Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta i Gminy Ozimek

AKTUALNOŚCI - Ogłoszenia o naborze

Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora ds. informatyki i promocji gminy

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY


Burmistrz Ozimka poszukuje kandydata
na stanowisko:   INSPEKTOR DS. INFORMATYKI I PROMOCJI GMINY
Liczba lub wymiar etatów:   1
Miejsce wykonywania pracy:   URZĄD GMINY I MIASTA W OZIMKU   
 
Główne obowiązki

* wykonywanie zadań związanych z administrowaniem siecią komputerową (szkolenie stanowiskowe pracowników w zakresie obsługi komputera, dokonywanie archiwizacji danych, przygotowywanie nietypowych informacji z baz danych, modyfikacja sieci na potrzeby użytkowników)
*zapewnienie sprawności sprzętu komputerowego we wszystkich komórkach organizacyjnych
*prowadzenie spraw związanych ze współpracą partnerską, promocją gminy i działalnością informacyjną o Gminie
 
Wymagania konieczne

*
wykształcenie – wyższe techniczne - informatyczne
* samodzielność w podejmowaniu decyzji
* rzetelne i sumienne wykonywanie obowiązków
* wysoka kultura osobista;
 
Wymagania pożądane
* doświadczenie w pracy w administracji publicznej
* znajomość języków obcych (np. niemiecki lub angielski)
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia

*
CV z wyszczególnieniem zakresu znajomości obsługi komputera
* kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o (http://www.ozimek.pl/przjrzysta_polska/pliki/karty/kwestionariusz.pdf /kliknij - format .pdf/ ) lub w sekretariacie Urzędu, pok. 114)
* kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
* oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o   niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
*oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
 
Kopie innych dokumentów i oświadczeń

*
kopie świadectw pracy
 
Dokumenty należy przesłać do 6 lipca 2007 r.  pod adres:  Urząd Gminy i Miasta w Ozimku; ul. Ks. J. Dzierżona 4B; 46 – 040 Ozimek
z dopiskiem: dotyczy ogłoszenia o wolnym stanowisku pracy – Inspektor ds. informatyki i promocji gminy”
lub składać w Sekretariacie Urzędu - pok.114
 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 077/4651 388, w. 120
 
 
 
Ozimek, dnia 15.06.2007 r.


 

Data ostatniej aktualizacji:

2007-06-15 12:20:59

Opis ostatniej aktualizacji:

dodano treść odnośnika - ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora ds. informatyki i promocji gminy

Za tre¶ć odpowiada:

Burmistrz Jan Labus, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl

Zredagował:

Miriam Szczurek Kadry, tel.:77 462 28 38, email:m.szczurek@ugim.ozimek.pl