Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta i Gminy Ozimek

PRZETARGI - UGiM Ozimek

Ogloszenie o przetargu nr ZAZ.P.J.IV/03

                                       BURMISTRZ  OZIMKA
 OGŁASZA  PRZETARG  NIEOGRANICZONY  NA  WYKONANIE  REMONTU  940 m2  NAWIERZCHNI  ASFALTOWEJ  UL. O. DŁUSKIEGO  W OZIMKU.
 
PRZETARG  OBEJMUJE  NASTĘPUJĄCY  ZAKRES  ROBÓT :
- rozebranie krawężników betonowych wraz z ławami na dł. 90 m.
- ułożenie na podsypce cementowo piaskowej nowych krawężników na dł. 90 m.
- mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum),
- skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa – grub. po zagęszczeniu 3 cm, z dostosowaniem spadków poprzecznych  i podłużnych,
- regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych  - 5 szt.
 
TERMIN WYKONANIA:
DO  31  PAŹDZIERNIKA  2003r.
 
OFERTY  NALEŻY  SKŁADAĆ  W  SEKRETARIACIE  TUTEJSZEGO  URZĘDU   DO  DNIA 21.10.2003r.  DO GODZINY 10.00  POKÓJ  Nr 114.
 
OTWARCIE  OFERT  ODBĘDZIE  SIĘ  W  DNIU  21.10.2003r. O GODZ. 11.00  W  SALI  KONFERENCYJNEJ  URZĘDU UL.  DZIERŻONA  4B  POKÓJ  Nr 216
 
WYBÓR  WYKONAWCY  ZOSTANIE  USTALONY  W  OPARCIU  O  NAJNIŻSZĄ  CENĘ  KOSZTORYSU  OFERTOWEGO.  MATERIAŁY  UŻYTE  PRZY  REALIZACJI  REMONTU  ORAZ  JAKOŚĆ  WYKONANIA  POWINNY  ODPOWIADAĆ  NORMOM  BUDOWLANYM  OBOWIĄZUJĄCYM  W  DROGOWNICTWIE.
 
Ważna  oferta  winna  zawierać :
 
· wypełniony druk zgłoszenia uczestnictwa,
· aktualne zaświadczenie z ZUS,
· aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego,
· oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnych z Art.19 i 22 Ustawy o Zamówieniach Publicznych,
· zaakceptowany projekt umowy

Dopuszcza się przedłożenie kserokopii oryginałów powyższych dokumentów po uprzednim ich potwierdzeniu zgodności z oryginałem przez organ wydający dokument lub przez oferenta zgodnie z Rozp. Min. Spr. Wew. i Adm.z dn. 24.06.2002r.(Dz. U. Nr 91,poz.817, §3 pkt1).

Przed złożeniem ofert zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty.
 
MATERIAŁY  DO  ODBIORU   W  SIEDZIBIE  URZĘDU  POKÓJ  NR  201.
 
                                                                           Z-ca Burmistrza
                                                                            Marek Korniak


 

Data ostatniej aktualizacji:

2003-10-01 09:50:31

Opis ostatniej aktualizacji:

Dodano treść przetargu ZAZ.P.J.IV/03

Za tre¶ć odpowiada:

Inspektor ds. kadr Miriam Walecko, tel.:w.120, email:kadry@ugim.ozimek.pl

Zredagował:

Podinspektor ds. drogownictwa, tel.:w.201, email:nieruchomosci@ugim.ozimek.pl