Konkursy ofert
BURMISTRZ OZIMKANA PODSTAWIE UCHWAŁY RADY MIEJSKIEJ NR III/19/11 Z DNIA 17 STYCZNIA 2011 ROKUOGŁASZA OTWARTY KONKURSOFERT NA REALIZACJĘ W 2011 ROKU ZADANIA Z ZAKRESU ROZWOJU SPORTU NA OBSZARZE GMINY OZIMEK
Konkurs obejmuje zadania z zakresu:
Wspierania rozwoju sportu w różnych dyscyplinach a w szczególności piłki nożnej, piłki ręcznej, piłki koszykowej i piłki siatkowej.
Zlecenie zadania i przyznanie dotacji nastąpi z odpowiednim zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie (Dz.U. z 2010r, Nr 127, poz.857 z późn.zmian.; uchwały Rady Miejskiej nr III/19/11 z dnia 17 stycznia 2011r. oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009r., Nr 157, poz. 1240 z późn.zmian.)
I. Wysokość środków publicznych na realizację ww. zadania wynosi:
230 000,00zł
W konkursie mogą brać udział kluby sportowe działające na obszarze Gminy Ozimek niedziałające w celu osiągnięcia zysku.
Dotacja na realizację zadania w zakresie rozwoju sportu może być przyznana przez Burmistrza na wniosek klubu sportowego.
II. Termin i warunki realizacji zadania
Termin realizacji zadania – od dnia podpisania umowy do 30.12.2011r.
Warunkami realizacji zadania przez podmioty składające oferty są:
- realizacja zadania zgodnie z obowiązującymi w danym zakresie przepisami prawa, wykonanie zadania samodzielnie,
- posiadanie doświadczenia w realizacji określonego zadania,
- prowadzenie dokumentacji pozwalającej na uzyskanie informacji dotyczącej liczby uczestników objętych programem i zasad rekrutacji,
- udokumentowane kwalifikacje do prowadzenia zajęć adekwatne do realizowanych form,
- realność planowanych kosztów w stosunku do zakresu rzeczowego i merytorycznego zadania,
- realizowane zadanie mieści się w katalogu zadań statutowych,
- warunkiem przekazania środków finansowych na realizację zadania będzie podpisanie umowy na realizację danego zadania z dysponentem środków zewnętrznych.
Wspieranie odbywa się poprzez pokrycie kosztów z następujących tytułów:
- zatrudnienia instruktorów i trenerów,
- organizowania i przeprowadzania zawodów i meczy – w szczególności opłaty sędziowskie, ryczałty lub delegacje sędziowskie,
- finansowania opłat startowych i innych kosztów związanych z współzawodnictwem sportowym – w szczególności opłaty do Okręgowych Związków Sportowych, licencje startowe,
- ubezpieczania zawodników i zapewniania odpowiedniej opieki medycznej,
- pokrycia kosztów transportu na mecze,
- udostępniania bazy sportowej niezbędnej do przeprowadzania treningów i meczów,
- zakupu wody mineralnej,
- zakupu sprzętu sportowego i strojów sportowych,
- wynajmu obiektów sportowych,
- sfinansowania stypendiów sportowych.
Środki finansowe przyznane organizacji nie mogą być przeznaczone na finansowanie:
− wypłat wynagrodzeń dla zawodników lub działaczy sportowych
− zadań remontowych, inwestycyjnych,
− zakupu nieruchomości
− zobowiązań powstałych przed datą zawarcia umowy o udzielenie dotacji,
− opłat leasingowych oraz zobowiązań z tytułu otrzymanych kredytów,
− prowadzenia działalności gospodarczej, politycznej i religijnej,
− zapłaty kar, mandatów i innych opłat sankcyjnych nałożonych na klub sportowy, zawodnika lub działacza tego klubu.
Dopuszcza się wykorzystanie dotacji jako wkład własny w przypadkach składania przez organizacje wniosku o środki zewnętrzne pod warunkiem wykorzystania ich w danym roku budżetowym.
Uzyskanie środków finansowych przez organizację pozarządową na realizację zadania publicznego wyklucza możliwość przyznania z innego tytułu środków z budżetu miasta i gminy.
Oferent musi posiadać wkład własny w wysokości minimum 10% wydatków ogółem.
III. Sposób i warunki przygotowania oferty
1.Oferty na realizację wymienionych zadań należy składać w zaklejonych kopertach oznaczonych wyłącznie (bez pieczęci organizacji /instytucji) napisem: „Oferta na realizację zadania własnego Gminy pn.: „(tytuł zadania)” osobiście, za potwierdzeniem odbioru w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku w Sekretariacie pok. Nr 114, w nieprzekraczalnym terminie 25.03.2011r. do godz.15.30.
Decyduje data wpływu oferty potwierdzona pieczęcią wpływu. Wnioski winny być składane na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do uchwały Rady Miejskiej nr III/19/11 z dnia 17 stycznia 2011r. oraz być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta, pod rygorem jej odrzucenia. Oświadczenie woli powinno być potwierdzone pieczęcią oferenta.
2. Oferta musi obejmować zadanie zgodnie z ogłoszonym konkursem.
3. Ofertę należy sporządzić z dużą starannością poprzez dokładne wypełnienie wszystkich rubryk pismem maszynowym lub komputerowym. W miejsca, które nie odnoszą się do oferenta należy wpisać „nie dotyczy”.
4. Oferta powinna zawierać spis załączników.
5. W przypadku stwierdzenia uchybień formalno-prawnych lub innych wad wniosku, Burmistrz wyznacza termin i wzywa wnioskodawcę do ich usunięcia lub uzupełnienia wniosku.
6. Wniosek, którego wad nie usunięto lub który nie został uzupełniony, pozostawia się bez rozpatrzenia.
7. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian w układzie wyznaczonym wzorem oferty.
8. Poszczególne strony oferty winny być ponumerowane i zaparafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę.
9. Jeżeli podmiot prowadzi kilka sekcji to składa ofertę oddzielną dla każdej z nich, załączniki wymienione w pkt. IV składana są w jednym egzemplarzu.
10. W przypadku stwierdzenia uchybień formalno-prawnych lub innych wad wniosku, Burmistrz wyznacza termin i wzywa wnioskodawcę do ich usunięcia lub uzupełnienia wniosku.
11. W przypadku załączników składanych w formie kserokopii, każda strona powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione. Jeżeli osoby uprawnione nie dysponują pieczątką imienną każda strona winna być podpisana pełnym imieniem i nazwiskiem ( czytelnie) z zaznaczeniem pełnionej funkcji. Każda strona winna być również opatrzona datą potwierdzenia za zgodność.
Do oferty należy dołączyć:
aktualny odpis z rejestru,
- sprawozdanie merytoryczne i finansowe (bilans, rachunek wyników lub rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa) za poprzedni, zamknięty rok. W przypadku krótszej działalności – za okres od dnia rejestracji do dnia złożenia oferty.
- potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię statutu Organizacji.
- szczegółowy harmonogram wydatków
- wykaz kadry, kwalifikacje do pracy
- do oferty mogą być załączone inne rekomendacje lub opinie o oferencie lub projekcie.
Do oceny merytorycznej zakwalifikowane będą oferty, które zostaną pozytywnie ocenione pod względem formalnym.
IV. Tryb, termin i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty
1. Ostateczne rozstrzygnięcie konkursu nastąpi nie później, niż w ciągu 30 dni od ostatniego dnia przyjmowania ofert.
2. Wybór ofert dokonuje Komisja Opiniująca w oparciu o następujące kryteria:
- znaczenie wnioskowanego projektu dla realizacji celu publicznego,
- wysokość środków przewidzianych w budżecie Gminy na dotację dla klubów sportowych,
- przedstawioną we wniosku kalkulację kosztów w odniesieniu do zakresu rzeczowego, celu zadania i planowanych efektów,
- możliwości realizacji projektu przez wnioskodawcę,
- dotychczasowe wykorzystanie przez wnioskodawcę otrzymanych dotacji w tym: np. sposób rozliczania się w poprzednim okresie
- kwalifikacje osób,
- wielkość deklarowanych środków własnych oferenta,
- wielkość środków własnych wykazanych w sprawozdaniu za rok 2010,
- wielkość środków pozyskanych przez oferenta z innych źródeł wskazanych w kalkulacji,
- partnerstwo,
- dysponowanie bazą odpowiednią do realizacji zadania,
- dotychczasowe doświadczenia w realizacji zadań podobnego typu,
- znaczenie zadania dla wyznaczonych priorytetów zadań publicznych,
3. Protokół z przeprowadzonego konkursu, zatwierdzony przez Burmistrza Ozimka jest podstawą do zawarcia pisemnej umowy z podmiotem, którego oferta została wybrana.
Umowa zawarta pomiędzy gminą a wyłonionym oferentem będzie określać szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania. Możliwe jest przekazanie dotacji w transzach – w zależności od specyfiki, harmonogramu realizacji zadania i aktualnej sytuacji finansowej Zleceniodawcy.
4. Informacja o wynikach konkursu zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu oraz stronie internetowej gminy oraz w BIP. Informacja pisemna w sprawie rozstrzygnięć konkursu zostanie przesłana zainteresowanym drogą pocztową w terminie do 2 tygodni od dnia ogłoszenia wyniku.
Formularz wniosku - sport (format .rtf)
Sprawozdanie z wykonanego zadania (format .rtf)

![]() |
Gmina Ozimek ul. Ks.J. Dzierżona 4b |
Data ostatniej aktualizacji: | 2011-03-17 13:41:28 |
---|---|
Opis ostatniej aktualizacji: | Dodano treść odnośnika - Ogłoszenie o otwartym konkursie ofert na realizację w 2011 roku zadań z zakresu rozwoju sportu na obszarze Gminy Ozimek. |
Za treść odpowiada: | Burmistrz Ozimka Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl |
Zredagował: | Tomasz Krzyżowski Urząd Gminy i Miasta w Ozimku., tel.:77 462 28 31, email:bip@ugim.ozimek.pl |
Liczba odsłon strony: | 527 |