Ogłoszenia o naborze
Ogłoszenie z dnia 23 grudnia 2010 r. o naborze na wolne stanowisko pracy - audytor wewnętrzny w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku.
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
z dnia 23 GRUDNIA 2010 r.
BURMISTRZ OZIMKA
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
AUDYTOR WEWNĘTRZNY
wymiar czasu pracy : 1/5 ETATU
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie : kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego stosownie do art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z póżn.zm.), tj. studia wyższe oraz jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub uprawnienia biegłego rewidenta, lub dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
2) staż pracy /doświadczenie zawodowe : CO NAJMNIEJ 3 LETNI STAŻ PRACY
3) inne znajomość przepisów: znajomość przepisów: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o samorządzie gminnym;,biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i podstawowych urządzeń biurowych (fax, skaner, ksero), prawo jazdy kat. B,
4) obywatelstwo polskie , z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) cieszenie się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe :
- znajomość problematyki samorządowej
-znajomość problematyki finansów publicznych i zasad funkcjonowania administracji samorządowej
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Zadania główne:
-przygotowywanie rocznego planu audytu wewnętrznego,
- analizowanie obszarów ryzyka w zakresie działalności oraz gospodarki finansowej jednostki,
-przeprowadzanie zadań audytowych zgodnie z rocznym planem audytu wewnętrznego,
-sporządzanie sprawozdania z wykonania rocznego planu audytu wewnętrznego
Zakres i rola audytu wewnętrznego polega na identyfikacji i ocenie potencjalnego ryzyka w działaniu jednostki, w szczególności poprzez następujące działania:
- przegląd ustanowionych mechanizmów kontroli wewnętrznej oraz wiarygodności i rzetelności informacji operacyjnych, zarządczych i finansowych,
- ocenę procedur i praktyki sporządzania, klasyfikowania i przedstawiania informacji finansowej,
- ocenę przestrzegania przepisów prawa, regulacji wewnętrznych jednostki oraz programów, strategii i standardów ustanowionych przez właściwe organy,
- ocenę zabezpieczenia mienia jednostki,
- ocenę efektywności i gospodarności wykorzystania zasobów jednostki,
- przegląd programów i projektów w celu ustalenia zgodności funkcjonowania jednostki z planowanymi wynikami i celami,
- ocenę dostosowania działań jednostki do przedstawionych wcześniej zaleceń audytu lub kontroli
4. Wymagane dokumenty :
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie , według wzoru dostępnego na stronach www.bip.ozimek lub możliwego do pobrania w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku ,
4) kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz znajomość języków obcych;
6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczające znajomość języka polskiego – dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw , którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
7) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach , umiejętnościach , uprawnieniach , jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych oraz listy referencyjne,
8) oświadczenie kandydata stwierdzające , iż posiada pełną zdolność do czynności prawnychoraz korzysta z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata stwierdzające , iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10) oświadczenie kandydata ,że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanymi z zajęciami , które wykonuje w ramach obowiązków służbowych , wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
11) kandydaci na stanowiska kierowników jednostek i zakładów budżetowych gminy składają oprócz dokumentów wymienionych w pkt 1 do 10 autorską koncepcję pracy jednostki lub zakładu budżetowego. Ponadto kandydat składa oświadczenie , iż nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi , którym mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005r Nr 14 , poz.114 z późn. zmianami )
Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , CV powinny być opatrzone klauzulą :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dll potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych , zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 , poz. 1458).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w Biurze Podawczym UGIM (pok. 21) lub doręczone listownie w terminie do dnia 7 stycznia 2011 r. godz. 15:30 pod adresem :
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
46-040 Ozimek
ul. Dzierzona 4B
w zaklejonych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – AUDYTOR WEWNĘTRZNY”.
Aplikacje , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie , nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku w dniu 10.01.2011 r. o godz. 10:00
Z Regulaminem naboru można się zapoznać się w siedzibie Urzędu – Referat Organizacyjny lub na stronach internetowych gminy www.bip.ozimek.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 77/46 22 837
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie w terminie do dnia 31.01.2011 r.
Burmistrz Ozimka
/-/ Marek Korniak

![]() |
Gmina Ozimek ul. Ks.J. Dzierżona 4b |
Data ostatniej aktualizacji: | 2010-12-23 13:00:59 |
---|---|
Opis ostatniej aktualizacji: | Dodano treść odnośnika - Ogłoszenie z dnia 23 grudnia 2010 r. o naborze na wolne stanowisko pracy - audytor wewnętrzny w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku. |
Za treść odpowiada: | Burmistrz Ozimka Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl |
Zredagował: | Miriam Szczurek Kadry, tel.:77 462 28 38, email:m.szczurek@ugim.ozimek.pl |
Liczba odsłon strony: | 998 |