)
- IV. Informacja o zrealizowanych remontach i inwestycjach w 2024 r., ocena wykorzystania pozyskanych środków ze źródeł zewnętrznych
- V. Informacja na temat asystenta rodziny w świetle ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
- VI. Sprawy różne i organizacyjne
Posiedzenie RM