Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta i Gminy Ozimek

PRZETARGI - UGiM Ozimek

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P9/10 o szacunkowej wartości powyżej 14 000 euro na: Remont drogi gminnej ul. Polnej w Krzyżowej Dolinie - etap II

ZZP.KS-0341/P9/10                                                                     

B U R M I S T R Z   O Z I M K A

ogłasza
przetarg nieograniczony
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na:
 
„Remont drogi gminnej ul. Polnej w Krzyżowej Dolinie – etap II”
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka , ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 077 4651388 w. 220, faks 077 4651281.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej ul. Polnej w Krzyżowej Dolinie - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzonej  nawierzchni z betonu asfaltowego na drodze gminnej ul. Polnej w Krzyżowej Dolinie (ul. Polna na odcinku od skrzyżowania z ul. Opolską do włączenia do ul. Powstańców Śląskich)
Szczegółowy zakres
-Wykopy wykonywane spycharkami    w gr. kat. IV -1073,36 m3
-Przemieszczanie spycharkami mas ziemnych  - 826,13 m3
-Nasypy wykonywane koparkami (materiał rodzimy) - 826,13 m3
-Nasypy wykonywane koparkami (materiał wykonawcy)- 222,88 m3
-Zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi - 1049,01 m3 
-Warstwy odsączające gr. piasku 10 cm - 3479,00 m2
-Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego gr.15 cm- 3409,00 m2
-Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm- 3304,00 m2
-Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) – 3150 m2
 
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium, 2.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o  Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni drogi z mieszanek mineralno - bitumicznych lub asfaltobetonu o pow. min. 1000 m2 każda. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek uznany zostanie za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie, że posiada odpowiedni potencjał techniczny do wykonania przedmiotowego zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek uznany zostanie za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania wraz z kierownikiem budowy o specjalności drogowej (która posiada wymagane uprawnienia i jest wpisana do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o  Warunek uznany zostanie za spełniony, jeśli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca posiada aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł.(tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2.Wykaz usług, które zostaną powierzone podwykonawcom CZĘŚĆ A lub CZĘŚĆ B - oświadczenie o wykonaniu przedmiotowego zamówienia bez udziału podwykonawców - załącznik nr 5 do SIWZ; 3.potencjał kadrowy i techniczny - załącznik nr 6 do SIWZ; 4.Umowę wraz z zaparafowanymi stronami - załącznik nr 7 do SIWZ; 5.Dowód wniesienia wadium; 6.Kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót sporządzony metoda kalkulacji szczegółowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej w drodze aneksu, pod rygorem nieważności, w zakresie określonym w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: a)w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że: -zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych na zadaniu o wykonanie robót budowlanych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia, -prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych, zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub też wystąpiły warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia, -zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich lub właściwych organów; -koniecznością przerwania robót, ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacja techniczną, -koniecznością usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw uzbrojenia podziemnego, nadziemnego bądź urządzeń przez ich użytkowników, co może uniemożliwić terminową realizację zadania, b)w zakresie zmniejszenia/ zwiększenia przedmiotu zamówienia, pod warunkiem że : -z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o roboty budowlane przyczyn wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka na istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, -zachodzi konieczność udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Zmiany w umowie, o których mowa wyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4.Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony umowy wyrażą zgodę.
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy i Miasta 46 - 040 Ozimek ul. Dzierżona 4 B pok. 220 lub poniżej

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta 46 - 040 Ozimek                ul. Dzierżona 4 B BIURO PODAWCZE pok. 20 Parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zamawiający nie przewiduje:
− zawarcia umowy ramowej,
− ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.07.2010r. pod numerem 190734

ZAŁĄCZNIKI: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Przedmiar robót, Plan zagospodarowania przestrzennego, Plan zagospodarowania cz.II, Profil podłużny, Profil podłużny cz.II, Profil podłużny, Profil podłużny cz.III, STWiOR wymagania ogólne, STWiOR odtworzenie trasy, STWiOR rozbiórka, STWiOR roboty ziemne, STWiOR wykopy, STWiOR nasypy, STWiOR przepusty, STWiOR studnie, STWiOR koryto, STWiOR warstwy odsączające, STWiOR oczyszczenie i skropienie warstw, STWiOR podbudowa z kruszyw, STWiOR podbudowa z kruszywa łamanego, STWiOR nawierzchnia z betonu, STWiOR umocnienie skarp, STWiOR podbudowa z chudego betonu, STWiOR rowy konsrewacja.


 

Data ostatniej aktualizacji:

2010-07-01 11:21:55

Opis ostatniej aktualizacji:

Dodano treść odnośnika - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P9/10

Za tre¶ć odpowiada:

Zastępca Burmistrza Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl

Zredagował:

Katarzyna Szewczyk Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych., tel.:77 462 28 69, email:k.szewczyk@ugim.ozimek.pl