UGiM Ozimek
Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przetargu nieograniczonym nr ZZP.KS - 0341/P13/09 na: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego
ZZP.KS – 0341/P13/09
WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych zawiadamia się, że w dniu 05.10.2009r. wpłynął wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia na:
„Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego”.
Pytania do Zamawiającego:
1.Czy posiadają Państwo pozytywną opinię RIO w zakresie zaciągnięcia wnioskowanych kredytów? Jeżeli nie, to czy przedłożenie takiej opinii może być warunkiem uruchomienia kredytu?
2.Czy posiadają Państwo pozytywną opinię RIO w zakresie przedłożonego projektu budżetu na 2009 rok oraz wykonania budżetu za 2008 rok
3.Czy istnieje możliwość założenia bezkosztowego rachunku technicznego do obsługi kredytu?
4.W jaki sposób kredyt będzie wykorzystywany, kiedy będą uruchamiane transze?
5.Czy kwota 2.000.000,00 obejmuje dwa odrębne kredyty?
6.Czy zgodnie ze specyfikacją spłaty maja być dokonywane od stycznia i lutego 2010 r co 3 miesiące, czy zgodnie z kwartałami kalendarzowymi??
7.W formularzu ofertowym zostały pominięte punkty 3,4.
Ponadto prosimy o udostępnienie następujących dokumentów
1.Zaświadczenia NIP i REGON
2.Uchwały o powołaniu burmistrza
3.Uchwały o powołaniu Skarbnika
4.Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2008 i 2007 rok
5.Rachunek przepływów pieniężnych z uwzględnieniem planu na 2009 rok
na które Zamawiający udziela następującej odpowiedzi:
1.W dniu 06.10.2009r. Zamawiający wystąpił z wnioskiem o wydanie opinii RIO w zakresie zaciągnięcia kredytu na kwotę 2 000 000,00 zł.Opinia RIO nie może być warunkiem uruchomienia kredytu.
2.Tak posiadamy.
3.Nie. Transze kredytu, po uprzednim wydaniu dyspozycji, mają być przelane na rachunek gminy.
4.Kredyt ma być do dyspozycji Zamawiającego od momentu podpisania umowy. Kredyt zostanie przeznaczony na utworzenie Regionalnego Centrum Turystycznego „Dolina Małej Panwi w Ozimku” do wysokości 800 000,00 zł. oraz na wydatki nie znajdujące pokrycia w planie finansowym dochodów do wysokości 1 200 000,00 zł.
5.Tak, 2 odrębne kredyty w jednym postępowaniu przetargowym.
6.Zgodnie z kwartałami kalendarzowymi
7.Zmieniony formularz ofertowy dostępny jest poniżej.
Sprawozdania z wykonania budżetu za 2008 i 2007 rok są dostępne u Kierownika ref. Finansowo – Budżetowego pok. 203 codziennie w godzinach urzędowania, pozostałe dokumenty dostępne są poniżej.
ZAŁACZNIKI: Uchwała RM, Przepływy pieniężne i nadwyżka operacyjna, NIP, REGON, UCHWAŁY O POWOŁANIU SKARBNIKA I BURMISTRZA Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty[doc.]

![]() |
Gmina Ozimek ul. Ks.J. Dzierżona 4b |
Data ostatniej aktualizacji: | 2009-10-07 08:40:19 |
---|---|
Opis ostatniej aktualizacji: | Dodano załącznik nr 1 - Formularz oferty |
Za treść odpowiada: | Zastępca Burmistrza Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl |
Zredagował: | Katarzyna Szewczyk Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych., tel.:77 462 28 69, email:k.szewczyk@ugim.ozimek.pl |
Liczba odsłon strony: | 214 |