Ogłoszenia o naborze

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze / kierownicze stanowisko urzędnicze z dnia 18.02.2010 roku - TRENERA ŚRODOWISKOWEGO W RAMACH PILOTAŻOWEGO PROJEKTU MINISTERSTWA SPORTU I TURYS

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE / KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
z dnia 18.02.2010 r.
BURMISTRZ OZIMKA
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
trenera  środowiskowego w ramach pilotażowego projektu ministerstwa sportu i turystyki  „animator-moje boisko orlik 2012”  w zakresie wsparcia programu inwestycyjnego  „Moje Boisko ORLIK 2012”  na samodzielnym stanowisku pracy ds. kultury fizycznej i sportu
 

wymiar czasu pracy : 2 x 1/2 etatu, praca we wszystkie dni robocze oraz soboty i niedziele w systemie dwuzmianowym około 4,5 godziny dziennie)
 
1. Wymagania niezbędne:
1)  wykształcenie: studia wyższe na kierunku wychowanie fizyczne lub turystyka i rekreacja ze specjalnością instruktorską, w wymiarze co najmniej 80 godzin w danej dyscyplinie rekreacji ruchowej, lub posiada co najmniej średnie wykształcenie oraz uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo- rekreacyjnych
2)  staż pracy /doświadczenie zawodowe : udokumentowany co najmniej 3 miesięczny staż pracy z dziećmi i młodzieżą na stanowisku trenera, instruktora bądź nauczyciela,
3)  obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
4)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5)  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6)  cieszenie się nieposzlakowaną opinią.
 
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)  organizacja, szerzenie i popularyzacja zajęć sportowych i rekreacyjnych na terenie gminy,
2)  działania profilaktyczne mające na celu przeciwdziałanie patologiom społecznym jak również ujemnym skutkom niedostatecznej aktywności fizycznej,
3)  organizację imprez, turniejów, mistrzostw,
4)  włączenie innych instytucji i organizacji działających w środowisku do wspomagania merytorycznego realizowanych zadań na terenie działania programu pilotażowego Animator Moje Boisko Orlik 2012,
5)  współpracę z nauczycielami przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów w zakresie organizacji sportu w trakcie i w okresach wolnych od nauki,
6)   koordynowanie prac porządkowych,
7)   przestrzeganie i stosowanie Regulaminu korzystania z kompleksu boisk sportowych „Moje boisko- Orlik 2012” w Ozimku,
8)  doskonalenie umiejętności poprzez uczestnictwo w różnych formach szkoleniowych,
9)   prowadzenie wymaganej dokumentacji, ustalenie harmonogramu korzystania z obiektu,
10)  wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza Ozimka,
11)  powadzenie rezerwacji korzystania z boisk,
12)  dysponowanie sprzętem sportowym,
13)  utrzymywanie porządku na obiekcie oraz wokół niego,
14)  czuwanie nad przestrzeganiem regulaminu przez osoby korzystające z obiektu sportowego,
 
4. Wymagane dokumenty :
1)  list motywacyjny,
2)  życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3)   kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie , według wzoru dostępnego na stronach www.bip.ozimek lub możliwego do pobrania w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku ,
4)   koncepcja funkcjonowania obiektu Orlik 2012 przy ulicy Częstochowskiej w Ozimku, (tj. proponowany zakres zajęć i zawodów sportowych realizowanych w trakcie trwania programu w postaci szczegółowego harmonogramu,  przy uwzględnieniu 80 godzin zajęć w miesiącu), załącznik nr 1 do oferty
5)  kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6)  kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia  trenerskie  i instruktorskie,
7)  kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)  poświadczające znajomość języka polskiego – dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw , którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
8)  inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach , umiejętnościach , uprawnieniach , jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych oraz listy referencyjne,
9)  oświadczenie o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych programów finansowych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki (na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 2 do oferty,
10)  oświadczenie kandydata stwierdzające , iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
11)  oświadczenie kandydata stwierdzające , iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
12)  oświadczenie kandydata ,że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanymi z zajęciami , które wykonuje w ramach obowiązków służbowych , wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
13)  kandydaci na stanowiska kierowników jednostek i zakładów budżetowych gminy składają oprócz dokumentów wymienionych w pkt 1 do 10 autorską koncepcję pracy jednostki lub zakładu budżetowego. Ponadto kandydat składa oświadczenie , iż nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi , którym mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005r Nr 14 , poz.114 z późn. zmianami )
 
Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , CV powinny być opatrzone klauzulą :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych , zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 , poz. 1458).
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub
doręczone listownie w terminie do dnia 05.03.2010 r. godz. 15:30
pod adresem :
 
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
46-040 Ozimek
ul. Dzierzona 4B
 
w zaklejonych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – TRENER ŚRODOWISKOWY”
 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku w dniu 8 marca 2010 r. o godz. 10:00.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać się w siedzibie Urzędu – Referat Organizacyjny lub na stronach internetowych gminy www.bip.ozimek.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 077/46 22 838
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie w terminie do dnia 22 marca 2010 r.



Załącznik animatora nr1 (plik .pdf).


Załącznik animatora nr2 (plik .pdf).


Kwestionariusz osobowy.

-----
Drukuj Wydrukuj tę stronę

Gmina Ozimek
siedziba:
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. Ks.J. Dzierżona 4b
46-040 Ozimek
tel. (+48) 77 462 28 00
fax (+48) 77 462 28 11
e-mail: sekretariat@ugim.ozimek.pl

Data ostatniej aktualizacji:2010-02-18 14:19:21
Opis ostatniej aktualizacji:Dodano tresć odnośnika - Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze / kierownicze stanowisko urzędnicze z dnia 18.02.2010 roku - TRENERA ŚRODOWISKOWEGO W RAMACH PILOTAŻOWEGO PROJEKTU MINISTERSTWA SPORTU I TURYSTYKI *ANIMATOR-MOJE BOISKO ORLIK 2012*.
Za treść odpowiada:Burmistrz Jan Labus, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl
Zredagował:Miriam Szczurek Kadry, tel.:77 462 28 38, email:m.szczurek@ugim.ozimek.pl
Liczba odsłon strony:1311