UGiM Ozimek
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P6/09 o szacunkowej wartości powyżej 14 000 euro na: Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Polnej w Krzyżowej Dolinie
ZZP.KS-0341/P6/09
B U R M I S T R Z O Z I M K A
ogłasza
przetarg nieograniczony
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na:
„Przebudowę drogi dojazdowej
do gruntów rolnych – ul. Polnej w Krzyżowej Dolinie”
Zakres robót obejmuje:
− roboty ziemne,
− wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr 15 (warstwa dolna) – 1891,52 m2,
− wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr 10 (warstwa górna) – 153,32 m2,
− skropienie asfaltem nawierzchni drogowych – 1870,37 m2,
− wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) – 1782,05 m2,
− oczyszczanie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp rowów – 50 m.
Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2009r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest poniżej lub w siedzibie Zamawiającego pok. 220a
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
- Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
- Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokumenty i informacje wymagane od oferenta:
1. Oferta Wykonawcy – wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej i podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
5. Aktualna polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
6. Wykaz przynajmniej dwóch robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia o powierzchni co najmniej 1000 m2 (każda) potwierdzonych referencjami/opiniami/listami polecającymi bądź bezusterkowymi protokołami odbioru.
7. Oświadczenie, że roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do wykonania w/w robót lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia.
8. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy wraz z kserokopią uprawnień budowlanych oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zamawiający nie przewiduje:
− składania ofert częściowych,
− składania ofert wariantowych,
− zawarcia umowy ramowej,
− ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
− zastosowania aukcji elektronicznej.
Termin składania ofert – 10 czerwca 2009r. godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego pokój nr 114.
Kryterium oceny ofert:
Kryterium oceny ofert będzie najniższa wiarygodna cena – 100 %
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni licząc od dnia złożenia oferty ostatecznej.
Wadium wynosi – 2 000,00 zł. (dwa tysiące złotych)
Zamawiający może udzielić, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 19 maja 2009r.
ZAŁĄCZNIKI: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Przedmiar robót, Projekt wykonawczy - opis techniczny, Plan zagospodarowania cz I, Plan zagospodarowania cz. II, Plan zagospodarowania cz. III, Profil podłużny cz.1, Profil podłużny cz.2, Profil podłużny cz.3, Przekrój konstr. a-a, Przekrój konstr. b-b, Przekrój konstr. nad przepustami, przekroje normalne drogi, Przekroje poprzeczne cz.1, Przekroje poprzeczne cz.2, Przekroje poprzeczne cz.3, Przekroje poprzeczne cz.4, Przekroje poprzeczne cz.5, Przekroje poprzeczne cz.6, Zjazd na pole z przelewem, Zjazdy na posesje i drogi polne, Tabela robót ziemnych, SST cz. 1, SST cz. 2, SST cz. 3, SST cz. 4, SST cz. 5, SST cz. 6, SST cz. 7, SST cz. 8, SST cz. 9, SST cz. 10, SST cz. 11, SST cz. 12, SST cz. 13, SST cz. 14, SST cz. 15, SST cz. 16, SST cz. 17.

![]() |
Gmina Ozimek ul. Ks.J. Dzierżona 4b |
Data ostatniej aktualizacji: | 2009-05-19 14:33:26 |
---|---|
Opis ostatniej aktualizacji: | Dodano treść odnośnika - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P6/09 |
Za treść odpowiada: | Zastępca Burmistrza Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl |
Zredagował: | Katarzyna Szewczyk Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych., tel.:77 462 28 69, email:k.szewczyk@ugim.ozimek.pl |
Liczba odsłon strony: | 410 |