UGiM Ozimek

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 08.09.2011r. na wykonanie miejsc odpoczynku przy ścieżkach rowerowych na terenie Gminy Ozimek

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013

„inwestujemy w Twoją przyszłość”

 

O G Ł O S Z E N I E   O   Z A M Ó W I E N I U

z dnia 08.09.2011r.

(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)

 

 

I. ZAMAWIAJĄCY:

Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.

Adres Zamawiającego

46 – 040 Ozimek

Ul. Ks. Jana Dzierżona 4 B

Tel. 77 46 22 800      fax. 77 46 22 811

www.ozimek.pl

Godziny pracy urzędu - Poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie miejsc odpoczynku przy ścieżkach rowerowych na terenie Gminy Ozimek.

W ramach przedmiotu zamówienia planuje się dostawę i montaż na gruntach kategorii II (małej infrastruktury składającej się z 10 zestawów w skład której wchodzą: stół, 2 ławki, lub ławostoły, stojak na rowery, kosz na śmieci.

Szczegółowy opis elementów zestawu:

- Stół – stalowy, ocynkowany, o wymiarach: długość 1,7 m, szerokość 0,8 m, wysokość : 0,75 m.

- Ławki (szt.2) – stalowe bez elementów drewnianych o wymiarach: długość 1,7 m, szerokość 0,4 m, wysokość: 0,42 m – lub ławostoły – stalowe, ocynkowane.

- Stojak na rower – 4 stanowiskowy, ocynkowany.

- Kosz wolnostojący o pojemności 50l  z popielnicą, ocynkowany.

Wszystkie elementy winny być zamontowane w podłożu.

 

III.  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: trzy tygodnie od momentu podpisania umowy.

 

IV.  MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem:

- poczty elektronicznej na adres przetargi@ugim.ozimek.pl

- faksem na nr 77 4622811,

- kuriera lub też dostarczona osobiście do Biura Podawczego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego do dnia 14 września 2011r. do godz. 15:30 wraz z załączoną kserokopią wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.

2. Ocena ofert  zostanie  dokonana  w terminie do 7 dni, a wyniki  i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony  w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej pod adresem www.bip.ozimek.pl w zakładce Przetargi UGiM.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5. Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

7. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.ozimek.pl w zakładce Przetargi UGiM

 

VI.  OCENA OFERT

1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena brutto - 100%

2. Kryterium ceny będzie oceniane na podstawie ceny brutto, podanej w formularzu ofertowym I przeliczone wg wzoru:

C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100


Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA.

 

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.ozimek.pl/ zakładka Przetargi UGiM

 

VIII.  DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Pani Iwona Wiercińska – Inspektor ds. środków pomocowych i zamówień publicznych pod numerem telefonu 77 46 22 833 oraz adresem email: i.wiercinska@ugim.ozimek.pl


IX.  ZAŁĄCZNIKI

Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1.

  Formularz ofertowy.rtf

-----
Drukuj Wydrukuj tę stronę

Gmina Ozimek
siedziba:
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. Ks.J. Dzierżona 4b
46-040 Ozimek
tel. (+48) 77 462 28 00
fax (+48) 77 462 28 11
e-mail: sekretariat@ugim.ozimek.pl

Data ostatniej aktualizacji:2011-09-08 12:04:37
Opis ostatniej aktualizacji:Dodano odnośnik: Dodano formularz ofertowy.rtf
Zredagował:Iwona Wiercińska Referat Zamówień Publicznych, Środków Pomocowych i Promocji Gminy, tel.:774622833
Liczba odsłon strony:84