Dzień Edukacji Narodowej w Gminie Ozimek
Dzień Edukacji Narodowej to święto polskiej szkoły, święto nauczycieli od przedszkola po szkoły wyższe. W tym szczególnym dniu - 14 października składamy nauczycielem oraz wszystkim pracownikom oświaty gratulacje oraz życzymy dalszej wytrwałości w tak trudnej pracy wychowawczej.
Tego wyjątkowego dnia Burmistrz Ozimka Mirosław Wieszołek zaprosił laureatów Nagrody Burmistrza Ozimka z okazji Dnia Edukacji Narodowej na uroczyste spotkanie, podczas którego osobiście złożył życzenia wielu momentów radości i dumy z profesji zawodowej, dziękując jednocześnie za siłę i wytrwałość w przekazywaniu wiedzy młodemu pokoleniu.
Wyróżniającymi się nauczycielami, którym w tym roku przyznano Nagrody Burmistrza Ozimka są: Elżbieta Pluta – Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Dylakach; Magdalena Dudkiewicz – Dyrektor Publicznego Przedszkola nr 1 w Ozimku; Małgorzata Cichoń – nauczyciel Publicznej Szkoły Podstawowej w Szczedrzyku; Ilona Możdżeń - nauczyciel Publicznej Szkoły Podstawowej w Dylakach; Małgorzata Kuchne - nauczyciel Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Grodźcu; Joanna Piontek - nauczyciel Publicznej Szkoły Podstawowej w Szczedrzyku; Marta Wieczorek - nauczycielowi Szkoły Podstawowej nr 2 w Ozimku; Jolanta Gottwald - nauczyciel Szkoły Podstawowej w Antoniowie; Kamila Widera - nauczyciel Publicznego Przedszkola nr 1 w Ozimku; Bożena Michalak - nauczyciel Publicznego Przedszkola nr 2 w Ozimku; Renata Krzyżowska - nauczyciel Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Ozimku; Aneta Woźnica - nauczyciel Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Ozimku; Maria Świętek - nauczycielowi Szkoły Podstawowej nr 3 w Ozimku; Anna Broniarz - nauczyciel Szkoły Podstawowej nr 3 w Ozimku; Ewa Helman - nauczyciel Publicznego Przedszkola nr 4 w Ozimku.
Wszyscy powyżej wymienieni wykazali się ogromnym zaangażowaniem w codziennej pracy, będąc nie tylko wspaniałymi pedagogami, a zarazem partnerami dla uczniów. Tworzą bardzo dobre warunki do zdobywania wiedzy i pogłębiania pasji, wykorzystując przy tym nowoczesne metody nauczania.