Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta i Gminy Ozimek

AKTUALNOŚCI - Ogłoszenia o naborze

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1
im. Marii Skłodowskiej - Curie w Ozimku
poszukuje kandydata na stanowisko
referenta ds. administracyjnych

Liczba lub wymiar etatów : 1

Miejsce wykonywania pracy : Publiczna Szkoła Podstawowa nr1 w Ozimku

Główne obowiązki  :
- organizacja i prowadzenie sekretariatu Publicznej Szkoły Podstawowej nr1 w Ozimku,
- prowadzenie i załatwianie spraw osobowych oraz spraw kadrowych nauczycieli , pracowników administracji i obsługi ,
- prowadzenie i załatwianie spraw uczniowskich , w tym prowadzenie ewidencji dzieci i księgi uczniów ,
- sporządzanie sprawozdawczości i statystykdla potrzeb GUS , organu nadzorującego i prowadzącego szkołę ,
- maszynopisanie ,
- prowadzenie i zabezpieczenie archiwum ,
- redagowanie pism oraz prowadzenie korespondencji w sprawach uczniów , pracowników niepedagogicznych i nauczycieli ,

Wymagania konieczne :
- wykształcenie - co najmniej średnie o profilu administracyjno - biurowym ,
- podstawowa znajomość ustawy o systemie oświaty ,
- umiejętność biegłej obsługi komputera (Word , Excel) ,
- znajomość przepisów z zakresu prowadzenia spraw kadrowych i osobowych pracowników ,

Wymagania pożądane :
- wykształcenie - wyższe zawodowe o profilu administracyjno - biurowym ,
- kwalifikacje dodatkowe z zakresu ekonomii , finansów bądź rachunkowości ,
- samodzielność ,
- komunikatywność ,
- systematyczność , odpowiedzialność , dokładność ,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku .

Wymagane dokumenty i oświadczenia :
- CV z wyszczególnieniem zakresu znajomości i obsługi komputera ,
- kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub nowego dowodu osobistego ,
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie ,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji .

Kopie innych dokumentów i oświadczeń :
- kopie świadectw pracy .


Dokumenty należy przesłać do 24.03.2006 r. włącznie na adres :

Publiczna Szkoła Podstawowa nr1
im. Marii Skłodowskiej - Curie
ul. Częstochowska 26
46-040 Ozimek

Inne informacje :
 Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 077/4651-919

Dyrektor szkoły - mgr Eugeniusz Grajdek


 

Data ostatniej aktualizacji:

2006-03-21 11:13:46

Opis ostatniej aktualizacji:

Ponownie dodano treść - Ogłoszenie o naborze na stanowisko referenta ds. administracyjnych w PSP nr 1 w Ozimku.

Za tre¶ć odpowiada:

Dyrektor Danuta Kłysińska, tel.:077 4651919, fax.:077 4651919, email:psp1@psp1.ozimek.pl

Zredagował:

Tomasz Krzyżowski Urząd Gminy i Miasta w Ozimku., tel.:77 462 28 31, email:bip@ugim.ozimek.pl