![]() Biuletyn Informacji Publicznej | ||||||||
AKTUALNOŚCI - Ogłoszenia o naborze Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - Dyrektor Żłobka Samorządowego w Ozimku z siedzibą przy ul. Ostapa Dłuskiego 15
Załącznik do Zarządzenia Nr 152/2011 Burmistrza Ozimka z dnia 29 listopada 2011r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE Z DNIA 29 LISTOPADA 2011R.
Burmistrz Ozimka ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy - Dyrektora Żłobka Samorządowego w Ozimku z siedzibą przy ul. Ostapa Dłuskiego 15.
Wymiar czasu pracy – pełny etat. 1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku dyrektora żłobka tj. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym oraz co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi, albo co najmniej wykształcenie średnie oraz co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi; 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) cieszenie się nieposzlakowaną opinią; 6) brak ukarania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r.o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 14, poz.114 z późn. zm.); 7) brak pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz brak zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej; 8) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
2. Wymagania dodatkowe: 1) brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku dyrektora żłobka, 2) biegła obsługa komputera, 3) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, 4) zorientowanie na efektywność i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie funkcjonowania żłobka, 5) samodzielność, operatywność, dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) kierowanie działalnością żłobka, zapewnienie jego prawidłowego funkcjonowania i reprezentowanie żłobka na zewnątrz; 2) zapewnienie dzieciom profesjonalnej opieki, o odpowiedniej jakości, w warunkach zbliżonych do domowych; 3) tworzenie dzieciom warunków harmonijnego rozwoju psychofizycznego poprzez aktywne działania prozdrowotne; 4) zapewnienie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej oraz edukacyjnej, poprzez realizację zajęć zabawowych z elementami edukacji, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka, 5) nadzorowanie metod wspomagania i stymulowania indywidualnego rozwoju dziecka; 6) wykonywania zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa dzieciom i pracownikom w czasie zajęć organizowanych przez żłobek; 7) racjonalne i zgodne z przepisami obowiązującymi w jednostkach budżetowych samorządu terytorialnego dysponowanie środkami finansowymi określonymi w rocznym planie finansowym żłobka i ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wykorzystanie; 8) terminowe przekazywanie dokumentów płacowych, finansowo-księgowych oraz sprawozdań do Gminnego Zakładu Oświaty w Ozimku prowadzącego obsługę finansowo-księgową żłobka; 9) zarządzanie powierzonym majątkiem i zapewnienie jego należytego zabezpieczenia, 10) terminowe przedkładanie Gminnemu Zakładowi Oświaty w Ozimku wszelkich prawidłowo zweryfikowanych i opisanych dokumentów dotyczących wydatków rzeczowych i majątkowych związanych z działalnością żłobka oraz wydatków płacowych na rzecz pracowników żłobka; 11) stwarzanie warunków do działania w żłobku: wolontariuszy, stowarzyszeń i innych organizacji, w szczególności organizacji, których celem statutowym jest działalność opiekuńcza i wychowawcza lub rozszerzanie i wzbogacanie form działalności opieki nad dzieckiem do lat 3. 11) decydowanie, jako kierownik zakładu pracy w stosunku do zatrudnionych w żłobku pracowników, w sprawach: a) zatrudniania pracowników, w ramach zatwierdzonego prze Burmistrza Ozimka rocznego planu działalności żłobka, oraz zwalniania pracowników żłobka; b) przyznawania nagród oraz wymierzania kar porządkowych pracownikom żłobka; c) występowania z wnioskami, w sprawach odznaczeń, nagród i innych wyróżnień dla pracowników żłobka. 12) dokonywanie czynności prawnych oraz zaciąganie zobowiązań w zakresie określonym w pełnomocnictwach; 13) współpraca z rodzicami uczniów, lokalnym środowiskiem, organem założycielskim, instytucjami i organizacjami, w szczególności działającymi w zakresie opieki nad dziećmi w wieku dla lat 3. 14) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku dyrektora Żłobka Samorządowego w Ozimku:
a) 20 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony krócej niż 10 lat, b) 26 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony co najmniej 10 lat;
a) 2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy, b) 1 miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy, c) 3 miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Żłobku Samorządowym w Ozimku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
6. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny (uzasadnienie przystąpienia do konkursu); 2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej; 3) kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie, według wzoru dostępnego na stronach www.bip.ozimek.pl lub możliwego do pobrania w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku; 4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub inne dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy; 5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego wymagane wykształcenie (oryginał do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej) i kwalifikacje zawodowe; 6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczające znajomość języka polskiego – dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw , którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 7) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach , umiejętnościach , uprawnieniach jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych; 8) oświadczenia o spełnieniu wymagań, o których mowa w p.1 podpunkty 2, 4 i 6-8 niniejszego ogłoszenia – dla każdego podpunktu odrębnie, każde opatrzone klauzulą „Świadoma/y odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń oświadczam, że ….”; zastrzega się, iż osoba wskazana przez komisję jako najlepszy kandydat, będzie zobowiązana przedłożyć przed zawarciem umowy stosowne zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego; 9) oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanymi z zajęciami , które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy; 10) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku dyrektora żłobka; 11) autorską koncepcję funkcjonowania i pracy i rozwoju żłobka z uwzględnieniem jego specyfiki i możliwości budżetowych, celów funkcjonowania i sposobów ich realizacji.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 13 grudnia 2011r. do godz. 15:00 pod adresem :
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny oraz życiorys - powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1977r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z póżn. zm.).” Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku w dniu 14 grudnia 2011 r. o godz. 10:00.
/-/ Marek Korniak
| ||||||||
![]()
|