Referaty i ich zadania
Radca Prawny
Do zadań radców prawnych należy:
1) opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych pod obrady Rady i dla potrzeb Burmistrza,
2) udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady, Burmistrza, Zastępcy Burmistrza, Sekretarza, Skarbnika i komórek organizacyjnych,
3) udział w negocjowaniu warunków umownych i porozumień zawieranych przez gminę, opiniowanie projektów takich umów i porozumień,
4) wykonywanie zastępstwa procesowego w sprawach dotyczących Gminy,
5) wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją naleŜności Gminy oraz współudział w podejmowaniu czynności egzekucyjnych,
6) informowanie osób wymienionych w pkt. 2 oraz kierowników komórek organizacyjnych o zmianach w przepisach prawnych dotyczących organów Gminy.

![]() |
Gmina Ozimek ul. Ks.J. Dzierżona 4b |
Data ostatniej aktualizacji: | 2008-03-28 09:34:50 |
---|---|
Opis ostatniej aktualizacji: | Dodano treść odnośnika - Radca Prawny. |
Za treść odpowiada: | Sekretarz Gminy Barbara Durkalec, tel.:77 462 28 37, fax.:(77) 462 28 11, email:sekretarz@ugim.ozimek.pl |
Zredagował: | Tomasz Krzyżowski Urząd Gminy i Miasta w Ozimku., tel.:77 462 28 31, email:bip@ugim.ozimek.pl |
Liczba odsłon strony: | 861 |