Ogłoszenia o naborze
Ogłoszenie z dnia 18.05.2010 r. o naborze na stanowisko Inspektora ds. promocji gminy w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE z dnia 18.05.2010 r.
BURMISTRZ OZIMKA
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
INSPEKTORA DS. PROMOCJI GMINY
wymiar czasu pracy : 1 ETAT
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie : studia wyższe preferowane na kierunku zarządzanie marketing, dziennikarstwo, public relations, mile widziane studia podyplomowe z zakresu Funduszy Unijnych;
2) znajomość przepisów: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o samorządzie gminnym; biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i podstawowych urządzeń biurowych (fax, skaner, ksero), prawo jazdy kat. B, znajomość języka obcego w mowie i piśmie tj. niemieckiego, angielskiego, francuskiego lub czeskiego;
3) obywatelstwo polskie , z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) cieszenie się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe :
1) dobra znajomość problematyki samorządowej
2) znajomość struktury organizacyjnej Urzędu oraz terenu Gminy Ozimek.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przygotowywanie materiałów do aktualizacji strony internetowej gminy,
2) przygotowywanie i koordynowanie imprez kulturalnych, których organizatorem jest Urząd Gminy i Miasta w Ozimku,
3) koordynowanie i udział w imprezach promujących gminę (min. targi, wystawy),
4) opracowywanie materiałów do wydawnictw promocyjnych map i folderów, zlecenie do druku, współpraca z agencjami reklamowymi;
5) przekazywanie informacji o ważnych wydarzeniach gminnych do mediów o zasięgu lokalnym i regionalnym,
6) opracowywanie wniosków aplikacyjnych na zadania promocyjne gminy dofinansowywane ze środków zewnętrznych,
7) realizacja i rozliczanie zadań dofinansowywanych ze środków unijnych
8) opracowanie kalendarza gminnych imprez we współpracy z Domem Kultury w Ozimku
9) współpraca ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw, szeroko rozumiana współpraca partnerska;
10) wykonywanie zadań określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz.873), a w szczególności:
- opracowywanie Programu współpracy Gminy Ozimek z podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
- przygotowanie otwartego konkursu ofert na realizację zadani publicznego,
- egzekwowanie postanowień umowy podpisanej w wyniku rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego,
11) współpraca z organizacjami pozarządowymi
4. Wymagane dokumenty :
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie , według wzoru dostępnego na stronach www.bip.ozimek lub możliwego do pobrania w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku ,
4) kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz znajomość języków obcych;
6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczające znajomość języka polskiego – dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw , którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
7) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach , umiejętnościach , uprawnieniach , jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych oraz listy referencyjne,
8) oświadczenie kandydata stwierdzające , iż posiada pełną zdolność do czynności prawnychoraz korzysta z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata stwierdzające , iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10) oświadczenie kandydata ,że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanymi z zajęciami , które wykonuje w ramach obowiązków służbowych , wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
11) kandydaci na stanowiska kierowników jednostek i zakładów budżetowych gminy składają oprócz dokumentów wymienionych w pkt 1 do 10 autorską koncepcję pracy jednostki lub zakładu budżetowego. Ponadto kandydat składa oświadczenie , iż nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi , którym mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005r Nr 14 , poz.114 z późn. zmianami )
Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , CV powinny być opatrzone klauzulą :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych , zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 , poz. 1458).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 31 maja 2010 r. godz. 15:30 pod adresem :
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
46-040 Ozimek
ul. Dzierżona 4B
w zaklejonych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektor ds. promocji gminy”.
Aplikacje , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie , nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku w dniu 02 czerwca 2010 r..o godz. 10:00
Z Regulaminem naboru można się zapoznać się w siedzibie Urzędu – Referat Organizacyjny lub na stronach internetowych gminy www.bip.ozimek.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 077/46 22 838 lub 077/ 46 22 810
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie w terminie do dnia 25.06.2010 r.
/-/ Jan Labus

![]() |
Gmina Ozimek ul. Ks.J. Dzierżona 4b |
Data ostatniej aktualizacji: | 2010-05-18 14:04:16 |
---|---|
Opis ostatniej aktualizacji: | Dodano załącznik - kwestionariusz osobowy |
Za treść odpowiada: | Burmistrz Jan Labus, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl |
Zredagował: | Miriam Szczurek Kadry, tel.:77 462 28 38, email:m.szczurek@ugim.ozimek.pl |
Liczba odsłon strony: | 1360 |