Ogłoszenia o naborze
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku; ul. Ks. J. Dzierżona 4B; 46 – 040 Ozimek
Burmistrz Ozimka
Poszukuje kandydata na stanowisko: Referent ds. obsługi Rady Miejskiej
Liczba etatów: 2
Wymiar etatów: 1
Miejsce wykonywania pracy: URZĄD GMINY I MIASTA W OZIMKU
Główne obowiązki:
* Merytoryczno – techniczne przygotowywanie Komisji Rady Miejskiej w Ozimku
* Udział w Komisjach Rady Miejskiej
* Prowadzenie w Biurze Rady Miejskiej protokołów z obrad Komisji, zbiorów i
Rejestrów Uchwał Rady, aktów prawa miejscowego, opinii i wniosków Komisji.
* Udostępnianie obywatelom dokumentów wynikających z wykonywania zadań
publicznych przez Radę.
* Wydawanie zaświadczeń o stanie rodzinnym i majątkowym
* Załatwianie spraw związanych z poświadczeniem własnoręczności podpisów i
stwierdzeń zgodności podpisów z oryginałem.
* Przygotowywanie korespondencji do wysyłki.
Wymagania konieczne:
* wykształcenie wyższe
* dyspozycyjność
* wysoka kultura osobista
* umiejętność obsługi komputera
* rzetelne i sumienne wykonywanie obowiązków
* umiejętność interpretacji przepisów prawa
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
* kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o (http://www.ozimek.pl/przjrzysta_polska/pliki/karty/kwestionariusz.pdf /kliknij - format .pdf/ ) lub w sekretariacie Urzędu, pok. 114)
* CV z wyszczególnieniem zakresu znajomości obsługi komputera
* kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
* oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
* oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych do celów rekrutacji.
Kopie innych dokumentów i oświadczeń
* kopie świadectw pracy
Dokumenty należy przesłać do 28 lutego 2007 r.
pod adres: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku; ul. Ks. J. Dzierżona 4B; 46 – 040 Ozimek
z dopiskiem: „ dotyczy ogłoszenia o wolnym stanowisku pracy – Referent ds. obsługi Rady Miejskiej”
lub składać w Sekretariacie Urzędu - pok. 114
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 077/4651 388, w. 120, lub na stronie www.bip.ozimek.pl

![]() |
Gmina Ozimek ul. Ks.J. Dzierżona 4b |
Data ostatniej aktualizacji: | 2007-02-14 14:24:26 |
---|---|
Opis ostatniej aktualizacji: | dodano treść odnośnika - ogłoszenie o naborze na stanowisko Referenta ds. obsługi Rady Miejskiej |
Za treść odpowiada: | Burmistrz Jan Labus, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl |
Zredagował: | Miriam Szczurek Kadry, tel.:77 462 28 38, email:m.szczurek@ugim.ozimek.pl |
Liczba odsłon strony: | 1512 |