Ogłoszenia o naborze

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - AUDYTOR WEWNĘTRZNY

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

z dnia 8 czerwca 2011 r.

 

 BURMISTRZ OZIMKA

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy 

AUDYTOR WEWNĘTRZNY

 


 

wymiar czasu pracy : 1/5 ETATU

 

1. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie : kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego stosownie do art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z póżn.zm.), tj. studia wyższe oraz jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub uprawnienia biegłego rewidenta, lub dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.

 

2) staż pracy /doświadczenie zawodowe : CO NAJMNIEJ 3 LETNI STAŻ PRACY

 

3) inne znajomość przepisów: znajomość przepisów: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o samorządzie gminnym;,biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i podstawowych urządzeń biurowych (fax, skaner, ksero), prawo jazdy kat. B,

 

4) obywatelstwo polskie , z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach

samorządowych,

 

5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

 

6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

 

7) cieszenie się nieposzlakowaną opinią.

 

2. Wymagania dodatkowe :

- znajomość problematyki samorządowej

- znajomość problematyki finansów publicznych i zasad funkcjonowania administracji   

   samorządowej

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.Zadania główne:

 

- przygotowywanie rocznego planu audytu wewnętrznego,

- analizowanie obszarów ryzyka w zakresie działalności oraz gospodarki   finansowej jednostki,
- przeprowadzanie zadań audytowych zgodnie z rocznym planem audytu wewnętrznego,
- sporządzanie sprawozdania z wykonania rocznego planu audytu wewnętrznego

 

Zakres i rola audytu wewnętrznego polega na identyfikacji i ocenie potencjalnego ryzyka w działaniu jednostki,  w szczególności poprzez następujące działania:

-         przegląd ustanowionych mechanizmów kontroli wewnętrznej oraz wiarygodności i rzetelności informacji operacyjnych, zarządczych i finansowych,

-         ocenę procedur i praktyki sporządzania, klasyfikowania i przedstawiania informacji finansowej,

-         ocenę przestrzegania przepisów prawa, regulacji wewnętrznych jednostki oraz programów, strategii i standardów ustanowionych przez właściwe organy,

-         ocenę zabezpieczenia mienia jednostki,

-         ocenę efektywności i gospodarności wykorzystania zasobów jednostki,

-         przegląd programów i projektów w celu ustalenia zgodności funkcjonowania jednostki z planowanymi wynikami i celami,

-         ocenę dostosowania działań jednostki do przedstawionych wcześniej zaleceń audytu lub kontroli

 

 4. Wymagane dokumenty :

1)      list motywacyjny,

2)      życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,

3)       kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie , według wzoru dostępnego na stronach www.bip.ozimek lub możliwego do pobrania w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku ,

4)      kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

5)      kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz znajomość języków obcych;

6)      kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)  poświadczające znajomość języka polskiego – dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw , którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

7)       inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach , umiejętnościach , uprawnieniach , jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych oraz listy referencyjne,

8)      oświadczenie kandydata stwierdzające , iż posiada pełną zdolność do czynności prawnychoraz korzysta z pełni praw publicznych,

9)      oświadczenie kandydata stwierdzające , iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

10)  oświadczenie kandydata ,że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanymi z zajęciami , które wykonuje w ramach obowiązków służbowych , wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.

11)  kandydaci na stanowiska kierowników jednostek i zakładów budżetowych gminy składają oprócz dokumentów wymienionych w pkt 1 do 10 autorską koncepcję pracy jednostki lub zakładu budżetowego. Ponadto kandydat składa oświadczenie , iż nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi , którym mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005r Nr 14 , poz.114 z późn. zmianami )

 

Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , CV powinny być opatrzone klauzulą :

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych , zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 , poz. 1458).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub

doręczone listownie w terminie do dnia 31 lipca 2011 godz. 15:30

pod adresem :

 

Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

46-040 Ozimek

ul. Dzierzona 4B

 

w zaklejonych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – nazwa

stanowiska AUDYTOR WEWNĘTRZNY”.

 

Aplikacje , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie , nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku w dniu 1 sierpnia 2011 r. o godz. 10:00

 

Z Regulaminem Naboru można się zapoznać się w siedzibie Urzędu – Referat Organizacyjny lub na stronach internetowych gminy www.bip.ozimek.pl

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 077/46 22 837

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji

Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie w terminie do dnia 31.08.2011 r.

 

 

 

 

                                                                /-/ Marek Korniak

 

Ozimek, dnia 08.06.2011 r.


Kwestionariusz osobowy.

-----
Drukuj Wydrukuj tę stronę

Gmina Ozimek
siedziba:
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. Ks.J. Dzierżona 4b
46-040 Ozimek
tel. (+48) 77 462 28 00
fax (+48) 77 462 28 11
e-mail: sekretariat@ugim.ozimek.pl

Data ostatniej aktualizacji:2011-06-08 08:36:27
Opis ostatniej aktualizacji:dodano treść linka wewnętrznego - OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - AUDYTOR WEWNĘTRZNY
Za treść odpowiada:Burmistrz Ozimka Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl
Zredagował:Miriam Szczurek Kadry, tel.:77 462 28 38, email:m.szczurek@ugim.ozimek.pl
Liczba odsłon strony:1169